Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiiviset suomalaiset miehet seuranhaussa: mies, miksi et tee kunnolla aloitteita?

Kyllästynyt
28.07.2023 |

Olen nainen ja tosi kyllästynyt Suomessa siihen että miesten kanssa treffeillä käyminen itsellä valtaosin sitä että mies ei tee kunnolla mitään: yllättävän paljon ootellaan vaan mitä nainen tekee, ei ees treffien ajankohtaa ja aikaa osata reippaasti ehdottaa. Tuntuu että monet miehet tarvisi ennemmin äidin kuin tyttöystävän... Joko saa tätä tai liian nopeita ehdotuksia seksiin.

Miksi mies et tee aloitteita jos et kunnolla ota miehen roolia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian komea sinulle. Sun pitää saada mut. Kauniille naisille (yleensä ei-suomalaisille) ehdotan heti, koska haluan heidät.

Vierailija
2/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian komea sinulle. Sun pitää saada mut. Kauniille naisille (yleensä ei-suomalaisille) ehdotan heti, koska haluan heidät.

Mitä jos keskittyisit niihin kauniisiin naisiin sitten? Pitääkö sitä olla väkisin perässävedettävänä, jos ei itseäkään kiinnosta ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun niistä miehistä jotka eka sanoo että ovat kiinnostuneita ja kovasti tehdään itseään tykö kunnes kyseeseen tulee se että oikeesti pitäs nähdäkin : yhtäkkiä ei osata tehdä mitään eikä järjestää mitään, juttelu kuivuu ja selkeästi sit vaan tapahtuisi jos nainen "järjestää kaiken".

Pitäisikö sitten feikata ulkonäkö niin että näyttää ulkomaalaiselta???

T. AP

Vierailija
4/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi tehdä aloite, mutta ei saa tehdä liian nopeasti eikä liian hitaasti. Ymmärrän hyvin miksi on vaikeaa.

Vierailija
5/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloite jotain sormuksen ojentamista kera kosimisen ja tietysti vain siinnät apauksessa että molemat ovat neiseitä. Kertokaa tiedottomalle

Vierailija
6/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllästynyt? Sääli. Voi että sinua pientä.

Mitäs me nyt tehdään?

Hei, mä keksin. Voisit vaikka olla ilman miestä. Kukaan ei ole sulle mitään velkaa.

Vierailija
7/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me nyt tehdään?

Hei, mä keksin. Voisit vaikka olla ilman miestä. Kukaan ei ole sulle mitään velkaa.

Oletpa originelli.

Vierailija
8/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas kyllästyin naisten passiivisuuteen. Itse olisi saanut puhua kuin runeberg jatkuvasti eikä nainen antanut itsestään paljoakaan.

Vierailija
9/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäluokkaa edustat? Tietäs sanoa johtuuko ikääntymisestä.

Vierailija
10/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas kyllästyin naisten passiivisuuteen. Itse olisi saanut puhua kuin runeberg jatkuvasti eikä nainen antanut itsestään paljoakaan.

Suurinta osaa ei kiinnosta. Tajusin vasta myöhemmin ettei ole mikään pakko deitata. Suotta hukkaa muiden aikaa.

Vierailija
11/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me nyt tehdään?

Oletpa originelli.

Tuo olisi suht vakiovastaus miespuoliselle íncelille joka valittaa palstalla naisista.

Eikö kelpaa?

Vierailija
12/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteista ei ole hyötyä, koska 99% naisista ei niihin reagoi. Parempi siis odottaa naisen aloitetta, koska silloin on varmasti kiinnostusta.

Vierailija
13/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me nyt tehdään?

Oletpa originelli.

Tuo olisi suht vakiovastaus miespuoliselle íncelille joka valittaa palstalla naisista.

Eikö kelpaa?

Teille ei kelpaa neuvot ja silti haette vuodesta toiseen maksutonta edustusrouvaa.

Vierailija
14/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteista ei ole hyötyä, koska 99% naisista ei niihin reagoi. Parempi siis odottaa naisen aloitetta, koska silloin on varmasti kiinnostusta.

Nainen pääsee suhteeseen mihin ei panosteta

Vierailija
15/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaala ohjaa tiellesi sum puolison jos hän on simmoisen viihtiny sua varten tähän maalimaan luora. Otota vain rauhassa ja pasiivisuudessa

Vierailija
16/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kasvatetaan väärin. Naiset syyllisiä?

Vierailija
17/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me nyt tehdään?

Oletpa originelli.

Eikö kelpaa?

Teille ei kelpaa neuvot ja silti haette vuodesta toiseen maksutonta edustusrouvaa.

Tietysti neuvot kelpaa. Sanon samaa kaikille miehille: jättäkää naiset pariutumaan keskenään. Ei naisilla ole miehille mitään tarjottavaa nykyään.

Vierailija
18/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat kasvatetaan väärin. Naiset syyllisiä?

Väärin kenen mielestä?

Vierailija
19/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me nyt tehdään?

Oletpa originelli.

Eikö kelpaa?

Tietysti neuvot kelpaa. Sanon samaa kaikille miehille: jättäkää naiset pariutumaan keskenään. Ei naisilla ole miehille mitään tarjottavaa nykyään.

Miksi ootte Tinderissä?

Vierailija
20/34 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suominaiset ovat passiivisia.

Tokion Tinder avasi silmäni. Naiset ovat parempia Japanissa. Suominaiset ovat paskaa. M28

Japanilaisilla naisilla on fetissi suomalaisiin miehiin. Olen itsekkin huomannut, että Japanissa naiset antaa suomimiehelle huomiota ja seuraa saa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi