Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö joku laivojen sähkötupakkamyynnistä?

Ex- smoker
28.07.2023 |

Lähinnä että myydäänkö Ruotsin ja Viron puolella muitakin nikotiinimakuja kuin tupakkamakuja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että ostin siis Suomen aluevesiltä kertakäyttöisiä vapeja, mutta makuina vaan tupakka ja mentoli. Myyjä sanoi tupakkakaupassa että oli ollut muitakin muttei ole enää niin vasta kotona tajusin että otettiinko ne muut maut pois Suomen aluevesillä vai tarkoittiko että joskus on ollut muitakin? Kertokaa te tietävät...

Vierailija
2/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no Suomen tupakkalakihan sanoo ettei saa muita kuin tupakkamakua myydä. Että tiedäpä sitten mitkä lait muualla.

Mä nyt en täällä edes enää saa laitteita tai nesteitä kun ei niitä myydä täällä ja postimuynnistä ei saa tilata ja mä en matkustele... että niin on tasa-arvoinen laki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laivoista tiedä mutta ainakin toukokuussa Haaparannassa myytiin kertakäyttövapeja eri makuja.

Vierailija
4/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin. Moni pääsisi haisevasta ja vaarallisesta tupakasta eroon kun täältä saisi esim ulkomailla myytäviä ihanan makuisia nikotiinillisia Elfbareja. Ja väärin on myös ettei niitä saa edes omaan käyttöön tuoda ulkomailta kuin muutaman eli 5 kpl. Ihmeellinen holhousvaltio joka pitää huolen ettei kukaan kauan polttanut pääse tupakasta millään eroon 😔

Vierailija
5/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laivoista tiedä mutta ainakin toukokuussa Haaparannassa myytiin kertakäyttövapeja eri makuja.

Oliko näissä nikotiinia? Oliko Elfbareja?

Vierailija
6/6 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin väärin. Moni pääsisi haisevasta ja vaarallisesta tupakasta eroon kun täältä saisi esim ulkomailla myytäviä ihanan makuisia nikotiinillisia Elfbareja. Ja väärin on myös ettei niitä saa edes omaan käyttöön tuoda ulkomailta kuin muutaman eli 5 kpl. Ihmeellinen holhousvaltio joka pitää huolen ettei kukaan kauan polttanut pääse tupakasta millään eroon 😔

Se on kyllä sinällään niin että myös noissa itse täytettävissä voisi laskea hiljalleen nikotiinimäärää laimentamalla ja sitä kautta päästä vähemmälle. Ja siis kun jonkin aikaa on höyrytellyt niin sehän tulee kauhea päänsärky kun vetelee taas tupakkaa, että osa niistä aineksistahan näistä puuttuu.

Itsellä on jäljellä vähän nestettä vielä niiltä ajoilta kun sitä sai tilata. Mutta kai tapahtui jotain eikä laimennuspohjiakaan saa enää tai ainakaan asiallisella hinnalla.

Mutta atomisaattorit mulla vetelee viimeisiään ja itse laitteena vain joku huono mekaaninen ja ei niin turvallinen, joten sinne tupakkaanhan sitä on tullut taas sorruttua.

Ehkä tässä pitää lähteä ulkomaanmatkalle saadakseen uuden laitteen ja atomisaattorit.