Millä herkuttelet tänään?
Minä herkuttelen (pro feel)rahkalla, makuna marenkivanilja. On hemmetin hyvää!
Kommentit (38)
Itse tehdyllä kuningatarpiirakalla ja kermavaahdolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänään pitäis herkutella? Ihan tavallinen arki- ilta.
Noi proteiinirahkat on muuten täyttä qsetusta.
Älä vaan elämästäsi nauti. Tylsyyttä ja tuskaa sen pitää oleman.
Vierailija kirjoitti:
Emännän jalkojen välillä, edestä ja takaa.
Kokeile ass to mouthia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein daimjuustokakun. Olipa kyllä imelää. Kuka sen syö? Poika täytti 23v ja otettiin palat. Syödään sitten koko viikonloppu kakkua.
Onnea pojallesi!
Kiitos, kerron.
Perunoita kuorineen mutustelin. Sellaisia pieniä.
Vierailija kirjoitti:
S-Marketissa oli irttarit 4,95/kg niin niitä tuli ostettua iso pussi, eilen Tokmannista tämän viikon kuponkietu Lay's sipsitarjous (en nyt muista mitä maksoi), sushia ja Pepsiä
Huippu setti!
Mustikoita, mansikoita ehkäpä punaviinimarjoja ja kermavaahtoa.
Haettiin grilliltä isot kebabbiranskikset ja pehmikset. Kyllä on maha nyt täynnä. Sipsejä, suklaata, suklaakeksejä ja jäätelöäki ois mut ei jaksa tänään herkutella tämän enempää.
Söin päiväkahvilla suklaapatukan ja myöhemmin päivälliseksi Grandiosan Grilled Veggies pakastepizzan, joka on mun tämän hetken lempipizza!
Ap jätti proteiinirahkan huomiseen ja kipaisi kaupasta jätskiä. Olipa hyvää, kun en pariin kuukauteen ole herkutellut. En ole dieetillä, en vaan ole halunnut herkkuja. Töissä saan tarpeeksi kakkuja syödä.
Oon syönyt täytekakkua tänään. Mansikoita ja mansikkarahkaa, kermavaahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon syönyt täytekakkua tänään. Mansikoita ja mansikkarahkaa, kermavaahtoa.
Maistuis kyllä mullekki
Tein pinaattilettuja (oman kasvimaan pinaateista) ja söin niitä itsetekemäni perunasalaatin (perunat, maustekurkut ja valkosipulit omaa tuontantoa) ja coleslawn (ihan kaupasta ostetut kaali ja porkkanat ;-)) kanssa. Oli muuten hyvää! Jälkkäriksi söin muutaman letun itsetehdyn mansikkahillon kera.
Kelpasi teineillekin, sellaista 15-20 kpl per teini näköjään upposi.
Piti syödä iltaherkuksi jäätelöä, mutta en kyllä jaksa, noi letut oli niiiiin hyviä. Paistoin valurautapannulla voin kanssa. Olivat tosi nättejäkin.
Miksi tänään pitäis herkutella? Ihan tavallinen arki- ilta.
Noi proteiinirahkat on muuten täyttä qsetusta.