Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen miehen kanssa?

Vierailija
28.07.2023 |

Mies sanoi, että lauantai menee harrastuksessa. Se olisi ollut päivä, jolloin olisi voitu nähdä. Asutaan 100km välillä. En uskalla kimputtaa, että miten iltapäivällä näkeminen. Nyt näkeminen siirtyy 2vkoa. Koska ensi viikolla hänellä on lapset.

Ai että mua rassaa tällainen. Mitä mieltä olette av-raati, mitä teen? Minusta tuo kertoo siitä, että mies ei ole kiinnostunut minusta, kun ei halua etsiä yhteisiä aikoja. Mitä mieltä olette?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida toimia tuo suhde vaikka asuisitte vieressä. Me oltiin etäsuhteessa yli 200km ja molemmilla päivätyö, omakotitalo ja lapsia. Nähtiin joka viikonloppu 5 vuoden ajan! Nyt ollaan naimisissa oltu jo 10 vuotta.

Vierailija
22/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen kannata sitoutua, pitää ap:tä vain varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärretty jo, tuhoon tuomittu oli koko juttu. Nyt vaan katselen uutta miestä elämääni. Onneksi alkaa syksy ja opinnot, voin yliopistolta löytää jonkun kivan miehen. Defenssit toimii, kun tulin taas hylätyksi.

Ap

Taas?!

Niin, kukaan ei halua olla minun kanssa. Yhyy!

Ap

Vierailija
24/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostusta, yhteistä aikaa löytyy aivan varmasti. Vaikuttaa että olet vain pahan päivän varalla.

Vierailija
25/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinnostusta, yhteistä aikaa löytyy aivan varmasti. Vaikuttaa että olet vain pahan päivän varalla.

En ole mieheen enää yhteydessä. Poistan whatsapista viikonloppuna. Ja facesta. Voi tätä hukkaan heitettyä elämää.

Ap N46

Vierailija
26/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asia mua on ihmetyttänyt tällä palstalla, että ajatellaan kenen vain voivan tehdä niin että viettää lastensa kanssa esim joka toisen viikon tai kaiken arjen ja sitten miesystävä viihdyttää kun lapset on muualla. Saako miehellä olla sitten muita naisia kun ei nähdä? Koska noista kuvioista voi olla vaikea muodostaa muuta kuin seksisuhteita tai kevyttä juttua.

Vierailija
27/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia mua on ihmetyttänyt tällä palstalla, että ajatellaan kenen vain voivan tehdä niin että viettää lastensa kanssa esim joka toisen viikon tai kaiken arjen ja sitten miesystävä viihdyttää kun lapset on muualla. Saako miehellä olla sitten muita naisia kun ei nähdä? Koska noista kuvioista voi olla vaikea muodostaa muuta kuin seksisuhteita tai kevyttä juttua.

Minä en halua jakaa miestäni kenenkään kanssa. Ollaan yhdessä jos ollaan, soitetaan, viestitään ja nähdään. Kyllä se suhde siinä syvenee kun pitää vain yhdestä kiinni. Miksi suhde olisi vaan seksisuhde? Tai kevyt juttu, perusteleppa!

Ap

Vierailija
28/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi jättää harrastus välistä? Varsinkin jos se on sellainen harrastus joka maksaa jotakin.

Vierailija
29/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustele suoraan miten usein mies vierailee Suomessa. Google translate kääntää sivustoja.

https://www.flirtic.ee/

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

https://rate.ee/login

https://tutvus.planet.ee/

https://www.amoremi.ee/ (yh/keski-ikäisten suosima)

https://date24.ee/ (maksuton testi)

Vierailija
30/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä että on sekaisin sinusta, pikemminkin niin että haluaa pitää sua varalla yhtenä vaihtoehtoisena ohjelmanumerona jos ei ole kiinnostavampaa tekemistä.

Vierailija
31/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi sovittaa menonsa sinun aikatauluihin?

Yleensä rakastunut ihminen kaipaa rakkaansa läheisyyttä ja asettaa hänen tapaamisensa etusijalle harrastuksiin verrattuna (rakastumisvaiheessa).

Niinpä! Olisi itse ehdottanut ap:n näkemistä harrastuksensa jälkeen

Vierailija
32/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös noin 100 km välimatka, molemmilla lapset, hänellä enää yksi alaikäinen. Pyritään tapaamaan vähintään joka toinen viikko, lapset menee tapaamisten edelle, toki joskus hengataan lastenkin kanssa, mutta harrasteet ei kyllä mene edelle. Vain sellaiset jutut, joissa on sovittu omien kavereiden kanssa jo hyvissä ajoin etukäteen tapaaminen, ovat olleet esteenä, ja silloinkin on etsitty yhteistä aikaa järkkäämällä etätöitä ja tapaamalla viikolla.

Vierailija
33/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sillä miehellä on töitä ja lapsivastuita ihan yhtä lailla kuin naisellakin. En nyt ihan ymmärrä, miten avuton kuva voi olla miehistä, jos pitäisi olla heti muita naisia kun ei näe kumppaninsa kanssa? Mies vauva.

Vierailija
34/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sillä miehellä on töitä ja lapsivastuita ihan yhtä lailla kuin naisellakin. En nyt ihan ymmärrä, miten avuton kuva voi olla miehistä, jos pitäisi olla heti muita naisia kun ei näe kumppaninsa kanssa? Mies vauva.

En kyllä usko, että hänellä on toisia naisia. Kiltinoloinen perheenisä hän on.

Ap

Vierailija
35/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tuntuu olevan oma valmis elämä, johon ei halua ulkopuolisia, vielä. Perhe kaverit, harrastukset, velvoitteet töissä, vanhemmat jne.

Se on varmaan se 48-vuotias "ei pappa vielä"?

Vierailija
36/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minulla on vuorotyö ja lapset. Ei todellakaan ole mahdollisuuksia tavata 100 km päässä olevaa miesystävää viikottain.

Kun vapaat sattuu yhtaikaa niin voi olla tärkeää menoa kummalla vain. En ikinä vaatisi miestä jättämään väliin sovittua kalareissua, mökkiviikonloppua kavereiden kanssa ym. Mieskään ei vaadi minulta. Joka päivä soitellaan ja suhde on vahva.

Vierailija
37/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärretty jo, tuhoon tuomittu oli koko juttu. Nyt vaan katselen uutta miestä elämääni. Onneksi alkaa syksy ja opinnot, voin yliopistolta löytää jonkun kivan miehen. Defenssit toimii, kun tulin taas hylätyksi.

Ap

Taas?!

Ap

häh? sähän tän miehen heivasit eikä se sua!!

Vierailija
38/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesystävä yli 400 km päässä. Hän ei koskaan jätä meidän tapaamista väliin, paitsi kun oli koronassa. Sanoo aina, että kun vain sulle sopii (mulla lapsia, hällä ei).

Vierailija
39/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minulla on vuorotyö ja lapset. Ei todellakaan ole mahdollisuuksia tavata 100 km päässä olevaa miesystävää viikottain.

Kun vapaat sattuu yhtaikaa niin voi olla tärkeää menoa kummalla vain. En ikinä vaatisi miestä jättämään väliin sovittua kalareissua, mökkiviikonloppua kavereiden kanssa ym. Mieskään ei vaadi minulta. Joka päivä soitellaan ja suhde on vahva.

Hyvä että teillä toimii noin. Toisilla se suhde perustuu enemmän tapaamisiin ja puhelimitse vain sovitaan niistä yhteisen ajan hetkistä tarkemmin.

Vierailija
40/44 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taas?!

Ap

häh? sähän tän miehen heivasit eikä se sua!!

Mutta mies ei halunnut nähä minua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä