Voiko tylsempää paikkaa olla sadepäivänä kuin kesämökki.
Ei sitä nyt viitsi tissutellakaan koko päivää, vaikka ei täällä muutakaan tekemistä ole.
Kommentit (45)
Jaaha, iltapesulla käyty. Jos sitten nukkumaan. Ap
Täällä ollaan mökillä. Etätyöpäivän jälkeen mies katsoo Kalevan kisoja, minä kävin sienessä ja mustikassa. Pieni tihku ei haittaa. Nyt vielä jatkan töitä vähän aikaa kun sauna lämpiää. Saunaan, uimaan, illalla voisi laittaa pannarin uuniin ja syödä juuri poimittujen mustikoiden kanssa. Välillä istun terassilla, kuuntelen kuikkia ja haistelen sadetta. Sääsket ovat hävinneet, mukavaa. Ei minusta lainkaan tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Huonolla ilmalla olen mieluummin kaupungissa. Mökillä viihtyy tasan niin kauan, kun ulkona on hyvä ilma.
Uiminen sateella meressä tai järvessä on ollut ihan himohommiani aina. Metsäänkin voi mennä kun on kunnon sadeviitta ja kumisaappaat, siellä on hienoja tuoksuja koko metsä täynnä. Ei ole ikinä ollut kurjaa ja pitkäveteistä mökillä.
Voin kertoa, että voi! Asuntoauto!!
Jos on sosiaalinen ja yksin huono jos hyvässä seurassa sosiaalinen huumorin siivittämänä niin hyvä. Erakkoluonteinen niinkuin tällainen osa-aikaerakko kuin mä niin maailman paras. Suomalainen kesäsade luonnon tuoksut ja takkatuli ja pihasaunassa tulet ja eläimetkin saattaa tulla morjestamaan niin just hyvä. omat bilevuodet joista kyllä tykkäsin ovat jääneet taakse. Eli mökki mökki ja vielä kerran mökki plus kesäsade. ja ikää 43 ja mainitaakseni asun pk-seudulla mutta en oikeastaan omasta tahdostani. Makuasioita. Ja mökin pitää tietysti olla joko oma tai reilun sukulaisen tai kaverin omistuksessa että voi relata. Siis oikeasti relata.