Voiko tylsempää paikkaa olla sadepäivänä kuin kesämökki.
Ei sitä nyt viitsi tissutellakaan koko päivää, vaikka ei täällä muutakaan tekemistä ole.
Kommentit (45)
Ei ja se tässä onkin aivan parasta keskellä hetkistä maailmaa!
Voi, ei minun mielestä! Ensinnäkään en pelkää vettä ollenkaan. Toiseksi on ihana vain olla, istua, pelata, lukea, ottaa nokoset, katsoa ulos, mietiskellä, tehdä ruokaa ja kaikkea mukavaa! Alkoholi ei kuulu meidän mökkitekemiseksi, mutta kaikkea muuta voi tehdä, lämmittää vaikka sauna ja mennä uimaan.
N48
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne se olisi kaupungissakin. Pelatkaa jotain tai katselkaa leffoja/sarjoja.
Olen yksin täällä. Olen ennen kuutta herännyt ja sarjoja tuijotettu jo monta tuntia. Ei sitä määräänsä enempää jaksa. Ruokaa olen tehnyt ja syönyt jo. Siivonnut.
Juopotella voi kotonakin, ei siihen mökillä oloaikaa kannata uhrata. Itse luen, neulon, täytän ristikoita tai teen palapeliä sadepäivinä ja vaan nautin hiljaisuudesta ja sateen ropinasta.
Usein myös istun katetulla terassilla kahvikuppi kourassa ja katselen sadetta. Näin kotona sitten tulee ankeasti vaan palstailtua kun ei paljon kiinnosta katsella naapuritalon seinää.. Nyt voisi hakea myös laatikon kaljaa.
Mökki kuulostaa kivalta mutta ei oikeasti ole sitä. Pelkkää ylimääräistä työtä.
Mikä pakottaa sinut pysymään mökillä, jos et viihdy siellä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakottaa sinut pysymään mökillä, jos et viihdy siellä?
Ei ole kyytiä pois ennen kuin huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mökki kuulostaa kivalta mutta ei oikeasti ole sitä. Pelkkää ylimääräistä työtä.
Mä aina pohdin mökin hankintaa, mutta tässä on totuus. Ajatus on ihana, todellisuus ankea.
Huonolla ilmalla olen mieluummin kaupungissa. Mökillä viihtyy tasan niin kauan, kun ulkona on hyvä ilma.
Kerrankin saa levätä. Ei tarvi touhottaa. Mukava moottorisänky alla!
Pitäs siis jatkoa ajatellen kehittää jotain sade päiville. Mitä siis tekisit nyt jos ei sada?
Kyllä voi...aloitin tissuttelun klo 10:00 ja ihan hyvin on mennyt. Nyt palju lämpeemässä ja kohta sauna perään. Huomenna voi toistaa saman, kun näyttää satavan silloinkin.
Voi, silloin kun mulla oli vielä mahdollisuus päästä mökille, nautin siellä erityisesti sateesta. Sen ropina ja se puhdas sateelta tuoksuva ilma oli ihanaa.
Tyynessä järvessä on iiiiihanaa uida kun sataa:
Pisarat pomppii kuin helmet pinnalla.🥰
Vierailija kirjoitti:
Pitäs siis jatkoa ajatellen kehittää jotain sade päiville. Mitä siis tekisit nyt jos ei sada?
Maalaisin ulkoseiniä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin saa levätä. Ei tarvi touhottaa. Mukava moottorisänky alla!
Viihdyn paremmin kun on jotain tekemistä.
Sama tilanne se olisi kaupungissakin. Pelatkaa jotain tai katselkaa leffoja/sarjoja.