Taas vauva raahattiin kitisemään AIKUISTEN luennolle
vitutti kuunnella sitä kitinää ja vikinää vähän väliä. Jos ei saa lapsen hoitoa muuten järjestettyä, vois jäädä pois aikuisten koulutuksesta. Eikä tämä lestaäiti edes kysynyt kouluttajalta tai muilta, että sopiiko lapsen olla luennolla mukana.
Kommentit (22)
röykeästi luennoille kitisemään ja pilaamaan muiden aikuisten koulutus, johon on kenties hakeuduttu juuri sen takia että saa edes muutaman tunnin ajatella muuta kuin lapsia ja kotia
sopiiko ottaa kitisevä pentu pilaamaan toisten luento. Ja aikuisten koulutksissa haluan rentoutua ilman vauvan kätinää ja kitinää. Kyllä minä annoin katseellani lestaäidin ymmärtää, että olis parasta ottaa turvakaukalonsa ja mennä kakaransa kanssa kotiin
Ei haittaa kitinät kun itse ei joudu hoitamaan. Kokeissa varsinkin on usein todella pieniä vauvoja. Jotkut ihan alle pariviikkoisia. Kovat on paineet opiskella.
Ja äidissä nimenomaan se lestadiolaisuus. Kiintoisaa.
ja lopultakin saat omaa aikaa ja pääset pois kotoa aikuisten pariin, niin kyllä pistää vauvan kitinät vituttamaan
Täällä oli sama äiti ensin maanantaina musiikkikoulun vanhempainillassa häiritsevän vauvan kanssa. Ja sitten tiistaina peruskoulun vanhempainillassa sama äiti, vauva ja kitinähäirintä. Leikki-ikäinen juoksi lisäksi pitkin koulun salia- Äiti ei ollut huomaavinaan. Kymmenent ihmiset joutuivat sitä töminää ja kitinää kuuntelemaan.
ja varaan pk-johtajalta palaveriajan aikuisten kesken ilman kakaroiden mekkalointia
kitistä, niin silloin tietysti äidin pitäisi sen verran älytä että lähtee pois sieltä häiritsemästä muita, jotka haluavat kuunnella, mitä luennoitsijalla on sanottavaa. Sen luulisi olevan itsestään selvä asia - ihan niin kuin silloinkin, jos ollaan kirkossa ja lapsi alkaa siellä pitää meteliä, silloin poistutaan lapsen kanssa paikalta muita häiritsemästä. Mutta ikävä kyllä maailmahan on tunnetusti täynnä sivistymättömiä, itsekkäitä moukkia.
Siinäkin on minusta ero. Jos ap olet tavannut kyseistä äitiä noin usein, sinähän voisit ystävällisesti kertoa mielipiteesi hänelle.
alle puolivuotias kulkee aika luontevasti äitinsä mukana mihin tahansa, sen jälkeen on muitakin vaihtoehtoja järjestää asioita.
kyllä se kitinä häiritsi, koska luennoitsija puhui ilman mikrofonia ja periaattesta lähden siitä, että vauvat eivät kuulu aikuisten tilaisuuksiin kuin ehkä lestaseuroissa. Ja jos aloitin koulutksen siinä ajatuksessa että pääsen hetkeksi eroon lapsiperheen arjesta, en kaipaa kitisevää pentua omaa laatuaikaani pilaamaan
ja varaan pk-johtajalta palaveriajan aikuisten kesken ilman kakaroiden mekkalointia
vanhempainilloissa, kun yh-äidit ei ole saaneet lapsilleen hoitajia. Eivät ne lapset ole mitään mekkalaa pitäneet, ovat olleet päiväkodin yläkerrassa kiltisti leikkimässä samalla kun aikuiset on keskustelleet alakerrassa.
ja jos yksinkin osallistuja sanoo että vauva pois, niin silloin imettäjän on jäätävä pois tilaisuudesta
olen käynyt pikkuvauvan kanssa sekä kokouksissa, koulutuksissa että erilaisissa tapahtumissa. Jos on pitänyt ääntä, olen lähtenyt pois.
Minua ärsyttää hölinä ja jatkuva kuiskailu ja hihittely luentosalissa, ja joka kerta käsken pitämään turpaa kiinni, ja jos eivät tajua, niin valitan luennoitsijalle. En voi keskittyä kuuntelemaan, jos taustalla on jotain ärsyttävää ääntä. Hiljainen vauva on ok, mutta en minäkään sietäisi mitään kitinää.
mutta vituttaa jos imettäjä ramppaa kakaransa kanssa edestakaisin kun lapsi vähän väliä kitisee
jatkaa joko toiste tai niin että vauva poistuu tilasta.
Tuollaisille moukille olisi paikallaan antaa opetus. Ehkä se lesta on turtunut vauvan huutoon kun on jo viisi entistä ettei hän "kuule" sitä ääntä.
Ymmärrän ap sinun tuskastumisesi, en itsekään siedä häiriötekijöitä tilaisuuksissa joihin osallistun.
Koulun vanhempainillassa olin viime viikolla ja sinnekin oli raahattu pieni vauva huutamaan, onneksi äiti älysi lähteä pois.
ja sen huomaa myös tänne kirjoittajista.
On ihanaa lomailla esim etelä-euroopassa, jossa lapsia ihaillaan joka välissä. ja jossa ihmiset ovat ylipäätään tottuneet siihen, että lapset OVAT OSA ELÄMÄÄ.
Meillä kun lapsia pidetään jotenkin häirikköinä ja aikuisia alempiarvoisina - vain aikuiset saavat pitää meteliä.
Kyllä ymmärrän, että meteli haittaa luennolla. Mutta ei kaikilla ole lastenvahteja koko ajan tarjolla. Mielestäni on loistavaa, jos joku käy luennoilla, vaikka on vauvan äiti.
Muiden pitäisi olla suvaitsevaisempia!
Hakeudu hyvä ihminen johonkin muualle "rentoutumaan", jos tuollainen ottaa aivoon. Onko keskittymisesi niin surkeaa, ettet pysty kuuntelemaan luennoitsijaa vauvan kitinältä? Ja mitä tulee kyseisen vauvan äidin vakaumukseen, niin mitä ihmettä se tähän kuuluu?