Helsingin Sanomien törkeä pääkirjoitus
Oletteko vähään aikaan törkeämpään tekstiin törmänneet?
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata punakaartin oman lehden ihmetellä kun tilaajamäärät tippuu.
Kuitenkin lehdellä on oikeisto-omistus. Ilmeisesti toimittajat on "punakaartilaisia"? Vai mitä tuo edellinen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Hesari on vajonnut hyvin alas. Juorulehtien tasolle.
Valitettavasti nais(t)en johdolla näin käy. Tämä on nyt nähty naispresidentin, ladyhallituksen, valtakunnan syyttäjän, valtiontalouden tarkastusviraston johtajan etc.etc. toimesta.
Näin naisena tämä on valittaen todettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari on vajonnut hyvin alas. Juorulehtien tasolle.
Valitettavasti nais(t)en johdolla näin käy. Tämä on nyt nähty naispresidentin, ladyhallituksen, valtakunnan syyttäjän, valtiontalouden tarkastusviraston johtajan etc.etc. toimesta.
Näin naisena tämä on valittaen todettava.
Joku sanoi, että naisille ei saa antaa yhtään enempää valtaa, kuin missä järjestyksessä ripustaa pyykit narulle.
Täällä myös nainen, joka täysin kyllästynyt nykymenoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti puolueeton päätoimittaja !On kuin olisi pyhäkoulun opettaja.
Eihän tämä ole uutisjuttu, vaan pääkirjoitus. Puolueettomuuden tuskin on tarkoitus toteutua mielipidekirjoituksissa.
Päätoimittajan mielipidekirjoitus kertoo lehden linjan, jota toimittajat seuraa. Kaikki jutut ja luurankojen tonkimiset on tehty päätoimittajan hyväksynnällä tai jopa aloitteesta.
Nyt olisi hyvä tehdä juttu koulushoppailusta. Minkä puolueen rasistit shoppailevat lapsilleen paremmat koulut.
Hesari on ollut jo todella kauan totaalipaskalehti. Mut jotenki ne osaa vetää vielä alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole uutisjuttu, vaan pääkirjoitus. Puolueettomuuden tuskin on tarkoitus toteutua mielipidekirjoituksissa.
Päätoimittajan mielipidekirjoitus kertoo lehden linjan, jota toimittajat seuraa. Kaikki jutut ja luurankojen tonkimiset on tehty päätoimittajan hyväksynnällä tai jopa aloitteesta.
Nyt olisi hyvä tehdä juttu koulushoppailusta. Minkä puolueen rasistit shoppailevat lapsilleen paremmat koulut.
RKP:n kouluissa ei juurikaan ole S2 oppilaita (=suomi tai ruotsi ei äidinkieli)
Henrikssonin kannattaisi nyt vain pitää suunsa kiinni näine anteeksipyyntöineen.
Pahin rasismi on rakenteissa, ei mielipiteissä.
Toi ex-naisystävä oli todella viekas, vuosia säilöi kuvankaappauksia kostaakseen sen, että lensi Rydmanin kämpästä pihalle ja nyt käytti Hesaria hyväkseen saadakseen exälle maksimivahingon aikaan.
Luottaakohan joku vielä tuollaiseen ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi paikallaan uudet vaalit. Ulosmitattaisiin epäisänmaallisten maanpetoksellisten viherpunikkien paskanheittokampanja. Itse äänestäisin kokoomuksen sijaan nyt persuja.
Voi kuule. Persut ei edes vaalivoittajana saisi hallitusta kasaan. Kukaan ei lähde tähän sirkukseen heidän kanssaan enää.
Mä kuule sanon sulle, että tämä on vain hitsannut Kokoomusta ja PS tiukemmin yhteen. Ei ole väliä kumpi voittaa vaalit. Oon aika varma, että meillä tulee omaan oikeistohallitus seuraavat 12v. Menitte liian pitkälle ja mokasitte. Olisitte luovuttaneet ajoissa. Nyt ei ketään kiinnosta nuo kohut vaan hallitus saa kaikki sympatiat NORMAALEILTA ihmisiltä. Teistä tulee mieleen pahimmat koulukiusaajat. Kaikki mun vasemmistokaveritkin sanoneet, että ollaan menty liian pitkälle jo ensimmäisestä kohusta alkaen. Meillä ei ole hallituskriisiä ollutkaan vaan mediakriisi.
En kauheasti kaipaa tällaista henkilökohtaisten asioiden paljastelua yleensäkään ja olen sitä mieltä, että olisi voinut jättää julkaisematta. (Vaikka olen punavihreä). Mutta silti vaikea pitää ko. Henkilöä pätevänä ministerin tehtävään, ilman näitä typeriä kohujakin. . En sano etteikö ihminen saisi ajatella rasistisesti, jos haluaa, mutta se, ett käyttää tällaisia ajatuksia jonkinlaisena vallan välineenä, kertoo paljon.
Omatkaan joskus vihaisena ja raivopäässä lähetetyt viestit omalle miehelle eivät kestäisi päivänvaloa🥹mitään rasistista niissä ei ole, mutta kielenkäyttö rumaa. Hävettäisi jos mies päättäisi käyttää niitä joskus myöhemmin tällä tavoin minua vastaan. Että sikäli kyllä ymmärrän, enkä näe hyödyllisenä nyt tätä viimeistä kohua, vaikka se kamala onkin.
Sinänsä ihmettelen, miksi täältä palstalta katoaa kaikki ko. Henkilöä koskevat muut aloitukset, muttei tämä. Yleisestikin vaikuttaa siltä, että perussuomalaisista poliitikoista täällä ei saisi keskustella🤔
Sanoma konserni on varmaan bannannut mielipiteeni pois. Moniäänisyyttä ei päästetä läpi.
Vierailija kirjoitti:
En kauheasti kaipaa tällaista henkilökohtaisten asioiden paljastelua yleensäkään ja olen sitä mieltä, että olisi voinut jättää julkaisematta. (Vaikka olen punavihreä). Mutta silti vaikea pitää ko. Henkilöä pätevänä ministerin tehtävään, ilman näitä typeriä kohujakin. . En sano etteikö ihminen saisi ajatella rasistisesti, jos haluaa, mutta se, ett käyttää tällaisia ajatuksia jonkinlaisena vallan välineenä, kertoo paljon.
Omatkaan joskus vihaisena ja raivopäässä lähetetyt viestit omalle miehelle eivät kestäisi päivänvaloa🥹mitään rasistista niissä ei ole, mutta kielenkäyttö rumaa. Hävettäisi jos mies päättäisi käyttää niitä joskus myöhemmin tällä tavoin minua vastaan. Että sikäli kyllä ymmärrän, enkä näe hyödyllisenä nyt tätä viimeistä kohua, vaikka se kamala onkin.
Sinänsä ihmettelen, miksi täältä palstalta katoaa kaikki ko. Henkilöä koskevat muut aloitukset, muttei tämä. Yleisestikin vaikuttaa siltä, että perussuomalaisista poliitikoista täällä ei saisi keskustella🤔
Minä näen tämän erittäin hyödyllisenä. Kansalaisten tulee tietää millaisilla asenteilla varustettuja päättäjiä istuu esim. valiokunnissa joissa päätetään mmmmmuuttajia koskevista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi paikallaan uudet vaalit. Ulosmitattaisiin epäisänmaallisten maanpetoksellisten viherpunikkien paskanheittokampanja. Itse äänestäisin kokoomuksen sijaan nyt persuja.
Voi kuule. Persut ei edes vaalivoittajana saisi hallitusta kasaan. Kukaan ei lähde tähän sirkukseen heidän kanssaan enää.
Mä kuule sanon sulle, että tämä on vain hitsannut Kokoomusta ja PS tiukemmin yhteen. Ei ole väliä kumpi voittaa vaalit. Oon aika varma, että meillä tulee omaan oikeistohallitus seuraavat 12v. Menitte liian pitkälle ja mokasitte. Olisitte luovuttaneet ajoissa. Nyt ei ketään kiinnosta nuo kohut vaan hallitus saa kaikki sympatiat NORMAALEILTA ihmisiltä. Teistä tulee mieleen pahimmat koulukiusaajat. Kaikki mun vasemmistokaveritkin sanoneet, että ollaan menty liian pitkälle jo ensimmäisestä kohusta alkaen. Meillä ei ole hallituskriisiä ollutkaan vaan mediakriisi.
Mun kaveripiirit vasemmistolaiset ei taas aio äänestää seuraavissa vaaleissa kuulemma ketään eli tulee paljon tyhjiä ääniä
Olen.
Kaikki, mitä rassistirollepersiöt julkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Toi ex-naisystävä oli todella viekas, vuosia säilöi kuvankaappauksia kostaakseen sen, että lensi Rydmanin kämpästä pihalle ja nyt käytti Hesaria hyväkseen saadakseen exälle maksimivahingon aikaan.
Luottaakohan joku vielä tuollaiseen ihmiseen?
Enemmän ihmetyttää, että Hesari lähti mukaan näin läpinäkyvään yhden ihmisen kostoyritykseen. Toki heillä mitä ilmeisimmin on omaakin kostonhalua mukana liittyen saamiinsa syytteisiin.
Eikö siellä kenelläkään pieninkään hälytyskello soinut, kun ilmeisen katkera ex esittää vielä vuosikausia riitaisan eron jälkeen hilloamiaan yksityisiä viestejä, joita hän on aikanaan käynyt rakastamansa ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrikssonin kannattaisi nyt vain pitää suunsa kiinni näine anteeksipyyntöineen.
Pahin rasismi on rakenteissa, ei mielipiteissä.
Sanos muuta. Koko pienen ikäni pyörinyt suomenruotsalaisten porukoissa kun asuin Kulosaaressa ja äiti oli töissä eräässä rakkaiden talossa. (Missä puhuttiin huonoa suomea). Mutta minä pentu opin ruotsia vaikka ei kuuluttukaan tähän eliittiin. Nuorena bailasin näiden kanssa ja oli poikaystäväkin suomenruotsalainen ja ökyperheestä. Näin läheltä mitä se oli. Me olimme köyhiä ja sivistymättömiä, he parempia vaikka oli kaikenlaista omituista, mielisairauttakin suvussa(joka tietenkin piilotettiin). Se ylimielisyys, kaikella tapaa parempana esiintyminen oli kaikista loukkaavista työkäisperheessä kasvaneelle. Luokkaero oli valtava. Sellaista ei nykyään ole näkyvissä mutta asenteissa sitä on edelleen.
Kun pääsin yliopistoon, olin ruotsinkielinen ja löysin uusia ystäviä. Mutta eliittipotukoihin vaadittiin enemmän. Statukseni ei enää riittänyt ei en ollut niin taitava kieroilemaan että olisin suhteilla pysytellyt porukoissa. Niinpä jäin muualta Helsinkiin muutaneiden joukkoon viihtymään, maalta tulleet olivat sentään aitoja.
Voisin kirjoittaa paljastuskirjan minkälainen oli suomenruotsalainen eliitti 70- luvulla Helsingissä. Mutta ei minussa kirjallista lahjakkuutta ole riittävästi joten jätetään tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun galluppia kehiin niin nähdään mikä on tulos!
Mikä taho uskaltaa tehdä gallupin aiheesta?
AP ota lääkkeet, niin rauhoitut. Te rasistit pilaatte suomea 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin rasismi on rakenteissa, ei mielipiteissä.Sanos muuta. Koko pienen ikäni pyörinyt suomenruotsalaisten porukoissa kun asuin Kulosaaressa ja äiti oli töissä eräässä rakkaiden talossa. (Missä puhuttiin huonoa suomea). Mutta minä pentu opin ruotsia vaikka ei kuuluttukaan tähän eliittiin. Nuorena bailasin näiden kanssa ja oli poikaystäväkin suomenruotsalainen ja ökyperheestä. Näin läheltä mitä se oli. Me olimme köyhiä ja sivistymättömiä, he parempia vaikka oli kaikenlaista omituista, mielisairauttakin suvussa(joka tietenkin piilotettiin). Se ylimielisyys, kaikella tapaa parempana esiintyminen oli kaikista loukkaavista työkäisperheessä kasvaneelle. Luokkaero oli valtava. Sellaista ei nykyään ole näkyvissä mutta asenteissa sitä on edelleen.
Kun pääsin yliopistoon, olin ruotsinkielinen ja löysin uusia ystäviä. Mutta eliittipotukoihin vaadittiin enemmän. Statukseni ei enää riittänyt ei en ollut niin taitava kieroilemaan että olisin suhteilla pysytellyt porukoissa. Niinpä jäin muualta Helsinkiin muutaneiden joukkoon viihtymään, maalta tulleet olivat sentään aitoja.
Voisin kirjoittaa paljastuskirjan minkälainen oli suomenruotsalainen eliitti 70- luvulla Helsingissä. Mutta ei minussa kirjallista lahjakkuutta ole riittävästi joten jätetään tällä kertaa.
Kirja onnistuu kun otat " haamukirjoittajan" eli pestaat kirjoitustyön ammattilaiselle. Aivan kuin on tehneet useat " julkkiksetkin".
Tsemppiä! Saat takuulla jonkun kirjoittamaan haastattelujesi perusteella kirjan,
Minulle kaksipiippuinen juttu. Ylsityisasiat ovat yksityisasioita, mutta meillä kyllä on oikeus tietää mitä ministerit on pohjimmiltaan. Missä on rehelliset ja sanojensa takana seisovat poliitikot? Ei ainakaan persuissa.