Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Sanomien törkeä pääkirjoitus

Vierailija
28.07.2023 |

Oletteko vähään aikaan törkeämpään tekstiin törmänneet?

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009743867.html

Kommentit (377)

Vierailija
301/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi paikallaan uudet vaalit. Ulosmitattaisiin epäisänmaallisten maanpetoksellisten viherpunikkien paskanheittokampanja. Itse äänestäisin kokoomuksen sijaan nyt persuja.

Uudet vaalit on tulossa,ja te Persut lähdette v t t u un sieltä. Nyt on nähty, että teistä ei ole hallitukseen, siirtykää takaisin oppositioon mölisemään.

Voipa olla että seuraavissa vaaleissa 3,5 vuoden päästä punikit putoavat kuoppaansa vieläkin syvemmälle. Tuskin kaikki demareitakaan äänestäneet niin tyhmiä ovat että tällainen vainoaminen olisi asiallista. Liikkuvia äänestäjiä on kuten viime vaaleissa nähtiin, demarien kannatus olisi 15% luokkaa jos eivät olisi vieneet ääniä muilta vasureilta ja virheiltä.

Mitenkäs muuten al-Taeen kirjoittelut eivät teitä haittaa yhtään?

Miksi kuvittelet , että haukkumalla ja puhumalla alentuvasti joillekin ihmisille,ne siirtyisivät äänestämään teitä Persuja? Minä olen ns liilkuva äänestäjät. Teistä Persuista on tämän palstan perusteella tullut todella oksettava kuva, ja nyt en tarkoita noita kirjoituksia, vaan sitä,miten te suhtaudutte ihmisiin täällä, ja miten heitä/meitä kohtelette: nimittelette,haukutte,suhtaudutte alentuvasti,mitätöivästi.

Samaa olen miettinyt. Sitä kuvittelisi että puolueen kannattajat tulisivat jotenkin mukavasti kertomaan että miten heidän politiikkansa vaikuttaisi minuun paremmin kuin muiden.... Muut puolueet nuin toimivatkin.

Persuilla on omituinen toimintamalli! Haukutaan potentiaaliset äänestäjät ja sitten naureskellaan päälle!

Vierailija
302/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi paikallaan uudet vaalit. Ulosmitattaisiin epäisänmaallisten maanpetoksellisten viherpunikkien paskanheittokampanja. Itse äänestäisin kokoomuksen sijaan nyt persuja.

Uudet vaalit on tulossa,ja te Persut lähdette v t t u un sieltä. Nyt on nähty, että teistä ei ole hallitukseen, siirtykää takaisin oppositioon mölisemään.

Ja miksi Petteri Orpo ei ottanut oppia historiasta, sillä samaa show oli Persujen kanssa Sipilän hallituksen aikana ja Sipilä ties kuinka monta kertaa uhkasi hallituksen erolla, kun yhteistyö persujen kanssa on mahdoton, kun missään asiassa eivät ole yhteistyökykyisiä, tappelet jopa keskenään ja takkia käännetään tunnin välein.

Kommentti: Juha Sipilä, kaada hallituksesi heti persut tuo jatkossa vain ongelmia

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005249157.html?cs

Eikös nämä Ilta-sanomat ole Hesarin omistuksessa? Ei kannata antaa niille edes klikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te Persut olette pettäneet niin monta kertaa, että teidän pskapuoluetta-never.

1) Taksiuudistus

2) Lupaus bensanhinnan alennuksesta

Haistalaa p a ska

Taksiuudistus oli kepulaisen Bernerin henkilökohtainen aivopieru. Nykyinen hallitus ei ole vielä edes aloittanut, mutta biokomponentin sekoitusvelvollusuuden pienentäminen on estänyt hinnan nousun.

Haistappa ite...

SE OLI TIEDOSSA ,MUTTA TE PERSUT PETITTE ASIASTA ÄÄNESTETTÄESSÄ, SAMON KÄVI PENSAN HINNAN ALENTAMISEN KANSSA. ENÄÄ ETTE KUSETA MEITÄ. ME AMMATTIAUTOILIJAT EMME ENÄÄ KOSKAAN ÄÄNESTÄ TEITÄ!!!

Älä HUUDA, ihramöykky.

Tässä esimerkki Persujen kommunikoinnista: syyttää toista huutamisesta, vaikka itse huutaa ja nimittelee toista tosi törkeästi.

Sitten nämä Persut täällä vielä itkevät kun jotain heidän blogi-ja tekstiviestikirjoitteluja tuodaan esille. Persut on moukkia,joilta puuttuvat käytöstavat kokonaan.

Vierailija
304/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipa olla että seuraavissa vaaleissa 3,5 vuoden päästä punikit putoavat kuoppaansa vieläkin syvemmälle. Tuskin kaikki demareitakaan äänestäneet niin tyhmiä ovat että tällainen vainoaminen olisi asiallista. Liikkuvia äänestäjiä on kuten viime vaaleissa nähtiin, demarien kannatus olisi 15% luokkaa jos eivät olisi vieneet ääniä muilta vasureilta ja virheiltä.

Miksi kuvittelet , että haukkumalla ja puhumalla alentuvasti joillekin ihmisille,ne siirtyisivät äänestämään teitä Persuja? Minä olen ns liilkuva äänestäjät. Teistä Persuista on tämän palstan perusteella tullut todella oksettava kuva, ja nyt en tarkoita noita kirjoituksia, vaan sitä,miten te suhtaudutte ihmisiin täällä, ja miten heitä/meitä kohtelette: nimittelette,haukutte,suhtaudutte alentuvasti,mitätöivästi.

Samaa olen miettinyt. Sitä kuvittelisi että puolueen kannattajat tulisivat jotenkin mukavasti kertomaan että miten heidän politiikkansa vaikuttaisi minuun paremmin kuin muiden.... Muut puolueet nuin toimivatkin.

Persuilla on omituinen toimintamalli! Haukutaan potentiaaliset äänestäjät ja sitten naureskellaan päälle!

Niin,miksi äänestäisin puoluetta,joka haukkuu minua,ja puhuu minulle alentuvasti?

Vierailija
305/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,miksi äänestäisin puoluetta,joka haukkuu minua,ja puhuu minulle alentuvasti?

Kaikki puolueet laidasta laitaan haukkuvat ja kiusaavat minua vuoron perään ja sitten vielä nauravat päälle. Ei tässä tiedä ketä enää äänestäisi.

Vierailija
306/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun media ohjaa hallitusta ja maata silloin voimme odottaa katastrofia.  Millä oikeudella?

Miksi ei kukaan puutu?

Miksi nykyisen hallituksen aikaan yhtäkkiä pitäisi puuttua kun ei puututtu edellisenkään hallituksen aikana?

Vierailija
307/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Taksiuudistus

Haistalaa p a ska

Taksiuudistus oli kepulaisen Bernerin henkilökohtainen aivopieru. Nykyinen hallitus ei ole vielä edes aloittanut, mutta biokomponentin sekoitusvelvollusuuden pienentäminen on estänyt hinnan nousun.

Haistappa ite...

SE OLI TIEDOSSA ,MUTTA TE PERSUT PETITTE ASIASTA ÄÄNESTETTÄESSÄ, SAMON KÄVI PENSAN HINNAN ALENTAMISEN KANSSA. ENÄÄ ETTE KUSETA MEITÄ. ME AMMATTIAUTOILIJAT EMME ENÄÄ KOSKAAN ÄÄNESTÄ TEITÄ!!!

Minä olen tästä asiasta samaa mieltä. Ja nuo olivatkin vain Persujen kikka saada esim ammattiautoilijat heitä äänestämään, vaikka tiesivät jo etukäteen, että eivät voi noita asioita oikeasti toteuttaa. Oli ihan taktikointia ja tietoista huijaamista.

Vierailija
308/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin nautittavaa seurata tätä Persujen epätoivoa 🍿

Syksyllä tarvitaan poppareita laatikollinen kun istuntokausi alkaa ja aletaan äänestämään Purran ja Ryytmannin luottamuksesta.

Vierailija
309/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti puolueeton päätoimittaja !On kuin olisi  pyhäkoulun opettaja. 

Eihän tämä ole uutisjuttu, vaan pääkirjoitus. Puolueettomuuden tuskin on tarkoitus toteutua mielipidekirjoituksissa.

Vierailija
310/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Taksiuudistus

Haistalaa p a ska

Haistappa ite...

Älä HUUDA, ihramöykky.

Tässä esimerkki Persujen kommunikoinnista: syyttää toista huutamisesta, vaikka itse huutaa ja nimittelee toista tosi törkeästi.

Sitten nämä Persut täällä vielä itkevät kun jotain heidän blogi-ja tekstiviestikirjoitteluja tuodaan esille. Persut on moukkia,joilta puuttuvat käytöstavat kokonaan.

Niin se metsä näemmä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
311/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole uutisjuttu, vaan pääkirjoitus. Puolueettomuuden tuskin on tarkoitus toteutua mielipidekirjoituksissa.

Päätoimittajan mielipidekirjoitus kertoo lehden linjan, jota toimittajat seuraa. Kaikki jutut ja luurankojen tonkimiset on tehty päätoimittajan hyväksynnällä tai jopa aloitteesta.

Vierailija
312/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman itse julkaisi yksityisviestejä kirjassaan mustamaalatakseen exäänsä, mutta kummasti ei toimikkaan enää toiseen suuntaan. Persuille vain on eri säännöt. 

Vierailija
313/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätoimittajan mielipidekirjoitus kertoo lehden linjan, jota toimittajat seuraa. Kaikki jutut ja luurankojen tonkimiset on tehty päätoimittajan hyväksynnällä tai jopa aloitteesta.

On aika harmillista ettei valtakunnasta löydy enää selkeää puolueettomuuden äänenkannattajaa. Jopa STT on näemmä lähtenyt tekemään näitä woke-juttuja.

Vierailija
314/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo ei muuten ollut pääkirjoitus vaan päätoimittajan kommentti samalla sivuilla, jolla oli Rydmanista kertova artikkeli

Ei persu ymmärrä, mikä kirjoitus on mikäkin.

Vierailija
315/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo ei muuten ollut pääkirjoitus vaan päätoimittajan kommentti samalla sivuilla, jolla oli Rydmanista kertova artikkeli

Ei persu ymmärrä, mikä kirjoitus on mikäkin.

Vasuri ei nyt vaan ymmärrä ettei tuo väsynyt spinnaus toimi tuhatta kertaa peräkkäin. Kun ei toiminut edes ekalla yrityksellä. 

Vierailija
316/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika harmillista ettei valtakunnasta löydy enää selkeää puolueettomuuden äänenkannattajaa. Jopa STT on näemmä lähtenyt tekemään näitä woke-juttuja.

STT on 75% sanoman (hesari yms) omistama. Toimittajansa on toki sitä samaa punaviherfeminististä toimittajamassaa jotka ei lähde kollegoitaan haastamaan ja erottumaan linjasta. 

Vierailija
317/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla on välillä näitä Hesarin myyjiä/markkinoija kadunkulmassa ja kauppakeskuksissa. Jatkossa, jos minulle sitä yritetään tyrkyttää sanon suoraan isoon ääneen, että tuollaista vasemmisto paskalehteä ei pitäisi kenenkään lukea!

Vierailija
318/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari on vajonnut hyvin alas. Juorulehtien tasolle.

Alemmaksi, paljon alemmaksi kuin lehdet joita solvataan juorulehdiksi.

Vierailija
319/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Rydman tekee uuden rikosilmoituksen, kuvottavaa menoa.

Vierailija
320/377 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata punakaartin oman lehden ihmetellä kun tilaajamäärät tippuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi