Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Sanomien törkeä pääkirjoitus

Vierailija
28.07.2023 |

Oletteko vähään aikaan törkeämpään tekstiin törmänneet?

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009743867.html

Kommentit (377)

Vierailija
241/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS ajaa veren maku suussaan Suomeen uutta vasemmistohallitusta. Toivottavasti se ei siinä onnistu.

Ihmeen vähän kirjoiteltiin Paavo Arhinmäen graffiteista ja Paavo teki ne kuitenkin ihan just, viiskymppisenä ulkona eikä 10-15 vuotta sitten.

Ketä jaksaa pöyristyttää joku setämiehen rustaama graffiti 😂?

Vierailija
242/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS ajaa veren maku suussaan Suomeen uutta vasemmistohallitusta. Toivottavasti se ei siinä onnistu.

Ihmeen vähän kirjoiteltiin Paavo Arhinmäen graffiteista ja Paavo teki ne kuitenkin ihan just, viiskymppisenä ulkona eikä 10-15 vuotta sitten.

Tunnusti eikä venkoillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollakulla sellainen käsitys, että Rydmanin arvomaailma olisi jotain muuta kuin nämä julkistetut viestit?

Niinpä, mikä siis ongelma?

Ongelma on se, että Rydman ei voi toimia missään Suomea edustavassa tehtävässä tällaisilla arvoillaan.

On täysin Uskomatonta ja kestämättömän naivia kuvitella, että valtaapitävien arvot olisivat edes murto-osalla millään tasolla yleviä ja jaloja. On eri asia miten eliitti puhui ulospäin ja miten sisäpiirissä, kunpa tietäisit miten meistä pikkuihmisistä keskustellaan. Ja aivan täysin kuistilla on ihminen, joka kuvittelee että juuri hänen määrittelemänsä arvot eivät Suomea voi edustaa.

Väitätkö, että suurin osa on rasse-nasseja? Kus*päitä ja vallanhimoisia sekä itsekkäitä varmasti, mutta että rasse-nasseja?

Vierailija
244/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Rydman on ihan täysin sketsihahmo, ihan kuin Bat & Ryyd.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bat_%26_Ryyd

Vierailija
245/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesaria ei voi enää lukea ja olen sen perunut. Enkä tilaa koskaan. Täysin vasemmistolainen lehti ja aina täynnä ikäviä raskaita juttuja. Alkoi huomata elämänilon häviävän kun jopa sunnuntaiaamuna jokin tosinegatiivinen pääjuttu.

Vierailija
246/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Rydman on ihan täysin sketsihahmo, ihan kuin Bat & Ryyd.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bat_%26_Ryyd

Mies on kuin vatsastapuhujan nukke, jolla on Halla-ahon käsi kyynärpäätä myöten anuksessa.

Sanoin tämän toki läpällä ja sarkastisesti vain. Mutta suoraan.

Vierailija
247/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesaria ei voi enää lukea ja olen sen perunut. Enkä tilaa koskaan. Täysin vasemmistolainen lehti ja aina täynnä ikäviä raskaita juttuja. Alkoi huomata elämänilon häviävän kun jopa sunnuntaiaamuna jokin tosinegatiivinen pääjuttu.

Tämä. Ne on minustakin ihan hirvittävän negatiivisia. Aina joku tosi kurja juttu pääuutisena. Olen myös lopettanut lukemisen kokonaan. Parempi olla tietämätön kuin masentunut.

Vierailija
248/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kannattaa vaan tilata joku pieni paikallislehti, niin voi lukea jostain kaupungin kukkapenkeistä eikä tule ikävä maailma kasvoille.

Vierailija
249/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua. Paavo Arhinmäki on valittu vastuulliseen virkaan monesti elämässään ja aina osoittanut ettei ole esimerkillinen virkamies. Milloin sammuu pöytään tai nyt vanhana käppänänä tahrii julkista omaisuutta apulaispormestarina.

Kertakaikkisen nolo äijä. Ja tälläisiä media ajaa päättäviin virkoihin.

Vierailija
250/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, että oikeinko sanomalehti kirjoittaa raskaista aiheista? No kuule, on vaikeat, taantumukselliset ajat. Äärioikeisto hallituksessa. Ilmastonmuutos, mikä tietenkin äärioikeiston mielestä valetta, jne, jne.

Vierailija
251/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua. Paavo Arhinmäki on valittu vastuulliseen virkaan monesti elämässään ja aina osoittanut ettei ole esimerkillinen virkamies. Milloin sammuu pöytään tai nyt vanhana käppänänä tahrii julkista omaisuutta apulaispormestarina.

En sano että samanlaisia ovat kaikki, mutta kieltämättä ajatuksia herättävää oli entisen hallituksen ministereiden avustajien nimitykset.

Vierailija
252/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vierailija
253/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on eduskunnan puhemies, jolla on rikostuomioita kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Jotenkaan graffitit ei tunnu kovin raflaavilta.

Vierailija
254/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, että oikeinko sanomalehti kirjoittaa raskaista aiheista? No kuule, on vaikeat, taantumukselliset ajat. Äärioikeisto hallituksessa. Ilmastonmuutos, mikä tietenkin äärioikeiston mielestä valetta, jne, jne.

Ainoat jotka pitää ääntä on kuitenkin valkoinen vasemmisto. Rystyset valkoisena.

Vierailija
255/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyyden suoja on sosialismin pahin vihollinen. Se estää puoluejohtoa valvomasta kansalaisten vastavallankumouksellista viestinvaihtoa. Ja kaikkihan voidaan puoluejohdon toimesta määritellä vastavallankumoukselliseksi.

Vierailija
256/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ne on minustakin ihan hirvittävän negatiivisia. Aina joku tosi kurja juttu pääuutisena. Olen myös lopettanut lukemisen kokonaan. Parempi olla tietämätön kuin masentunut.

Sinulle varmaan uppoaa myös populistipuolueiden epärealistiset ja valheelliset lupaukset monimutkaisiin ongelmiin? Kuten että Suomen talous nousuun, jos lopetetaan kehitysapu, rajat kiinni ja heitetään väärän näköiset ihmiset ulos maasta, niin loppuu rikollisuuskin Suomesta.

Vierailija
257/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusvalvonta hyvä, kontrolli parempi,

Vierailija
258/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mikä kommarihoro.

Vierailija
259/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi paikallaan uudet vaalit. Ulosmitattaisiin epäisänmaallisten maanpetoksellisten viherpunikkien paskanheittokampanja. Itse äänestäisin kokoomuksen sijaan nyt persuja.

Vierailija
260/377 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi paikallaan uudet vaalit. Ulosmitattaisiin epäisänmaallisten maanpetoksellisten viherpunikkien paskanheittokampanja. Itse äänestäisin kokoomuksen sijaan nyt persuja.

Voi kuule. Persut ei edes vaalivoittajana saisi hallitusta kasaan. Kukaan ei lähde tähän sirkukseen heidän kanssaan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi