Helsingin Sanomien törkeä pääkirjoitus
Oletteko vähään aikaan törkeämpään tekstiin törmänneet?
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Miten 7 vuotta vanhat viestit on ex edelleen?Oletko ihan varma että Ville on ne kirjoittanut? Nyt ps kaikkia ministereitä maalitetaan medioissa.Ei hyväksytä,että hallitus saatiin kasaan ja ps olibsaanut ääniä toiseksi eniten.Ps ministereillä ei ole rikorekisteriä mutta näillä vihapuheilla ps lokamiseen ryhtyneillä on kohta rikosrekisteri.Turha kaupata meille Hs tai asmulwhteä en osta mitään heidän julkaisujaan.Ei ole tasapuolista ja rehellistä heidän toiminta.
Eri. Menepä lukemaan Amandan kirjoitus Keskisuomalaisessa 18.8.2018.
Otsikko Lapsensaantia ei pidä jättää kouluttamattomalle väestölle (en saa linkattua tähän, mutta
tietynlainen ajatusmaailma hänelläkin on, vuosi Rydmanista erottuaan).
Konservatiiveilla on Yhdysvaltain mediamogulien keinot. Yritetään uhkailemalla vaientaa naiset heidän sikailuistaan.
Populisteilla on unohtunut median tehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Populisteilla on unohtunut median tehtävä?
Median tehtävä on olla vallan vahtikoira, ei ajaa mitään tiettyä agendaa, -ismiä tai ideologiaa.
En halua edes lukea juttua. Jo se että se aiheuttaa nämä reaktiot, niin kertoo että lehti on epäonnistunut tehtävässään.
Uuden päätoimittajan ylilyönti. Hyvesignalointia.
Suomen suurin sanomalehti julkaisee yksityisviestejä, koska kohde on heille mieluisa. Kaiva kaiva koira, vieläkö löytyy? Jos kohde ei ole lehdelle mieluisa, yksityisviestejä ei tulisi mieleenkään julkaista. Hesari upposi syvälle! Päätoimittajan vaihto lienee edessä HS:lla.
Vierailija kirjoitti:
HS ajaa veren maku suussaan Suomeen uutta vasemmistohallitusta. Toivottavasti se ei siinä onnistu.
Ei aja, ei onnistu. Vaikka punasinihallitus olis hyvä. Törkeitä Rydmanin viestit oli.
Siinä ei ollut mitään törkeää vaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari on venäjämielinen ja vasemmistomyönteinen kommarijulkaisu. Pääkaupunkiseudun oma Tiedonantaja.
Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Kun olin peruskouluikäinen niin Suomessa puhuttiin kuinka sotakorvauksista oli hyötyä. Tätä samaa paskaa selitti minulle myös jokunen vasemmistovammainen aikuinen kun olin nuori. Onko toi hölmö rinnastus parempi/huonompi, en tiedä.
Monet nykyään korostavat kuinka ovat Venäjä-"kriittisiä" ja vastustavat Putinia. Presidentti Haloskan aikaan poliittisesti vasen laita oli kovin Venäjä mielistä, vaikka kuinka ihmisten oikeuksia poljettiin idässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari on venäjämielinen ja vasemmistomyönteinen kommarijulkaisu. Pääkaupunkiseudun oma Tiedonantaja.
Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Kaasuputkimieskö siellä taas yrittää kääntää katsetta toiseen suuntaan?
M 50 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin peruskouluikäinen niin Suomessa puhuttiin kuinka sotakorvauksista oli hyötyä. Tätä samaa paskaa selitti minulle myös jokunen vasemmistovammainen aikuinen kun olin nuori. Onko toi hölmö rinnastus parempi/huonompi, en tiedä.
Monet nykyään korostavat kuinka ovat Venäjä-"kriittisiä" ja vastustavat Putinia. Presidentti Haloskan aikaan poliittisesti vasen laita oli kovin Venäjä mielistä, vaikka kuinka ihmisten oikeuksia poljettiin idässä.
Mauno Koivisto ei suostunut ottamaan Karjalaa takaisin Suomelle, vaikka sitä neuvostoliiton kaaduttua meille oikein tyrkytettiin. Kannattaa kaivaa varmaan ne agentit sieltä punaisten riveistä
Ei muuta kuin kaikki kostonhimoiset exät kaivelemaan puhelimia. Josko löytyisi jotain tuhmaa, jonka HS julkaisisi. Tämä on aidosti pelottava ennakkotapaus, journalismin täydellinen rimanalitus.
Asialla on vielä ollut valetoimittaja ilman mitään toimittajan pätevyyttä. Useista rikoksista tuomittu talousrikollinen, kirjanpitorikoksia, veronkiertoa ym. vilppiä.
Kyllä HS on sentään laatutoimittajien tekemä laatulehti.
Stalin oli vassari ja siksi sen tekemiä ihmisoikeusloukkauksia ei kaivella
Kommunisti nukkuu huonosti ja kaivaa peloissaan kaikkea vanhaa esiin. Siitähän tässä on oikeasti kyse.
Olen ollut vuosikymmeniä HS tilaaja, mutta viimeinen tilauskausi on nyt menossa. Ihmettelen, mikseivät muutkin peru tilaustaan, jaloillaan voi äänestää
Minä lopetin Hesarin digilehden tilauksen juuri äsken. Perusteluksi laitoin, että en halua lukea jatkuvaa propagandaa ja panettelua yhtä demokraattisilla vaaleilla valtaan valittua puoluetta kohtaan. Enkä edes itse äänestänyt persuja, mutta tämä nyt on ihan älytöntä jo että jotain vanhoja yksityisviestejä exän puhelimesta kaivellaan! Ja muutenkin, saisi minusta enemmän keskittyä siihen politiikkaan mitä tekevät, eikä johonkin vanhoihin yksityiselämässä sanottuihin ja kirjoitettuihin asioihin.
Törkeää on myös, että miksi aiheesta käytävät keskustelut tuntuvat kaikki poistuvan?
Ei ole törkeä kirjoitus. Kukaan tuskin haluaa mitään kilaripäätä päättämään valtion asioista. Minusta kansanedustajille pitäisi tehdä psykologiset testit ennen tehtävään tai oikeastaan edes ehdolle hyväksymistä.
Kari Suomalaisen oikein OSUVAT pilakuvat ja kirjoitukset, todella OSUVAT. Sitten tuli sensuuri, Suomessa ei ole sananvapautta.
Kyllä mediaa varmaan harmittaa, kun henkilöiden ajatuksia ei pysty lukemaan. Voi että, ne vasta kertoisivatkin henkilön ajattelusta 🥴