Lue keskustelun säännöt.
Juuri laitoin lapsen opettajalle purkin, jossa on itse tehtyjä leivonnaisia sisällä.
15.12.2006 |
Toivon todella, että hän ymmärtää laittaa purkin kiertoon, jos ei miellytä tai jos niitä on jo " satoja" hyllyssä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viemme poikani koulun henkilökunnalle,kiitoksen ansaitsevat kaikki!!