Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh..anoppi!

Vierailija
15.12.2006 |

Mulla on yleensä ihan loistoanoppi, mutta nyt keittää vähän. Laitoin meiliä, että mitä meidän pitää tuoda jouluna mukanamme kun tässä on vähän kiirus muuton ja muiden systeemien kanssa. Muutamme siis heti joulunpyhien jälkeen ja sitä ennen on siis joulu ja muuttosiivouskin pitää tehdä. Töissä pitäisi muistaa käydä myös ja on lasten joulujuhlia, harrastusten päättäjäisiä ym. Eikä musta ole kauhean mukava kulkea tuolla ostoshelveteissä lasten kanssa, kun kukaan ei ehdi ottaa heitä hoitoonkaan.

No mitäs vastaa anoppi: en ole ehtinyt miettiä mitä teidän pitäisi tuoda - ONHAN JOULUUN VIELÄ YLI VIIKKO AIKAA!!!" Isoilla kirjaimilla tyyliin että mitäs hötkyilet. No, helppohan hänen on, kun voi mennä iltaisin ja viikonloppuisin miten haluaa.

AV:n tuntien nyt tulee vettä niskaan, mutta antakaa tulla vaan. Mua helpotti pelkkä kirjoittaminen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

autua, teen maustekakun (tms) kahvipöytään ja tuon konvehteja, kerro silti, jos tarvii jotain muuta. jotain tähän malliin.

Vierailija
2/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti ja jos anoppi sit ilmoittaa viime tinkaan isonlistan joita teidän tarvitsisi tuoda niin ojenna se miehellesi ja sano et sorry mul ei ole aikaa. Maksa vaikka rahalla. Sano et en kerkii mut käy sinä:anoppi niin minä maksan sit sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi sälyttää kaikkia valmisteluja yhden niskoille. Tämän on toiminut hyvin jo vuosia. Normaalisti tekisin laatikot, mutta nyt kuulemma ei syödä jouluruokaa, niin en osaa keksiä mitään viemistäkään.

Vierailija
4/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoita, että olet nyt hankkinut/tehnyt sitä. Ja sano, että nyt on pakko keskittyä töihin, muuttoon, juhliin.