Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion käydä vaatevarastoni yms läpi tänään. Neuvoja?

Vierailija
28.07.2023 |

Millaiset vaatteet kannattaa heittää pois ja mitkä säästää?
Haluaisin näyttää nuorekkaalta ja tyylikkäältä, olen viime vuosina tätimäistynyt tavalla, josta en itse pidä (se tyyli on kuitenkin jokaiselle täysin ok, jos itse viihtyy niin).
Kaipaan neuvoja, millainen olisi se perustyyli, johon nyt kannattaisi pyrkiä. Esim minulla on kasa laukkuja ja jos voin valita, niin tekeekö nuorekkaamman vaikutelman pieni kåsilaukku vai isompi? Tällaisia neuvoja. Minulla on myös kivoja mekkoja, jotka sopisivat syksyyn, mutta niissä palelevat jalat, jos ovat paljaina. Ovatko legginsit aivan ehdoton ei, vai voiko niitä käyttää?
Onko pitkä neuletakki ok vai onko lyhyt parempi vai toisinpäin?
Onko esim. musta 4-paita, mustat sukkahousut ja chanel-tyyppinen lyhyt hame hyvä yhdistelmä, vai tosi vanhanaikainen 90-lukua?
Unelma olisi yksinkertainen, selkeä, tyylikäs ja nuorekas vaatekaappi, josta tietäisi aina saavansa jotain hyvää päällepantavaa, eikä kuitenkaan liikaa vaatteita.
Vinkkejä, kiitos! 💛
N53

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa Melissa Murray personal stylist. Myös eri vartalotyypeille neuvoja, erittäin hyvä mielestäni.

Vierailija
2/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuuttaa jos haluaa (mitä kyllä itse ihmettelen), yritin käydä ostamassa t paitoja tietystä kaupasta, kun mulla yks hyvä paita sieltä jo on, niin tarjolla olikin vaan lyhyitä pelkät tisut piilottavia paitoja. Yksikin sellanen n. 30cm lyhyt farkkuhärpäke napeilla. En tiedä oisko se menny lanteiden ympärille vai kaulan ympärille? Just heitin läjän t paitoja pois, mut taidanki käydä ostamassa halpisketjusta samanlaisia takas.

N 41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mielestäni tällä on upea nuorekas ja raikas aikuisen naisen tyyli varsinkin hoikille.

https://youtube.com/shorts/bMPTRcwouOE?feature=share

Vierailija
4/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan voi sanoa että esim iso laukku tätimäinen. Kaikki vaatteet toimii kunhan yhdistää oikein.

Ite aattelisin että iso laukku toimisi kapeiden housujen, laskeutuvan pitkähkön paitapuseron ja pitkän neuletakin kanssa. Noihin yhdistää vaikka loaferit tai miksei tennaritkin.

En kyllä hametta/mekkoa yhdistäisi legginseihin. Sukkahousut kivemnat. Mekko ja sukkiset on mielestäni aina toimiva ja kiva yhdistelmä. Noiden kanssa pieni "crossbody" tyylinen laukku. Jos vaikka esim napitettava paitamekko mitä nyt näen mielessäni.

Pidä vaatteet jotka sopivat yllesi ja joissa viihdyt ja näyttää hyvältä. Jos sinulla paljon laukkuja niin pidä vain nahkaiset ja muut klassiset laukut.

Mua kyllä harmittaa että joskus nuorempana karsin vaatteitani aina turhan rankalla kädellä. Monta aarretta myynyt pois. Nykyään pistän pois vaan sellaiset jotka venyneet tai rikki.

Koitan myös ostaa vain ajattomia ja klassisia vaatteita. Mulla jonkin verran myös second hand vaatetta esin 80-luvulta. Kauniita leikkauksia ja kestävää kotimaista laatua.

Vierailija
5/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää nyt silmään se että tunnut olevan hieman hukassa ja haluat ehdottomasti näyttää pääasiassa nuorekkaalta. Et ehkä hyväksy ikääsi. Varo ettet karauta ojaan tuossa ja sorru ylilyönteihin. Esimerkiksi kaikki niittilenkkarit ja tekonahkahousut kannattaa jättää ostamatta, ihan oikeasti.

Millaisia vaatteita sulla on nyt? Värimaailma, kuosit, millainen kampaus?

Vierailija
6/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mielestäni tällä on upea nuorekas ja raikas aikuisen naisen tyyli varsinkin hoikille.

https://youtube.com/shorts/bMPTRcwouOE?feature=share

Ihana tyyli! Toki hoikalla näyttää kaikki tyylit paremmalta mutta noi toimii myös pyöreämmällä.

T:4

Vierailija
7/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta kaikki.

Vierailija
8/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivärisiä, mustaa, beigeä, valkoista, harmaata ...Nahkaa (laukut), vaatteet puuvillaa, pellavaa tms. Ns. luonnollinen look. sitten voi olla väriläikkää, vaikka pinkki toppi...Mekot ok, talveksi paksut sukkahousut jos legginsseja vierastaa.

Vierailija
9/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini vaatteet on teineille kyllä sen huomaa jos yrittää olla jotain muuta.

Vierailija
10/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukun tyyli ratkaisee ei de Onko pieni tai suuri

Vaatteiden leikkaukset ja kuosit

Vierailija
11/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pois rikkinäiset, liian pienet, huonosti istuvat, huonot materiaalit, "ihan kiva, mutta" -vaatteet ja mieti mitä jäljelle jääneiden ympärille saa rakennettua. Jätä vain ne, jotka tuottavat iloa.

Vierailija
12/12 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita niistä vaatteista, joista tykkäät. Pidä ne. Älä mieti asiaa muiden kannalta, vaan sitä millaisissa vaatteissa juuri sinä viihdyt. Laita kaikki ne pois, joista et pidä. 

Nuorekkuus on sisäsyntyinen asia ja siihen ei kovin paljon voi vaikuttaa vaatteilla. 

Kaikki mustat vaatteet kannattaa heittää pois. Ne vanhentavat, vievät väriä kasvoilta ja korostavat ryppyjä. Yhden hautajaisasun voi pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä