Huh ku mä olen kauhee äiti/vaimo
äsken olin lähössä ulos lasten kanssa. Mies on mennyt aamulla viiden jälkeen töihin ja tuli vajaa tunti sitten. No, puin äsken lapsia ja ne siinä tappeli yms kiukutteli niin sain kamalan raivarin. Ja mies raukka kysy et pitäskö sen lähtee ulos et saisin vähän aikaa levähtää. Niin mies lähti lasten kans ulos ja minä jäin tänne lusmuaan. noloa kun se on aamulla aikaisn menny töihin ja heti joutuu lasten kans ulos. =(
Kommentit (6)
tulisi kotona juuri kaltaisesi. Toivon että miehesi löytää itselleen uuden vaimon joka on valmis kantamaan vastuunsa.
että syöhän ja mene nukkuun hetkeksi =) Jospa munki olo helpottas. =)
hoidan takuulla osuuteni tässä perheessä. Lähtisin mielelläni töihin, ja mies jäisi hoitaan lapsia kotiin mutta se ei suostu siihen joten näin päin. on sanonut ettei jaksaisi sitä. Ja se on hyvä että sinä et koskaan hermostu ja olet ukkos tossun alla kun et uskalla edes tunteitas näyttää. Onnea vielä enemmän teidän parisuhteelle.
Ja lisään vielä että minun ja miehen väliset kunnon tappelut on laskettavissa sormilla. Ja yhdessä ollaan oltu viidettä vuotta.
ärsyttää vaan tuo kolmonen ku se on tommonen persesilmä. aaaaarggg
Ollaan jo kolmena iltana peräkkäin ja eilen illalla just mies sano että eiköhän huomenna pidetä vapaata =))
Teet sitten joskus vastapalveluksen, eikö vain?