Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
27.07.2023 |

Minä olen lomalla ja aamupäivällä kävin kirjastossa ja kaupoilla. Sitten olen vaan hengannut netissä ja lukenut kirjoja. Laittanut ruokaa. Ihanaa kun ei tarvitse lähteä minnekkään. Saan olla sängyssä ja lukea mitä haluan.

N46

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö keskustelua?

Vierailija
2/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt Nyhavnissa, Rosenborgin linnassa, katsomassa Kööpenhaminan oopperataloa ja pientä merenneitoa. Kiirettä on pitänyt, kuten aina ulkomailla lomaillessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikuisten lasteni kanssa moikkaamassa vanhempiani koko päivän. Oli ihan kivaa.

Vierailija
4/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin lähteä kaupunkilomalle syksyllä, suositteleisitko köpistä? Vai mikä kaupunki olisi syyskuussa paras?

Ap

Vierailija
5/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla... aamulla kävin pyörälenkillä. Vähän siivoillut ja päikkärit. Ilta menee sohvalla löhöillessä ja tv.tä katsellessa.

N. 52

Vierailija
6/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin lähteä kaupunkilomalle syksyllä, suositteleisitko köpistä? Vai mikä kaupunki olisi syyskuussa paras?

Ap

Riippuu, mistä olet kiinnostunut ja paljonko aiot käyttää rahaa matkaan. Yleisesti ottaen syksy on hyvä aika matkustaa minne vain, kun ei ole liian kuuma tai kylmä ja eurooppalainen lomakausi on ohi.

Vierailija
7/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarrellut paskarrellut.

Vierailija
8/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä ja kävin kaupassa. Tein iltapäivällä ruokaa.

Vierailija
9/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kumppanin kanssa ruokaostoksilla. Juodaan pari olutta ja syödään sitten pitsat. Telkkaria katsellessa menee sitten loppuilta. Tänään tämmönen relax-päivä.

Vierailija
10/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aamulla muutaman tunnin.

Päivällä pyykkäsin, lenkitin koiraa, tein puutarhahommia, ruokaa.

Lähdin vielä töihin muutamaksi tunniksi.

Kävin suihkussa, söin, kohta koiran kanssa iltalenkille. Sitten nukkumaan että jaksaa taas aamulla lähteä töihin.

Vierailija
11/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Tulin kotiin. 

Vierailija
12/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhamina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riippuu, mistä olet kiinnostunut ja paljonko aiot käyttää rahaa matkaan. Yleisesti ottaen syksy on hyvä aika matkustaa minne vain, kun ei ole liian kuuma tai kylmä ja eurooppalainen lomakausi on ohi.

Mulla olis tonni rahaa matkaan, hotelliin ja syömisiin. Oltaisiin la-ma ajalla. Onnistuuko?

Ap

Vierailija
13/13 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhelimessa muutaman tunnin mm. ystävän kanssa, vähän riideltiin ja sovittiin. Odotetaan kovasti tapaamistamme. Kirjoittelin muutaman sivun tekstiä Wordilla. Hikoilin tunnin salilla.. Nyt vain löhöän sohvalla ja tutkin nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä