Diagnosoikaa minut? Oireet:
- Univaikeuksia, en nukahan vasta aamulla vaikka kuin väsyttäis jo keskiyöllä
- hiuksia tippuu
- iho kipeä ja kutiaa hulluna varsinki reidet ja käsivarret (atooppinen iho on)
- haavaumat paranee hitaasti
- järkyttävät hikoilupuuskat. Jos esim hankaan käsiä yhteen tai raavin kainaloitten läheltä tai käsivarsia, tai vaan käyn täyttää pesukoneen, meen hiestä märäksi heti
- jalat palelee vaikka yläkroppa hikoilis yhtäaikaa
- heikko/voimaton olo ja väsyttäää
- hermostuneisuus ja ärtyneisyys. En esim kestä meteliä tai kissan vaativaa mauuntaa, vaan palaa heti hermot ja alan tiuskimaan
- sydän jyskyttää melkosesti pienestä puuhastelusta
Ruokahalu on normaali ja syön monipuolisesti. Unilääkkeen voimalla joudun välillä maksaa univelkoja. Nukun muuten vaa 4-5h. Suolisto pelaa normaalisti ja ei oo ongelmia vessassa. Paino on stabiili. Normaalipainoinen. Syön D-vitamiinia, magnesiumia, kalkkia, kalaöljyä, helokkiöljyä, kräuterblut rautajuomaa, pycnogenolia. En käytä valkoista vehnää tai sokeria. Liikuntaa en harrasta. Pientä kävelyä vaa. Koska ei jaksa.
Nonii palstalääkärit, mikä on vialla? Verikokeeseen en mee, sillä minulla on :(
N36
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mene lääkärille, hän osaa neuvoa!
En tahoooo :(
Ap
Olisiko sitten trollisyndrooma sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Luulotauti
stressi.
Mene lääkäriin.
Ainoa oikea neuvo on mennä lääkäriin ja verikokeisiin. Et ole ensimmäinen kokeissa pyörtyvä. Aikuisena ihmisenä kyllä kestät sen. Suoraa huutoa karjuva lapsikin selviää verikokeesta ja on viiden minuutin päästä taas iloinen. On todella tyhmää arvuutella oireitaan ja leikkiä tee-se-itse-tohtoria. Johan nuo luontaistuotteet voivat pilata terveytesi. Lopeta ne heti. Ei täällä ole järkeä arpoa sairauksia sinulle, kun et suostu lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi et mene verikokeeseen? Kyllä kannattaisi varata aika terveyskeskukseen lääkärille. Ainakin kilpirauhashäiriöt aiheuttaa noita oireita.
No kilpparia määki mietin. Oonki tehny korjausmuutoksia jodin saantiin, eli tarkkailen että saan varmasti vähintään 150 mcg päiväs. Oon ollu huomavinaan että oon aavistuksen virkeempi nyt kun pidän jodim saannista huolen. Oli pitkään silleen että sain sitä vaa 40-50 mcg päiväs. Mut eipä silti oo nuo oireet viel häipyny vaikka kohta 2vk oon jodin riittävästä saannista pitäny huolta. Tää kirjottaminenki on työlästä puhelimella koska näppäilen ihan kokoaja vääriä nappeja. Sormet tosi kömpelöt.
Ap
Mitä tarkoittaa mcg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi et mene verikokeeseen? Kyllä kannattaisi varata aika terveyskeskukseen lääkärille. Ainakin kilpirauhashäiriöt aiheuttaa noita oireita.
No kilpparia määki mietin. Oonki tehny korjausmuutoksia jodin saantiin, eli tarkkailen että saan varmasti vähintään 150 mcg päiväs. Oon ollu huomavinaan että oon aavistuksen virkeempi nyt kun pidän jodim saannista huolen. Oli pitkään silleen että sain sitä vaa 40-50 mcg päiväs. Mut eipä silti oo nuo oireet viel häipyny vaikka kohta 2vk oon jodin riittävästä saannista pitäny huolta. Tää kirjottaminenki on työlästä puhelimella koska näppäilen ihan kokoaja vääriä nappeja. Sormet tosi kömpelöt.
Ap
Mitä tarkoittaa mcg?
Mikrogramma
Sinne HIV-testiin pitäisi myös mennä. Osa kuvailluista oireista on HIVinkin oireita.