Riikka oli muuten Vihreiden äänestäjä kirjoittaessaan ne kohutekstit. Nyt persuna salonkikelpoisempi ja viisaampi
Eli tekstit oli vihreän idealistin kirjoituksia.
Kommentit (8)
Persujen mentaalivoimistelua on kyllä aika hypaisa seurailla.
Todella asiallista kielenkäyttöä jos miettii, mitä hän oli kokenut (sek. ahistelua muuttajalta). Moni olisi kihissyt raivosta - moni niistäkin jotka nyt tuomitsee "riikan" kirjoitukset. Nyt jeesustellaan. Jos itse pienenä blondina kokisit paljon tuollaista, niin pystyisitkö olemaan asiasta NOIN hiljaa, tai siis iisisti.
Vierailija kirjoitti:
Todella asiallista kielenkäyttöä jos miettii, mitä hän oli kokenut (sek. ahistelua muuttajalta). Moni olisi kihissyt raivosta - moni niistäkin jotka nyt tuomitsee "riikan" kirjoitukset. Nyt jeesustellaan. Jos itse pienenä blondina kokisit paljon tuollaista, niin pystyisitkö olemaan asiasta NOIN hiljaa, tai siis iisisti.
Jos suomalainen mies seksuaalisesti ahdistelee, niin pitäisi vihata kaikkia valkoisia miehiä?
Aika monikin entinen vihreiden ja demarien jne äänestäjä on nykyisin persujen äänestäjä. Itsekin kuulun tähän joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen mies seksuaalisesti ahdistelee, niin pitäisi vihata kaikkia valkoisia miehiä?
Ei, mutta 99 mätäomenaa pilaa koko sadon.
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin entinen vihreiden ja demarien jne äänestäjä on nykyisin persujen äänestäjä. Itsekin kuulun tähän joukkoon.
Nämä kaikki muuttuvat yhdessä yössä rasisteiksi. Ennen olivat suvaitsevaisia kun niissä puolueissa ei rasisteja ole.
Kyllä te yritätte, mutta aikanepätoivoistahan tuo on.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
PERSUT ON EPÄTOIVOISIA