Miten joku voi ihastua mieheen, jolla on parta?
Sänki tai pieni kesäparta on ok, mutta sellainen ihan oikea parta? Ihastusketjussa enemmän kuin yksi sanoi ihastuvansa partaisiin. Miten on mahdollista? Luotaantyöntävää minusta.
Mielipiteitä?
Kommentit (70)
En ymmärrä miten kukaan mies voi ihastua naiseen jolla ei ole posliiniksi ajeltu pi**u, muutamalla höylän vedolla pystyisi vaikuttamaan asiaan niin helpolla, mutta kun ei... Olen tullut siihen tulokseen, että Pi**ukarvat on epävarman ja ruman naisen piilopaikka. Aika älytön kommentti, eikö?
Makuasioitahan nämä on, turha sitä on ihmetellä. Onneksi löytyy parrallisia ja parrastomia. Itselle herkkäihoisena/tuntoherkkänä parralliset on ihan ehdoton ei oli tyyppi kuinka kiva tahansa. Parta minun ihoa vasten raapii, pistelee ja kutittaa ikävästi ja herkät ihoalueet menevät rikki ja alkavat punoittamaan. Tekee kaikestä läheisyydestä epämiellyttävää.
Parta on jees, kunhan on hoidettu. N38
Vierailija kirjoitti:
Makuasioitahan nämä on, turha sitä on ihmetellä. Onneksi löytyy parrallisia ja parrastomia. Itselle herkkäihoisena/tuntoherkkänä parralliset on ihan ehdoton ei oli tyyppi kuinka kiva tahansa. Parta minun ihoa vasten raapii, pistelee ja kutittaa ikävästi ja herkät ihoalueet menevät rikki ja alkavat punoittamaan. Tekee kaikestä läheisyydestä epämiellyttävää.
Partahan on pehmeä, kun on tarpeeksi pitkä! Sänkihän se raapii, ei pitkä karva.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoidettu parta on pehmeä ja tuoksuu hyvältä parranhoitoaineelta. Sänki on sitten eri asia.
Parrattomat miehet on poikia. Tästä ei tarvinne edes enempää avata.
Vierailija kirjoitti:
Ei parta pahoille kasva.
Kasvaapas
Kovin (liian) kesy on parraton mies, kuin siiilitukka, miehuus tiukasti kurissa ja Herran nuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu mukavalta, kun mies hieroo parrallaan naisen alapäätä. Partaan tarttuneesta hajusta muutkin ymmärtää, että on käyty naisissa.
Voiko tämä funktio motivoida pitämään partaa/viiksiä? Olen tätä paljon pohtinut. Ihanaa, jos joku kokemusasiantuntija vastaa..
Ei parta mun mielestä ole mitenkään ällöttävä, niinkuin miehen kasvoilla, mutta täytyy kyllä sanoa että on alkanut inhottamaan että niitä karvoja on joka paikassa.
Ihan kun olisi joku eläin tässä kämpässä kun niitä tummia paksuja karvoja on ihan oikeasti milloin missäkin.
Ja inhottavinta on se, että liian usein kiihkeästi touhutessa sellainen päätyy mun kurkkuun.
Se ihan oikeasti haittaa ja aiheuttaa oireita.
Evoluutiossa ihmisellä on säilynyt karvoitus tietyissä paikoissa hyvästä syystä. Miehillä naamakarvoitus ensi sijassa siksi, että se saa naiset himokkaiksi. End of diskussion.
Mua juuri eilen nuoli mies jolla lyhyt parta. Ei haitannut yhtään. Sänki olisi raapinut.
Onko jokainen sluti äkäslompolosta? Mullahan ei kunnon narttua ole ollutkaan, eikä ketään äkäslompolosta. Mutta että millaista?
Miten kukaan voi ihastua naiseen jolla on lyhyet hiukset? Paksut pitkät hiukset on naisen kruunu.
Parta on nykymuotia, jota tyhmät pellet matkii ja heikon itsetunnon vuoksi kuvittelevat saavansa naisia kun on se parta.
Jokainen sluti on äkäslompolosta. Jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi ihastua naiseen jolla on lyhyet hiukset? Paksut pitkät hiukset on naisen kruunu.
No tämä juu, ja sitten ne housut!
Naisella housut? mitä ihmettä?
Ärsyttävä suudella. En mä karvoja halua suudella. Ja haisee ruualle. Hyi. Ja ne partakarvoihin tarttuvat ruokanokareet. Meinaan oksentaa siitä näystä.
Ihana, älykäs ja kadehdittavan itseironinen kommentti. Ottaisin sinut vaikka tisseittä. 🤗
Mustapartainen mies