Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi ihastua mieheen, jolla on parta?

Vierailija
27.07.2023 |

Sänki tai pieni kesäparta on ok, mutta sellainen ihan oikea parta? Ihastusketjussa enemmän kuin yksi sanoi ihastuvansa partaisiin. Miten on mahdollista? Luotaantyöntävää minusta.

Mielipiteitä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä on ihan partafetissi.

Mut en nyt tuu tänne enempää parrakkaita miehiä ylistämään, kun täällä haukutaan mun riippuvia tissejä.

Ihana, älykäs ja kadehdittavan itseironinen kommentti. Ottaisin sinut vaikka tisseittä. 🤗

Mustapartainen mies

Vierailija
42/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan mies voi ihastua naiseen jolla ei ole posliiniksi ajeltu pi**u, muutamalla höylän vedolla pystyisi vaikuttamaan asiaan niin helpolla, mutta kun ei... Olen tullut siihen tulokseen, että Pi**ukarvat on epävarman ja ruman naisen piilopaikka. Aika älytön kommentti, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioitahan nämä on, turha sitä on ihmetellä. Onneksi löytyy parrallisia ja parrastomia. Itselle herkkäihoisena/tuntoherkkänä parralliset on ihan ehdoton ei oli tyyppi kuinka kiva tahansa. Parta minun ihoa vasten raapii, pistelee ja kutittaa ikävästi ja herkät ihoalueet menevät rikki ja alkavat punoittamaan. Tekee kaikestä läheisyydestä epämiellyttävää.

Vierailija
44/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on jees, kunhan on hoidettu. N38

Vierailija
45/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioitahan nämä on, turha sitä on ihmetellä. Onneksi löytyy parrallisia ja parrastomia. Itselle herkkäihoisena/tuntoherkkänä parralliset on ihan ehdoton ei oli tyyppi kuinka kiva tahansa. Parta minun ihoa vasten raapii, pistelee ja kutittaa ikävästi ja herkät ihoalueet menevät rikki ja alkavat punoittamaan. Tekee kaikestä läheisyydestä epämiellyttävää.

Partahan on pehmeä, kun on tarpeeksi pitkä! Sänkihän se raapii, ei pitkä karva.

Vierailija
46/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hoidettu parta on pehmeä ja tuoksuu hyvältä parranhoitoaineelta. Sänki on sitten eri asia.

Vierailija
47/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrattomat miehet on poikia. Tästä ei tarvinne edes enempää avata.

Vierailija
48/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parta pahoille kasva.

Kasvaapas

Vierailija
49/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin (liian) kesy on parraton mies, kuin siiilitukka, miehuus tiukasti kurissa ja Herran nuhteessa.

Vierailija
50/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu mukavalta, kun mies hieroo parrallaan naisen alapäätä. Partaan tarttuneesta hajusta muutkin ymmärtää, että on käyty naisissa.

Voiko tämä funktio motivoida pitämään partaa/viiksiä? Olen tätä paljon pohtinut. Ihanaa, jos joku kokemusasiantuntija vastaa..

Vierailija
51/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parta mun mielestä ole mitenkään ällöttävä, niinkuin miehen kasvoilla, mutta täytyy kyllä sanoa että on alkanut inhottamaan että niitä karvoja on joka paikassa.

Ihan kun olisi joku eläin tässä kämpässä kun niitä tummia paksuja karvoja on ihan oikeasti milloin missäkin.

Ja inhottavinta on se, että liian usein kiihkeästi touhutessa sellainen päätyy mun kurkkuun.

Se ihan oikeasti haittaa ja aiheuttaa oireita.

Vierailija
52/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiossa ihmisellä on säilynyt karvoitus tietyissä paikoissa hyvästä syystä. Miehillä naamakarvoitus ensi sijassa siksi, että se saa naiset himokkaiksi. End of diskussion.

Vierailija
53/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua juuri eilen nuoli mies jolla lyhyt parta. Ei haitannut yhtään. Sänki olisi raapinut.

Vierailija
54/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokainen sluti äkäslompolosta? Mullahan ei kunnon narttua ole ollutkaan, eikä ketään äkäslompolosta. Mutta että millaista?

Vierailija
55/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi ihastua naiseen jolla on lyhyet hiukset? Paksut pitkät hiukset on naisen kruunu.

Vierailija
56/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on nykymuotia, jota tyhmät pellet matkii ja heikon itsetunnon vuoksi kuvittelevat saavansa naisia kun on se parta.

Vierailija
57/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sluti on äkäslompolosta. Jostain syystä.

Vierailija
58/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi ihastua naiseen jolla on lyhyet hiukset? Paksut pitkät hiukset on naisen kruunu.

No tämä juu, ja sitten ne housut!

Naisella housut? mitä ihmettä?

Vierailija
59/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä suudella. En mä karvoja halua suudella. Ja haisee ruualle. Hyi. Ja ne partakarvoihin tarttuvat ruokanokareet. Meinaan oksentaa siitä näystä.

Vierailija
60/70 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl homo on silti aito fägäri.