Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän varten sain Tokmannissa vartijan perääni kun koitin etsiskellä niitä kuponkitarjoustuotteita kännykää selaillen?

Vierailija
26.07.2023 |

Ihme touhua, en vieraillut missään sellaisilla hyllyillä että mitään olisi voinut mennä hihaan tms ja jopa pyysin ko. vartijalta apua ylähyllyltä tuotteen ottamisessa ja silti se jäi kassaporttien toiselle puolelle odottelemaan että sain maksettua ja sitten hävisi. Kumma juttu kun tuotteitakaan ei ollut kuin muutama ja isokokosiakin vielä (mutta mahtuivat koriin).

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mene kauppaan tukka sekaisin ja nilkuta niin kyllä tulee vartija perään

Mursin nilkan ja kun kipsi otettiin pois kulkeminen oli vaikeaa ja olin huonosti nukkuneen näköinen

En kyllä sillä jalalla olisi karkuun juossut

Vierailija
22/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla vartija seisoo kädet puuskssa ja kassan vieressä ja tuijottaa totisena. Heikompi hermonen hermostuu semmosesa.

Onko sen käsketty siinä mulkoilla, vai mitä se kassoilla pelottelee ihmisiä? Johto asialla ja ohjeistanut?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä olenko saanut vartijaa perääni, mutta sellainen kysymys, että miksi se vartija häiritsee?

Voitte pitää vaikka henkilökohtaisena turvamiehenä sen kauppareissun ajan mutta onko hän häiriöksi jotenkin muuten kuin että vaikeuttaa teidän tavaran pöllimistä?

"...miksi se vartija häiritsee?"

No koska ne näyttävät kaikki aggressiivisilta runk-Kareilta. Ja useimmat ilmeisesti ovatkin.

Vierailija
24/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutkin aina vaatteista että on luonnon kuitua eli luen ne pienet präntit pesulapusta, saan yleensä vartijan perääni ja kerran se seurasi ulko-ovelle asti ja ovella sanoi selkäni takana radiopuhelimeensa "selvästi tilauskeikalla" tjtn vastaavaa. En siis löytänyt enkä ostanut mitään. Tahallaan tulee niitä välillä juoksutettua kun ärsyttää :)

Vierailija
25/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tutkin aina vaatteista että on luonnon kuitua eli luen ne pienet präntit pesulapusta, saan yleensä vartijan perääni ja kerran se seurasi ulko-ovelle asti ja ovella sanoi selkäni takana radiopuhelimeensa "selvästi tilauskeikalla" tjtn vastaavaa. En siis löytänyt enkä ostanut mitään. Tahallaan tulee niitä välillä juoksutettua kun ärsyttää :)

Tilauskeikalla, kun lukee pikkupräntit??

Vierailija
26/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa Tokmannin tapaisesta rojukaupasta varastaa mitään?

Vierailija
27/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen entinen vartija ja naurattaa aina kun välillä saan itsekin vartijan perääni. Aina se profilointi ei mene nappiin, ei siitä kannata suuttua. :D Ja oon just sellanen että saatan tutkia pitkään kosmetiikkaa ja kännykällä selailen niiden incilistoja läpi että sopiiko ne mulle vai ei (hajuste- ym allergiat). 

Vartijoilla siis on "profilointi" -  milainen tarkemmin?

Jos olet yhtään tumma, et saa palvelua ollenkaan mutta vahdit seuraavat ja pyytävät vielä avaamaan laukun kassalla niin että muutkin kuulee. Tapahtunut italialaiselle poikikselle. Kerroin että ei kannata hypistellä eikä sovittaa vaan ottaa sillee selkeästi. Laukku jätetään autoon. Nyt sujunut paremmin.

Vierailija
28/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin epäilyn kohteeksi, kun kävin ruokakaupassa, jossa olivat tuotteet vaihtaneet paikkoja (olivat uudistaneet kaupan ilmettä) ja haahuilin etsimässä jotain juttuja. Erityisesti purkka oli hukassa. :D Myyjä kassalla pyysi minua avaamaan käsilaukkuuni, ja näin vartijan pienen matkan päässä kassojen jälkeen. Ei se vartija minua kuitenkkaan ollut kaupassa seurannut. En ollut pöllinyt mitään, ei kuulu tapoihini.

Vierailija
29/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijakin on vain ihminen, työ on todella ikävää ja palkka huono. Mun tytär oli kesätöissä vartijana ja se oli ihan järkkyä hommaa. Olen sen jälkeen suhtautunut myötätunnolla ihmisiin, jotka joutuvat tekemään tuota työtä elääkseen. Ei kannata loukkaantua, vartija vaan tekee työtään ja noudattaa saamiaan ohjeita. Minunkin perässäni on vartija joskus kävellyt, vaikka en ole eläissäni mitään varastanut ja näytän todella tavalliselta ja tylsältä keski-ikäiseltä kantasuomalaiselta naiselta.

Vierailija
30/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin epäilyn kohteeksi, kun kävin ruokakaupassa, jossa olivat tuotteet vaihtaneet paikkoja (olivat uudistaneet kaupan ilmettä) ja haahuilin etsimässä jotain juttuja. Erityisesti purkka oli hukassa. :D Myyjä kassalla pyysi minua avaamaan käsilaukkuuni, ja näin vartijan pienen matkan päässä kassojen jälkeen. Ei se vartija minua kuitenkkaan ollut kaupassa seurannut. En ollut pöllinyt mitään, ei kuulu tapoihini.

Niin sitä laukkuahan ei tarvitse avata jos vartija tai myyjä sitä pyytä. Oikeus katsoa laukkuun on vain poliisilla.

Vierailija
31/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat on niin säälittäviä. Luulevat olevansa jotain jumalia😂 Todellisuudessa ovat reppanoita.

Vierailija
32/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä olenko saanut vartijaa perääni, mutta sellainen kysymys, että miksi se vartija häiritsee?

Voitte pitää vaikka henkilökohtaisena turvamiehenä sen kauppareissun ajan mutta onko hän häiriöksi jotenkin muuten kuin että vaikeuttaa teidän tavaran pöllimistä?

no jos olemus on tavis, saattaa häiritä ajatus että mikähän minussa antaa vaikutelman rosvosta.

Vierailija
33/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös uutiset vartijoiden vahingossa tappamista ihmisistä mielessä saattavat aiheuttaa epämukavuutta vartijan pörrätessä niskassa kiinni.

Vierailija
34/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en saa koskaan ja olen 58 v. Pitkä ja pulska. Ilmeisesti olemuksen mukaan mennään ja se on kyllä vikatikki.

Vierailija
35/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei voida sitä tietää, olisit kysynyt siltä vartijalta.

Olisit kysynyt siltä jotta vidduuks siinä kyyläät, nulkki.

Vierailija
36/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Tokmanneissa ei ole koskaan näkynyt vartijoita.

Vierailija
37/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansallispukuiset menee kauppaan silloin kannattaa pölliä kaupasta koska silloin kiinni jäämisen riski on olennaisesti pienempi koska vartijat seuraa silmä kovana niitä.

Vierailija
38/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen entinen vartija ja naurattaa aina kun välillä saan itsekin vartijan perääni. Aina se profilointi ei mene nappiin, ei siitä kannata suuttua. :D Ja oon just sellanen että saatan tutkia pitkään kosmetiikkaa ja kännykällä selailen niiden incilistoja läpi että sopiiko ne mulle vai ei (hajuste- ym allergiat). 

He ajattelevat, että entinen vartija on entinen, koska on syyllistynyt rikokseen (useimmiten todellisuudessa kuitenkaan ei). Kukapa nyt vartija ei haluaisi olla(vai ?)

Tulevat myös perään, vaikka ei mitään kovin pitkään tutkaile eikä mieti. Heidän mieleståän kaikki vaaleatkin ovat mnne-ja.

Vierailija
39/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että siellä on vartijoita 👍🏻

Joo. Näitä on kiva just ärsyttää herättämällä ties mitä epäilyksiä ja sitten ne ei saa kiinni mistään ja ovat ihan hiilenä.

Vierailija
40/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat ovat eri liikkeissä, myös Tokmannilla, meitä rehellisiä asiakkaita varten. He estävät, ettei rikollisen hävikin takia tarvitse niin paljon hintoja nostaa ja vartioivat turvallisuuttamme, ettei liikkeeseen pesiydy häiriköitä häiritsemään oikeiden asiakkaiden ostosrauhaa. Kiitos heille arvokkaasta työstään,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi