Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän varten sain Tokmannissa vartijan perääni kun koitin etsiskellä niitä kuponkitarjoustuotteita kännykää selaillen?

Vierailija
26.07.2023 |

Ihme touhua, en vieraillut missään sellaisilla hyllyillä että mitään olisi voinut mennä hihaan tms ja jopa pyysin ko. vartijalta apua ylähyllyltä tuotteen ottamisessa ja silti se jäi kassaporttien toiselle puolelle odottelemaan että sain maksettua ja sitten hävisi. Kumma juttu kun tuotteitakaan ei ollut kuin muutama ja isokokosiakin vielä (mutta mahtuivat koriin).

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Tokmannilla vartijan perääni kun mulkaisin sitä tullessani ulko-ovesta sisään. Tuli kyyläämään lähietäisyydelle kun olin valitsemassa tuotetta hyllystä.

Selvästi olivat toverit katsoneet valvontakamerasta missä päin myymälää liikuin ja antaneet korvanappiin ohjeet...

Vierailija
2/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että siellä on vartijoita 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampuusit taas pöllimispuuhissa. Jos ei vielä ollut muiden omaisuutta piilossa, niin vähintäänkin ajatuksissa ja valvontakameroissa.

Vierailija
4/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Tokmanni on jumalattoman kallis nykyään!

Vierailija
5/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuttua. Itse sain vartian perääni ja pällistelemään pari vuotat sitten kun menin etsimään siskontytölle synttärilahjaa. Pyörin siellä leluhyllyn välissä ja mietin lelua vaiko pehmoa vai jotain puuhajuttua ja kai se sitten oli tosi epäilyttävää kun vartija tuli seurailemaan.

Vierailija
6/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei voida sitä tietää, olisit kysynyt siltä vartijalta.

Vierailija
7/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sekin kun norjalainen cubus. Vois potkasta pois Suomesta. Huonoin vaatekauppa ylivoimaisesti ja vastenmieliset myyjät.

Vierailija
8/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei voida sitä tietää, olisit kysynyt siltä vartijalta.

Vartijan valinta, minkäs teet.

Vierailija
9/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varasta niin usein.

Vierailija
10/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin myymälöissä on suora sihti valvontakameroilla. Miksi? Yritä siellä sitten sovittaa vaatteita laittamalla omia suojaksi.

Vierailija
11/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin myymälöissä on suora sihti sovituskoppeihin valvontakameroilla. Miksi? Yritä siellä sitten sovittaa vaatteita laittamalla omia suojaksi.

Vierailija
12/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vartijan pörräämään ympärilleni siinä vaiheessa, kun nökötin paikallani vahakangasrullien vieressä asiakaspalvelua odotellessa. Odottaa sai ja vartijakin siinä taisi pitkästyä pörrätessä. Tämä tapahtui hieman Ison Omenan keissin jälkeen. Mietin jo mitä asiaan liittyvää tökeröä sutkauttaisin pörrääjälle, mutta sitten asiakaspalvelija vihdoin ottikin koppia ja pörrääjä pääsi pois kuplastaan.

Vierailija
13/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kysynyt siltä itseltään, miksi tulet perääni?

Vierailija
14/76 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Tokmanni on jumalattoman kallis nykyään!

Joo, on hinnat nousseet reippaasti. Ei voida enää puhua mistään halpaketjusta. Monet hinnat ihan samaa tasoa S- ja K -kauppojen kanssa. Toki sitten jotain halvempaa sisäänvetotuotteina, mutta niin se on muillakin.

Vierailija
15/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen entinen vartija ja naurattaa aina kun välillä saan itsekin vartijan perääni. Aina se profilointi ei mene nappiin, ei siitä kannata suuttua. :D Ja oon just sellanen että saatan tutkia pitkään kosmetiikkaa ja kännykällä selailen niiden incilistoja läpi että sopiiko ne mulle vai ei (hajuste- ym allergiat). 

Vierailija
16/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen entinen vartija ja naurattaa aina kun välillä saan itsekin vartijan perääni. Aina se profilointi ei mene nappiin, ei siitä kannata suuttua. :D Ja oon just sellanen että saatan tutkia pitkään kosmetiikkaa ja kännykällä selailen niiden incilistoja läpi että sopiiko ne mulle vai ei (hajuste- ym allergiat). 

Vartijoilla siis on "profilointi" -  milainen tarkemmin?

Vierailija
17/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartijoilla siis on "profilointi" -  milainen tarkemmin?

No vartia katsoo, että maññé tuli kauppaan.

Siis perään.

Vierailija
18/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että profiloinnit on siksi turhia, että hyvä pöllijä osaa vaikuttaa kelpo asiakkaalta. Vain tyhmiä amatöörejä saattaa joku profiili käräyttää.

Vierailija
19/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla vartija seisoo kädet puuskssa ja kassan vieressä ja tuijottaa totisena. Heikompi hermonen hermostuu semmosesa.

Vierailija
20/76 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa hintoja. Kokoaikainen vartija on kallis ja tuottaa vain vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme