Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö vessakylppärin bideesuihkulla suihkuttamalla?

Vierailija
26.07.2023 |

Eli niin, että suihkutat bideesuihkulla pöntön päältä ja sivuilta ja lattiat samoin? Ja jätät valumaan kuivaksi?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, kun ei ole mikään sikolätti vaan ihan normaali vessa. 

Vierailija
2/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi

Vierailija
4/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sikolättisyys tähän liity. Kiinnostaa vain, kun moni tuntemani mies pesee noin. Kerran viikossa. Ei ehdi mitenkään pahasti likaantua siinä ajassa edes kun toki vessaharjaakin kakkosen jälkeen aina käyttää.

Vierailija
5/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunto olisi ihan hirveä paskaläjä, niin varmaan siivoaisin noin. 

Vierailija
6/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sikolättisyys tähän liity. Kiinnostaa vain, kun moni tuntemani mies pesee noin. Kerran viikossa. Ei ehdi mitenkään pahasti likaantua siinä ajassa edes kun toki vessaharjaakin kakkosen jälkeen aina käyttää.

Mistä tiedät, että tekevät noin? Jaatteko jotain siivousvinkkejä? Ei mun tutut tiedä miten minä siivoan. 

Vierailija
7/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jätetä märäksi, vaan vessakalusteet pyyhitään siivouspyyhkeillä ja lattia kuivaimella kuivaksi. t: siivooja

Vierailija
8/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, koska ei ole vessassa lattiakaivoa. Kylppärikin täytyy ajoittain pestä saippualla ja harjalla, pelkkä suihkuttelu ei riitä.

Vierailija
9/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että tekevät noin? Jaatteko jotain siivousvinkkejä? Ei mun tutut tiedä miten minä siivoan. 

Olen 45-vuotias nainen. Ei jaeta siivousvinkkejä, vaan olen asunut tähän ikään mennessä yhdessä kolmen eri miehen kanssa ja lisäksi opiskeluaikana solussa hetken. Kaikki nuo kolme miestä pesi kylppärin noin, samoin yksi sen solun asukas.

Vierailija
10/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin sekaisin en ole, että kuvittelisin pelkän suihkuttelun tekevän puhdasta jälkeä. 

Vierailija
11/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vessakylppäri :-) ? Eikös se ole vessa tai kylppäri. Vessa on se, jossa ei ole suihkua/ammetta ja kyppäri taas se, jossa on.

Vierailija
12/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattian pesen. Kaadan lattialle ämpäristä pesuaineseoksen ja harjaaan tarkoitukseen hankitulla tiskiharjalla. Sitten bideesuihkulla huuhtelen ja kuivaan lastalla. Tulee puhdasta tehokkaasti. Miten muuten se muka pitäisi tehdä?

N25

Vierailija
13/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vessakylppäri :-) ? Eikös se ole vessa tai kylppäri. Vessa on se, jossa ei ole suihkua/ammetta ja kyppäri taas se, jossa on.

Vessakylppäri on noiden yhdistelmä. Periaatteessa kylppärissä nimittäin ei ole pönttöä ellei se ole samalla myös yhdistetty vessa.

Vierailija
14/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tulko kysymään mikä on kyppäri :-D

Vierailija
15/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin sekaisin en ole, että kuvittelisin pelkän suihkuttelun tekevän puhdasta jälkeä. 

Voi sinne sekaan jotain pesuaineitakin sprayata.

Vierailija
16/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vessa tai kylppäri, vaan vessa JA kylppäri. Aika monessa asunnossa ne ovat samassa huoneessa. 

Vierailija
17/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen sillä kun olen pessyt lattian.

Vierailija
18/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole pesemistä, vaan huuhtelua.

Jos on lattialämmitys päällä voi jättää kuivumaan, muuten ei.

Vierailija
19/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkkaan harjalla ja tolulla lattian ja säännöllisesti myös senät puhtaaksi ja huuhtelen sitten suihkulla kaiken, myös wc pöntön. Mutta pesen myös pöntön, lavuaarin, suihkun osat erikseen. Pyyhin myös oven.

Vierailija
20/52 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinne sekaan jotain pesuaineitakin sprayata.

Voi, jos haluaa siivoamisen sijaan sotkea.