Seksiä kerran kahdessa viikossa Max kerran viikossa- Miten raskaus koskaan onnistuu?
Olemme mieheni kanssa haaveilleet toisesta lapsesta. Meillä on seksiä kerran kahdessa viikossa joskus kerran viikossa. Olemme monta kuukautta "yrittäneet" lasta tuloksetta. Koska seksiä on vähän, niin ne kerrat eivät ajoitu koskaan hedelmällisille päiville. Seksiä sattuu olemaan joskus menkkojen jälkeen yleensä tai muuten huonona aikana. Olen varovasti yrittänyt keskustella miehen kanssa että olisi kiva jos seksiä olisi edes vähän enemmän että olisi enemmän mahdollisuuksia. Mies ei välitä asiasta ja sanoo, että tulee jos tulee.
Ärsyttää, kun joka kuukausi menee ohi eikä raskautta kuulu. Sitten mies vielä kyselee että mitäs testi näyttää yms. Ja miettii, että menisimme tutkimuksiin. Välillä aivan suututtaa tällainen kun tehdään tahallaan ongelmia asioista, mihin voisimme edes itse yrittää vaikuttaa. Sanoin miehelle,että ei sinne tutkimuksiin voi vaan mennä tällä tyylillä. Turhauttaa, itkettää ja suututtaa. Olen niin lopen kyllästynyt tähän. En ymmärrä miksi lapsien hankinnasta voi tehdä näin vaikeaa. En ole eläissäni kuullut, että kenelläkään muilla olisi tällaista ongelmaa. Ei ekaa tehdessä ollut mitään tällaista ongelmaa. Välillä mietin haluaako mies edes toista. Kiven kovaa väittää haluavansa. Silti toimii näin.
Ajatuksia?
Kommentit (38)
Olen kyllä keskustellut miehen kanssa hedelmällisistä päivistä. Ei kuulema silloin huvita. Tätä on tosiaan jatkunut kohta 9 kuukautta. Jos etukäteen vihjaa niin tulee kielteinen vastaus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä keskustellut miehen kanssa hedelmällisistä päivistä. Ei kuulema silloin huvita. Tätä on tosiaan jatkunut kohta 9 kuukautta. Jos etukäteen vihjaa niin tulee kielteinen vastaus.
Ap
Muumimuki?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli mies ei halua lasta. Ota tämä nyt oikeasti kunnolla puheeksi.
No hyvän tähen. Se kerta kuussa riittää raskautumiseen, raskaudut ovulaation aikaan ja raskaurumisen kannalta sillä ole mitään väliä montako kertaa harrastaa muuna aikana. Miten olette ekan saaneet alulle noilla tiedoin?
Vierailija kirjoitti:
No hyvän tähen. Se kerta kuussa riittää raskautumiseen, raskaudut ovulaation aikaan ja raskaurumisen kannalta sillä ole mitään väliä montako kertaa harrastaa muuna aikana. Miten olette ekan saaneet alulle noilla tiedoin?
No vähän vaikea raskautua ovulaation aikaan kun ei ne harvat seksikerrat ajoitu edes oikeeseen aikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän vaikea raskautua ovulaation aikaan kun ei ne harvat seksikerrat ajoitu edes oikeeseen aikaan.
Ap
No ajoita.
Tulee jos tulee tarkoittaa suomeksi, että toivottavasti ei tule. Älä kuitenkaan vieraissa lähe hyppimään niin kuin eräät neropatit.
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi pinnannut kaikilta terveysopin ja biologian tunneilta koulussa. Nainen voi tulla jo yhdestä kerrasta raskaaksi, mitä tapahtuu maailmassa tuhansia ja tuhansia kertoja päivittäin!!!
Sinä taas olet ehkäisypropagandan uhri, kun luulet, että raskaus voi alkaa noin helposti.
Raskaaksi tuleminen on todella vaikeaa. Minä menin sinkkuna lapsettomuushoitoihin. Koeputkihedelmöityksessä munasolu hedelmöitettiin maljassa ja odotettiin pari päivää, jotta nähtiin, että se kasvaa normaalisti. Kun se näytti hyvältä, se siirrettiin kohtuun, joka oli saatu oikeaan kuntoon kiinnittymistä varten hormonihoidoilla etukäteen. Kun kaiken tämän teki valmiiksi eli lääketiede hoiti kaiken luonnon puolesta ja sen alkion olisi pitänyt vain jatkaa kasvamista kohdun limakalvolla, niin sen onnistumisen todennäköisyys oli vain 10%. Eli 90% todennäköisyys epäonnistua. Tämä tehokkain mahdollinen lapsettomuushoito piti toistaa minulle 5 kertaa, jotta tulin raskaaksi.
Sen jälkeen olen vasta ymmärtänyt, miten vaikeaa ja harvinaista luonnostaan raskaaksi tuleminen onkaan, vaikka nuoria sillä pelotellaan niillö koulun biologiantunneilla.
Ap:lle - mies selvästi ei halua toista lasta.
No älä kerro sille milloin se ovulaatio on. Tai kerro väärä ajankohta. Kun tuskin se huomaa edes milloin sinulla kuukautiset on, jos noin harvoin seksiä on. Tai testaa sen reaktio, että nyt ne menkat on myöhässä, ilahtuuko vai onko enemmänkin kauhuissaan. Tee ovulaatiotestejä ja kun on ovulaatio, sanot että just loppui menkat, tekisi mieli panna.
No joo, toki jos se ei oikeasti halua lasta, ei nää ole hyviä neuvoja.
No kyllä me ainakin ihan yhdessä päätettiin lapsia yrittää ja silloin sitten pantiin monena päivänä viikossa, vaikka ei ihan kauheaa kiimaa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi pinnannut kaikilta terveysopin ja biologian tunneilta koulussa. Nainen voi tulla jo yhdestä kerrasta raskaaksi, mitä tapahtuu maailmassa tuhansia ja tuhansia kertoja päivittäin!!!
Sinä taas olet ehkäisypropagandan uhri, kun luulet, että raskaus voi alkaa noin helposti.
Raskaaksi tuleminen on todella vaikeaa. Minä menin sinkkuna lapsettomuushoitoihin. Koeputkihedelmöityksessä munasolu hedelmöitettiin maljassa ja odotettiin pari päivää, jotta nähtiin, että se kasvaa normaalisti. Kun se näytti hyvältä, se siirrettiin kohtuun, joka oli saatu oikeaan kuntoon kiinnittymistä varten hormonihoidoilla etukäteen. Kun kaiken tämän teki valmiiksi eli lääketiede hoiti kaiken luonnon puolesta ja sen alkion olisi pitänyt vain jatkaa kasvamista kohdun limakalvolla, niin sen onnistumisen todennäköisyys oli vain 10%. Eli 90% todennäköisyys epäonnistua. Tämä tehokkain mahdollinen lapsettomuushoito piti toistaa minulle 5 kertaa, jotta tulin raskaaksi.
Sen jälkeen olen vasta ymmärtänyt, miten vaikeaa ja harvinaista luonnostaan raskaaksi tuleminen onkaan, vaikka nuoria sillä pelotellaan niillö koulun biologiantunneilla.
Ap:lle - mies selvästi ei halua toista lasta.
Ei ole harvinaista tulla raskaaksi koska nainenkin antautuu yhdyntään herkimmin juuri ovulaation aikoihin . Näin kävi meille silloisen tyttöystävän nykyisen vaimon kanssa . Ensimmäinen yhdyntä oli juuri ovulaation aikoihin ,mistä minä sen tiesin ,en tiennytkään kun hyväilin ja käteni meni pikkuhousujen sisäpuolelle. Kysyin jälkeenpäin milloin kuukautiset olleet viimeksi ja olimme juuri siihen aikaan kun oli suurin mahdollisuus tulla raskaaksi .Käytimme kuitenkin kondomia joka ei onnekdi pettänyt kokemattomuudestamme huolimatta ja kun menimme lopulta 18 kk päästä vihille niin vaimo tuli raskaaksi alle 2vk häistä ja tämä taputteli hymyssäsuin sitten minua takapuoleen että mitäs Isi ..Ja samaa rataa muutkin lapset eli heti seuraavassa ovulaatiossa kun lopetimme ehkäisyn.
Seksiä joka päivälle ja useammankin kerran päivässä niin siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kesti melkein 2v ennenkuin tulin raskaaksi. Meilläkin oli melko harvoin seksiä mutta sitten mies suostui 2-3 kertaan viikossa. Kuitenkin aina puhui, kuinka iso urakka se lapsen tekeminen oli.
Ei hlvetti minkälaisia miehiä. Urakka? Naida 2-3 krt viikossa. Minkälaisia vätyksiä nykyään oikein on? Itse olen jo lapseni tehnyt, mutta naidaan emännän kanssa silti joka päivä. Ihan huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kesti melkein 2v ennenkuin tulin raskaaksi. Meilläkin oli melko harvoin seksiä mutta sitten mies suostui 2-3 kertaan viikossa. Kuitenkin aina puhui, kuinka iso urakka se lapsen tekeminen oli.
Ei hlvetti minkälaisia miehiä. Urakka? Naida 2-3 krt viikossa. Minkälaisia vätyksiä nykyään oikein on? Itse olen jo lapseni tehnyt, mutta naidaan emännän kanssa silti joka päivä. Ihan huvin vuoksi.
Todellakin, minkämoisia vätyksiä ovat miehet nykyisin!!
Me naitiin iha aina ja jokapivä, ja niin tehdään yhä, kohta tulossa jo lapsenlapsikin, ja eikun jatkuu.
Eikö miehet enää tunne halua, ja naiset sen mukana? Itse en vois olla ilman.
Tuu käymään mun luona niin saat munaa niin paljon että kohta oot varmasti paksuna!
Tasan ei käy onnenlahjat. Minä taas miehenä haluaisin vielä toisen lapsen, mutta kumppanille se ei käy. Ehkä jostain haluava nainen löytyy...
Naisen valitukset seksin suhteen voidaan jakaa kahteen pääosaan:
- Liikaa
tai
- Liian vähän.