Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee mieli saada suurta kalua peppuun...

Vierailija
26.07.2023 |

Olen nuori parikymppinen bi-mies ja on viime aikoina ollut kauheasti sellaisia ajatuksia että olisipa ihanaa olla jonkun kanssa aktissa jolla olisi iso ja tunkisi sen oikein syvälle anaaliini. Saisin olla bottom ja huutaa nautinnosta ja ehkä myös kivusta. Tämä on toki salaisuus koska olen yhdessä naisen kanssa, ja tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni. Olen mielestäni kyllä joskus maininnut olevani biseksuaalinen. Mitä minun pitäisi tehdä? Tuhmat ajatukset alistetuksi tulemisesta ja rajusta panemisesta toisen miehen kanssa eivät mene pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi normaalikin ja normaalilla voisin pannakkin.

Vierailija
2/8 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ajatuksia pois saa pidättäytymällä, etkä kyllä toteuttamallakaan. Joten hae seuraa ja toteuta niin saat haluamasi kokemuksen jonka jälkeen olet viisaampi päättämään haluatko jatkoa vai oliko tämä tässä. Todennäköisesti haluat lisää. M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika vatasella. Kankea pitäis saada ahteriin että neitsyystaakka poistuu.

Yöt on ihan mahottomia kun vaan näkee unia karpaaseista toisensa jälkeen ja melkoisista melametsistä.

Vierailija
4/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävisi normaalikin ja normaalilla voisin pannakkin.

Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
5/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ajatuksia pois saa pidättäytymällä, etkä kyllä toteuttamallakaan. Joten hae seuraa ja toteuta niin saat haluamasi kokemuksen jonka jälkeen olet viisaampi päättämään haluatko jatkoa vai oliko tämä tässä. Todennäköisesti haluat lisää. M24

Mistä seuraa olisi helpointa lähteä etsimään?

Vierailija
6/8 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä seuraa olisi helpointa lähteä etsimään?

Onhan niitä nettideittisivustoja ja Tinderiä sun muita. Myös gay-baareja on isommissa kaupungeissa mutta tarjonta ei kovin tasokasta. Nyt kesällä myös uimarannat ja maauimalat kuten stadika. Jos on katseenkestävä hyväkroppainen nuorimies niin mahdollisuuksia on melkein missä tahansa.

Vierailija
7/8 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kasvaa ihmisenä ja päästä eroon tuosta kamalasta himostasi. Peräreikä on ulostamista varten.

Vierailija
8/8 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä. a-naalin-levi-tys leikkaus? (Kysy omalta koti lääkäriltä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän