Paljonko linssikeittoa tarvitaan 50 häävieraalle?
Paljonko on yksi annos noin suurin piirtein? 4-5dl?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi laittaa Laihialaisten tapaan pelkkää vettä kukkakuvioisella lautasella? Vettähän siihen tietysti menisi, mutta sateisena päivänä saisi sadevettäkin.
Sain hyvän idean. Kannattaisi paremminkin heijastaa piirtoheittimellä juhlapaikassa hienot pihviannokset valkokankaalle. Näin vieraat saisi edes silmillä syödä säällistä ruokaa juhlissa.
Tosin sähkö on kallista ja piirtoheittimen vuokra, ellei lainaksi saa.
Onhan juhlat jossain koulun liikkasalissa? Siellä vois lainata piirtoheitintä ilman.
Juu eihän se juhlapäivä niin tärkeä ole, että vieraille kannattaisi tarjota muuta kuin limaisia linssejä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Juu eihän se juhlapäivä niin tärkeä ole, että vieraille kannattaisi tarjota muuta kuin limaisia linssejä vedessä.
Itse ainakin vedän keiton sauvasössöttimellä sileäksi ennen syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin vedän keiton sauvasössöttimellä sileäksi ennen syömistä.
Jaa että vauvan ruokaa muutaman kuukauden ikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika linssikeitossa? Olen ollut juhlissa, missä on ollut kalakeittoa tai lihakeittoa, eikä niistä kukaan mitään valittanut.
Jos oiskin lohi-, liha- ja linssikeittoa hyvän leivän, rieskan ja karjalanpiirakoiden kanssa, niin jokainen voisi valita.
Niin olisiko se linssikeittokin sitten kelvollista juhlaruokaa, jos olisi useampi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, ei kukaan sellaista syö.
Näin minäkin luulin ennen. kerran sitten olin tuttavalla kylkässä ja häntarjosi linssikeittoa ja voi luoja miten hyvää!
Sen jälkeen linssikeitto on kuulunut lempiruokiini ja teen sitä aika usein. Helppoa tehdä ja parasta keittoa mitä vaan kuvitella saattaa.
Oletko koskaan maistanut leinssikeittoa??? Ei varmaan, koska luulet, että se on pahaa. Ei ole.
1 kulho sille ainoalla hippivieraalle, muut ei sitä halua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin luulin ennen. kerran sitten olin tuttavalla kylkässä ja häntarjosi linssikeittoa ja voi luoja miten hyvää!
Sen jälkeen linssikeitto on kuulunut lempiruokiini ja teen sitä aika usein. Helppoa tehdä ja parasta keittoa mitä vaan kuvitella saattaa.
Oletko koskaan maistanut leinssikeittoa??? Ei varmaan, koska luulet, että se on pahaa. Ei ole.
Voi luoja mitä kirjoitus virheitä!! Anteeksi kovasti. Minulla on lukihäiriä ja kun oikein innostun, kirjoitus on mitä sattuu. Unohdin tarkistaa ja korjata virheet :(
Vierailija kirjoitti:
1 kulho sille ainoalla hippivieraalle, muut ei sitä halua!
Onko hernekeittokin sinusta hippiruokaa? linssihän on palkokasvi kuten hernekin.
Oletko koskaan syönyt linssikiettoa, kun luulet, että se on pahaa???
Linssikeitto on kyllä oikeasti ihan parhaita keittoja mitä on olemassa. Enkä edes ole mikään hippi. Jos juhlissa pitää syödä keittoa, on linssikoetto paras valinta.
Vierailija kirjoitti:
Linssit eivät ole limaisia. Luultavasti et ole koskaan syönyt linssikeittoa, mutta silti täällä suu vaahdossa huutelet, miten pahaa se on ja limaista :D
Linssikeitto on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
En minä söisi mitään linssejä keitossa enkä muussakaan ruuassa.
Tehkää vaikka kaalisoppaa johonkin armeijan soppatykkiin, jos halvalla haluat päästä.
Muista säästää mausteet ja muut lisukkeet myöhempää tärkeämpää tilaisuutta varten.
Tai miten olis perunankuorisoppa vanhaan aushwitsh-tyyliin
Linssikeitto on mielettömän hyvää.
Luultavasti et ole koskaan sitä maistanut ja luulet, että se on huonoa. Ei ole, ei kannata huudella, jos ei oikeasti ole asiasta tietoa.
En tiedä ketään, joka ei olisi kyseisestä ruuasta tykännyt, jos on sitä joskus päässyt maistamaan.
Linssikeitto on siis alkuruoka pöytiin tarjoiltuna, eikös vain?
Vierailija kirjoitti:
Herkullista syö. Kokeile joskus. Itsekin teen pariksi piväksi, ei säily.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oo limaisia, itse olet. Et ole ikinä maistanut etkä edes NÄHNYT linssikeittoa, juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska en voi linssejä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioista ei kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
toivotaanko häälahjat kirjekuoreen mahtuvana? :D
Nimenomaan kirjekuoreeseen...
Jätäthän minut kutsumatta häihin, kiitos.
Jos oiskin lohi-, liha- ja linssikeittoa hyvän leivän, rieskan ja karjalanpiirakoiden kanssa, niin jokainen voisi valita.