Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa nämä ISn otsikot. Mistä ne löytävätkään näitä raivoavia ihmisiä. =D

Vierailija
26.07.2023 |

"Kuva argentiinalaispelaajan kehossa herätti silmittömän raivon."
"Amazing Race sai aikaan someraivon."

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikot osoittavat sen, että jutun henkilö ei kykene eikä ole sovelias johtamaan ketään saatika minkään maan kansaa.  Artikkelin kirjoittaja saattaa kuitenkin vääristää haasteteltavan sanomaa, mikä on kaukana jyrähtelystä, on vaa ihan asiallinen lausunto ikäänkuin totuus esitettyyn kysymykseen.  Hyväksi johtajaksi toivotaan (luin lehdestä) vahvaa johtajaa, mutta se ei todellakaan tarkoita mitään räyhäreiskka-räyhäkristiinaa.  Jyrähtelyt ymv. voimaäänellä uhoavat nyrkkiä pöytään lyövät ovat kaiketi kaikkein heikoimpia tosielämässä johtajina.  Olen itse ollut heikon pomon alainen.  Kun menin kysymään neuvoa asiaan johon ei itselläni (nuorella tytöllä) ollut ratkaisemisen oikeutta (ominpäin) pomo sadatteli ja jyrähteli ja lopuksi monen katkaistun kynän jälkeen, käski käyttää maalaisjärkeä ja päättää itse.  Nykyisin olen erittäin itsenäinen ja osaan ratkaista asioita ja tehdä jahkailematta nopeitakin päätöksiä.  Kun toimin lain puitteissa, ei mun tarvitse kysellä lupaa keneltäkään, saan päättä itse omista asioistani.  Ei mitään hätää, en ole pyrkimässä poliittiselle uralla.

Vierailija
22/23 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden toimittajan sanavaraston ei tarvitse olla kovin laaja.

Parhaat sanat:

someraivo,

pelmahtaa (tulla paikalle),

kuka tahansa "rakas", esim. Mari-rakas,

jyrähtäää: Nyt jyrähtää Orpo,

uskomattoman kaunis,

nyt avautuu....(joku julkkis)

Ja jonkun "asu tihkuu seksiä"

Joku "summaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni noi jopa valheellisina kirjoitetut uho otsikot saattavat tuoda lukijoille entistä enemmän pahaa oloa.  Vaikka tietenkin kirjoittajan tarkoitus on saada mahdollisimman moni avaamaan uutisen / viihteen nimissä kirjoitetun jutun. vaikkei todellisuudessa lue koko uutista, koska tuntee itsensä harhautetuksi. Luulisi riittävän kun media ja uutiset pursuu sotaa ja kostotoimia tai tahallaan sytytettyjä tulipaloja, olisi muut aiheet otsikoitu todellisuuspohjalle jotta edes pieni uskottavuus säilyisi ja lehti erottuisi Jallu-kopioista tai roskalehdistä joiden tekemisiin saattaa liittyä uhittelua, ellet anna haastattelua niin kirjoitamme sitten oman version.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme