Näitä peräsuoleen jumiin jääneitä vierasesineitä joudutaan välillä poistamaan kirurgin toimesta
Porkkana, kuulakärkikynä, lasipurkki, kynttilä, petankkipallo, vibraattori, kääritty pyyheliina, dildo, omena ja sampoopulloja.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/38714851-9a98-4a26-8e…
Mikä helvetti teitä vaivaa? Siis nämä on SUOMALAISIA! Järkyttävää.
Kommentit (152)
Miksi homot työntää esineitä pyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mielenvikainen pitää olla että työntää lasipurkin peräsuoleen?
Googleta filmi "1 man 1 jar" niin koet elämyksen.
En uskaltanut katsoa. Mitä ihmettä. Miksi noin suurta?
Vierailija kirjoitti:
Omena :D
Omena jää helposti, jos liikkuu pihalla ilman housuja ja kaatuu istualteen omenapuun alla.
Vierailija kirjoitti:
Petankkipallo on niin kovin mannermaista. Tre bien!
Mölkkypalikka sopisi Suomeen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli jo syöty? Ja sitten siemenkota alkoi kiihottaa???
Tuli tuosta mieleen että mitä jos peräsuoleen laittaa multaa ja pienen puuntaimen ja alkaa sitä kasvattamaan? Miltä se tuntuisi?
Pääsiäisruoho kasvaa nopeasti. Pystyy ehkä pidättämään niin kauan, että a nuksessa vihertää.
Näin kerran videon jossa äijällä oli peruna perseessä,hyi helv.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni mies on kirurgi, niin oli poistanut jonkun miehen pyllystä lantun. Oli kuulemma vahingossa istunut lantun palan päälle, kun oli pöydältä tippunut tuolille. Aika hyvin istuttu, kun lanttu uppoo ihan istumalla päälle. Miksi pitää selitellä, kun kaikki tietää totuuden miten se on päätynyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni mies on kirurgi, niin oli poistanut jonkun miehen pyllystä lantun. Oli kuulemma vahingossa istunut lantun palan päälle, kun oli pöydältä tippunut tuolille. Aika hyvin istuttu, kun lanttu uppoo ihan istumalla päälle. Miksi pitää selitellä, kun kaikki tietää totuuden miten se on päätynyt sinne.
Entäs jos on vaan huonot hampaat ja huono ruuansulatus ja nää on nautittu ihan vaan pureskelematta suun kautta? Johonkinhan ne miekannielijöiden ja lasinpurijoiden nielemät jututkin menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli jo syöty? Ja sitten siemenkota alkoi kiihottaa???
Tuli tuosta mieleen että mitä jos peräsuoleen laittaa multaa ja pienen puuntaimen ja alkaa sitä kasvattamaan? Miltä se tuntuisi?
Pääsiäisruoho kasvaa nopeasti. Pystyy ehkä pidättämään niin kauan, että a nuksessa vihertää.
Ei liene hyvä sekään. Kenties sinne nälissään eksyneitä (pehmeitä) jäniksiä sitten joutuu kirurgi poistelemaan.
Hämmästyttävää mitä kaikkea ihmiset voivat syödä ja niellä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi homot työntää esineitä pyllyyn?
Mä ainakin otan sen jätkänkin jatkeeksi siihen mukaan ihan vaan siksi, että se ei juutu sinne pysyvästi nalkkiin kummiskaan ja sen saa tarvittaessa nopeasti poiskin --- ihan ilman kirurgia ;D
Kyllä se varmaan miehillä on se prostatan kiihottaminen mielessä ja suurin osa kyllä varmasti on kokeilevia heteroita. Sen mä vielä jotenkin ymmärrän, mutta virtsaputkeen esineiden työntelyä tai alapään lävistyksiä mä en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Miten mielenvikainen pitää olla että työntää lasipurkin peräsuoleen?
Säästäminen voi mennä ihan överiksikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on kun ei kehtaa asioida erotiikkaliikkeessä.
No näinpä juuri. Ja kyllä se suoli venyy kun varovasti raottaa. Ihanaltahan se tuntuu kun liukastettu miehen elin työntyy sisään ja ulos. ;)
M30
Sä voit ottaa elintä perseeseen mutta ei siitä tarvitse täällä puhua.
Se elin siellä perseessä on kuitenkin sikäli harmiton, ettei se luiskahda liian pitkälle vaan sen saa kyllä pois ilman kirurgin apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummin kaimakin kirurgi: poisti ananiaan aanuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää että on suomalaisia? Eikö yhtään ole muun maan kansalaista potilaiden joukossa? Ja mitä ihmeen väliä sillä edes on?
Tarkoitti PERUSSUOMALAISIA. Näillä on se perähudlarifetissi niin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli mennyt sinne toista reittiä kuin kuvittelet.
Mä oon kuullut tarinan miehestä, jolta oli löytynyt jouluvalot anuksesta. Tarina ei kerro, mikä oli miehen selitys asialle, vai oliko sitä. Olen kuullut myös henkilöstä, joka tosiaan tunki sinne kaikenlaista tavaraa, mm. sellaisen viemärinavauspumpun. Kaiketi se ohuempi pää edellä, joten sikäli siitä ei ole aiheutunut sen kummempaa vaaraa.
Puhumattakaan siitä, mitä kaikkea ihmiset on nielleet. Se on uskomatonta mitä voi saada kurkustaan alas. Jep, mulla on useampiakin hoitajakavereita.
Mitä kaikkea teillä av-miekkosilla on jäänyt peräsuoleen, kun olette leikkineet?
Petankkipallo on niin kovin mannermaista. Tre bien!