Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei invavessat kelpaa muun sukupuolisille?

Vierailija
26.07.2023 |

Nykyisellään on pakolliset invavessat joka paikassa, ne voisivat olla nimeltään vaikka monimuoto-wc tai mikä nyt vaan. Niitä saisi käyttää kaikki, jotka syystä tai toisesta eivät "normaali"vessaan halua mennä. Kuitenkin enemmistö menisi vanhalla kaavalla niin näissä olisi varmasti tilaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua teidän vessaongelmia. Eilen kävin kolmessa paikassa erilaisissa unisex-vessoissa: ravintolassa, leffassa ja kaverin kotona. Itse asiassa neljässä, koska omassa kodissakin. Pääasia että hommat hoituu. Vessat vaan unisexiksi kaikkialla.

Milloin pääsen käymään kaverisi tai sinun vessassa? Ai etkö päästä? No miksi vertaat niitä julkisiin unisex-vessoihin?

Ihan koska vaan, tervetuloa.

Hyvä, tuon samalla kaikki vastaantulijat mukanani.

Vierailija
22/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua teidän vessaongelmia. Eilen kävin kolmessa paikassa erilaisissa unisex-vessoissa: ravintolassa, leffassa ja kaverin kotona. Itse asiassa neljässä, koska omassa kodissakin. Pääasia että hommat hoituu. Vessat vaan unisexiksi kaikkialla.

Milloin pääsen käymään kaverisi tai sinun vessassa? Ai etkö päästä? No miksi vertaat niitä julkisiin unisex-vessoihin?

Ihan koska vaan, tervetuloa.

Hyvä, tuon samalla kaikki vastaantulijat mukanani.

Mainiota! Nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nykyään aina invavessaa jos vaihtoehtona on unisex-vessa. En todellakaan mene miesten/ miesnaisten kanssa samaan vessatilaan, sanoi kuka muu mitä tahansa.

Vierailija
24/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä samasta syystä kun ei kelpaa se vessa minkälainen värkki löytyy housuista, niistä tuntemuksista viis.

Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.

Ei se ole mikään "vika päässä" jos ei tunne olevansa sitä sukupuolta mihin syntynyt.

Itse olen nainen, käyn kyllä tietenkin miesten vessassakin, jos ei naisten vessa vapaana. Kai kaikki.

Vierailija
25/25 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi voisi olla joku muu, inva-wc onkin turhan rajoittava nimi. Idea kuitenkin, että ne joille perinteinen wc ei sovi, käyttäisivät tätä.

Sopiihan transihmisille perinteiset wc:t, vai missä luulet heidän tarpeensa tekevän 😂?

Sitähän on ajettu kuin käärmettä pyssyyn, että kaikki julkisten tilojen vessat olisivat unisex-vessoja. Nyt on ollut polemiikkia, kun ovat yllättäen niin sotkuisia, että naiset eivät halua käyttää niitä. Se, että niitä on vaadittu, perustellaan sukupuoli-identiteettien tasa-arvolla. Eli transihmiset eivät halua käyttää ns. perinteisen jaon vessoja. Kuitenkaan mielestäni enemmistön ei tarvitsisi sopeutua vähemmistön mielivaltaan, kun on tarjolla muukin ratkaisu.