Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oppenheimer elokuva 3h. Jaksaako tuota istua paikallaan?

Vierailija
26.07.2023 |

Pitkä aika.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, siitä ei kolmen tunnin viihdettä saa tehtyä.

Draama ja dokumentti leffoissa ihan max. joku puolitoista tuntia.

Parhaita viime vuosien katsomiani elokuvia oli Le Otto Montagne - 2,5h draama, jonka tapahtumat saisi halutessaan helposti tiivistetty puoleen tuntiin. Mutta fimin tunnelman ansiosta 2,5h meni kelloon vilkuilematta.

Vierailija
22/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoi toki. Tosin sympatiat olivat leffan loppuvaiheissa enemmän konnina esitettyjen Oppenheimerin vastustajien kuin itse häntäheikin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kolmet xl popparit ja otat välillä päikyt. Pari-kolme siideriä mukaan, tissiliiveissä.

Vierailija
24/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuhlaa aikaansa johonkin viihteeseen??

Voiko idioottimpaa olla?

Vierailija
25/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Avatar ainakin tuntui todella pitkältä. Kotona on helpompi katsoa pitkiä elokuvia, kun voi pitää taukoa.

Vierailija
26/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa varmaan jos nukkuu tulpat korvissa

Vierailija
27/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kun olen elokuvateatterissa piereskelen ja käytän pieruspraytä prankkaamaan jokaista elokuvaa tullutta katsojaa. Aivan kammottava leija koko elokuvateatterissa eikä tekijää koskaan saada selville. 😂

Vierailija
28/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa kattoo muita ku tik tok videoita

Vierailija
29/29 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän kuvan toki jaksaa katsoa.

Onko hyvä?

Eri kuin lainattu, mutta Rotten Tomatoesissa sekä yleisöltä että kriitikoilta 94% eli on todellakin hyvä. 

Mutta ei kaikkien makuun, ei varmaan varsinkaan kaikkien nuorten jotka on tottunut toimintaleffoihin. Tämä on paljolti miehiä juttelemassa erilaisissa huoneissa ja oikeussaleissa ja draama tapahtuu psykologisena trillerinä, ei ulkoisina tapahtumina. Voin hyvin kuvitella että joidenkin ihmisten mielestä on tylsä, varsinkin viimeinen osa jossa ollaan lähinnä oikeussaleissa. Mutta minulle sekin oli todella hyvä, se näyttää sen miten pahojen ihmisten käsiin ydinaseet päätyvät, koska vallassa on pahoja ja korruptoituneita ihmisiä. 

Minulle menee varmasti top 10 ikinä näkemistäni elokuvista. Katsoin heti ensi-iltana, ja mulla on jo ensi-lauantaille IMAX-teatteriin varattuna toinen katselu. Nolanin elokuvat on monimutkaisia, olen varma että toisella katselulla oivallan jotain mitä en saanut kiinni ensimmäisellä. 

Suomessa ei ole yhtäkään IMAX-teatteria.