Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies otti kuvan ja lähetti eteenpäin

Vierailija
26.07.2023 |

Oltiin treffeillä ja mies halusi meistä yhteisen kuvan ja tietämättäni lähetti kaverilleen. (Kertoi myöhemmin näin toimineen.)

Yhteisen kuvan ottaminen oli jo mielestäni outoa. Kaverilleen lähettäminen sais oloni epämukavaksi. Mitä mieltä kokeneemmat olette? Olenko turhasta nipottaja?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun on ystäviä ja niitten kanssa juttelee. Ymmärrän että asia on sulle aivan vieras, koska sulla ei ole kokemuksia ystävyyssuhteista.[/quote]

Jaan itse ystävieni kanssa yleisesti treffailukokemuksia. Vasta myöhemmin kun tapaillu on vakiintunut voin näyttää kuvan. En kuitenkaan laittele ensimmäisistä tai toisista treffeistä kuvia kysymättä toiselta lupaa.

Vierailija
22/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo muija.

Miehellä ei mitään itsekunnioitusta, inhottais tuollainen rääpäle-mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että unohda mies! Jos epäilet tässä vaiheessa luotettavuutta.

Vierailija
24/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka otatte treffikumppanista kuvia, niin kertokaa miksi? Mikä on se motiivi siinä taustalla?

Vierailija
25/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis ollu kohteliasta kertoa lähettävänsä sen kuvan.

Me ei voida tietää miksi hän sen lähetti, mutta sanoisin, että positiivista on että kyllähän hän sua haluaa näyttää muille, eli selvästi pitää sun ulkonäöstä ja väittäisin että myös luonteesta, koska harva ottaa kuvia yhdessä ihmisen kanssa kenen luonne ei niille natsaa.

Mun mielestä tää on yksi hyvin pieni tapahtunu asia ja tän pyörittely menee herkästi yliajatteluks, joka ei palvele ketään.

Mä en koe tota oudoksi, jotkut ihmiset vaan tykkää jakaa kavereilleen asioitaan. Mut sua ap selvästi häiritsee, joten sinuna keskustelisin kyseisen miehen kanssa ja kertoisin sinuna ihan rehellisesti että "hei musta tää oli vähän outoa, en oo tottunut tälläseen ja mulle heräsi pieni huoli siitä, pidätkö musta vaan ulkonäön takia?"

Ja tän jälkeen näkee itseasiassa hienosti myös sen, että joko pääsette keskustelemaan asiasta rakentavasti toisianne syyttämättä tai vaihtoehtoisesti näät miehestä toisen puolen, joka ei osaa keskustella tälläsistä asioista tai sit et teidän keskusteluyhteys ei näissä toimi ja siinä kohtaa kannattaa miettiä voiko juttu toimia pitkällä tähtäimellä, koska kommunikoinnin on tärkeetä pelata hyvin suhteessa.

Eli oikeestaan sait upean mahdollisuuden tarkastella teidän kommunikointia tarkemmin 😊

Muista että ihmiset ei osaa lukea ajatuksia ja tälläset pienetkin puhumattomat mietityttävät asiat jää nakertamaan piiloon jos niistä ei puhuta.

Vierailija
26/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle vastauksestasi! Täytyisi tosiaan uskaltaa tuoda omia tuntemuksia esille. Välttelen ristariitatilanteita ja omassa mielessä asiat saattavat sitten paisua mittasuhteeltaan.

Ehkä rohkeasti mainitsen etten oikein pitänyt toimintatavasta. Muutenkin olen kokematon suhteiden osalta, niin mukavaa saada konkreettisia vinkkejä miten asioita voi ottaa puheeksi rakentavasti.

Vierailija
27/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä äijä, miksi jäät tuollaiseen? Kokematonta vedätetään ja pian koko äijälauma retostelee teidän seksi ym. elämää. Älä ole tyhmä, vaikka ihastunut oletkin!

Vierailija
28/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeä äijä, miksi jäät tuollaiseen? Kokematonta vedätetään ja pian koko äijälauma retostelee teidän seksi ym. elämää. Älä ole tyhmä, vaikka ihastunut oletkin!

Onkohan näin? Tää saa mut surulliseksi. Ei ole onneksi ollut vielä mitään intiimiä.

Vierailija
29/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen törmännyt salakuvaajiin. Eikös se oo nykyään jopa rikos?

Vierailija
30/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvaan aina pa noni, ja laittelen tytöille jälkikäteen kuvia :)

Vierailija
31/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvaan aina pa noni, ja laittelen tytöille jälkikäteen kuvia :)

Tämä on rikollista!

Vierailija
32/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit olevasi kokematon parisuhteissa. Neuvoisin kuitenkin luottamaan intuitioosi. Se on se vaistonvarainen tunne, joka kolkuttaa siellä taustalla.

Vierailija
33/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jakaa muutkin asiat äijäporukassa. Ainakin sen millainen olet sängyssä yms. Kokemusta näistä miehistä.

Vierailija
34/34 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä red flag! Voi olla narsisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi