Miten kukaan voi kiistää ilmastomuutosta, kun Etelä-Eurooppa jo palaa?
Tai tarvetta toimia sen eteen. Onko tosiaan tärkeämpää joku oman autoilun halpuus?
Kommentit (224)
Jos minä sytytän talosi tuleen, niin oikeastiko syytät ilmastonmuutosta? Iso osa noista paloista on tahallaan sytytettyjä.
Ja tosiaan, Modig, Pekonen ja Nurminen lähtevät isolle maailmankiertueelle vastustamaan ilmastonmuutosta.
ENe syttyy itsekseen, kun maasto on niin kuivaa ja kuumaa. Maan alla kuivia juuria pitkin etenee myös.
Samasta syystä ei kuivalle maalle tehdä tulta. Juuret vi viedä kytevän tulen kaus, missä putkahtaa liekkeihin. Pitää olla kiviä ja hiekkaa pohjana. Tehdä itte semmonen peti tulelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä sytytän talosi tuleen, niin oikeastiko syytät ilmastonmuutosta? Iso osa noista paloista on tahallaan sytytettyjä.
Ja tosiaan, Modig, Pekonen ja Nurminen lähtevät isolle maailmankiertueelle vastustamaan ilmastonmuutosta.
Ne kyllä syttyy kuumuuden takia ja leviää maan päällä ja myös maan alla.
Maastopaloja on ollut etelässä iät ja ajat. Niistä suuri osa on tahallaan sytytettyjä.
Aika rohkeaa väittää että iso osa paloista on tahallaan sytytettyjä, kun sellaisesta ei ole mitään todisteita.
Vahingossa sytytettyjä/syttyneitä sen sijaan on.
Se on juutalaisten avaruuslaser idari.
Se Rhodoksen saari on kuivaa kitukasvuista pusikkoa täynnä. Ensi vuonna jo vihertää entiseen malliin, koska pusikot kasvaa auringossa nopeasti.
Nostakoot polttoaineiden hintaa ja autoilun veroja siellä eteläeuroopassa sitten. Suomi lähinnä hyötyy ilmastonmuutoksesta https://yle.fi/a/3-10766320
Miksi Suomen pitäisi muidenkin maiden puolesta vähentää päästöjä?
Rhodoksella useat palot oli tahallaan sytytettyjä.
Ilmastonmuutos on varmasti totta, mutta sille ei voida tehdä mitään mm. seuraavista syistä:
- ihmisten itsekkyys
- monien ihmisten ja valtioiden köyhyys ja matala elintaso
- Raamatun ennustukset.
Kannattaa siis vain hyväksyä asia, eikä rimpuilla vastaan.
Jos ei noudateta tulentekokieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri nyt siellä ihmiset sytyttää tahalleen tulipaloja?
Suomessa ilmastonmuutos alkoi jo 1925.
Maastopalo on maastopalo ja ilmaston mahdollinen muuttuminen on ilmaston mahdollinen muuttuminen.
Siis ei ne palot itsestään syty, tietenkään, vaan ovat aina vahingossa tai tahallaan ihmisen sytyttämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri nyt siellä ihmiset sytyttää tahalleen tulipaloja?
Että voivat sitten paeta Suomeen kela goldilla elelemään.
Uskovaisille kaikki tapahtumat ovat varmoja merkkejä pyhän Ilmastonmuutoksen olemassa olosta.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kyllä syttyy kuumuuden takia ja leviää maan päällä ja myös maan alla.
Kuuma ilma ei sytytä mitään. Vai palaako saunasi joka kerta, kun lämmität sitä?
Modig, Pekonen ja Nurminen.