Mitä olette tehneet MASKEILLE?
Odottaako ne kaapissa seuraavaa pandemiaa vai oletko heivannut pois?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ne odottaa kaapissa seuraavaa pandemiaa. Sellainen tulee taatusti lähivuosina, ei ihminen mitään opi.
Totta kai tulee, Gates ja porukat tahtoo rahansa (maskit ja rokotteet)
Kantakaa kaikki liikenevät roposet kiinalaisille maskitehtailijoille <3
Odottaa kaapissa mahdollista käyttöä. Ei mulla ole kuin vajaa paketillinen, joten ei vie kauheasti tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän edelleen hengityssuojainta kaikkialla paitsi kotona. No kotona myös joskus siivotessa yms. Korona ei ole ohi. En halua longcovidia itselleni.
Koronahan ei enää koskaan tule poistumaan. Aiotko käyttää maskia koko loppuikäsi?
Aion aina kotoa poistuessani
Kaapissa paketissa.Pahimpina siitepöly aikoina oli naamassa ja tuleva talvi on kovilla pakasilla taas naamassa.Olen astmatikko toimii hyvin astmani ja siitepölyalergian tähden minulla.
Maskit ovat hyvä esimerkki siitä miten suomalaiset uskovat kaiken hallinnon ja valtamedian propagandan... kuten vuosina 2021-2022... onneksi oli niitäkin jotka ymmärsivät mikä huijaus oli menossa... mutta viisikko hallinto sai valtavan rahastus hysterian aikaan ja samaa tehtiin useissa maissa samalla agendalla, käskyt tulivat muualta...
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan noista jotain hyötyä kun siivoaa ulkovarastoa (myyräkuume)?
Ffp2 maskeista voi olla hyötyä, mutta ei ne tavalliset kirurginmaskit suojaa.
Ai tuolle mun hiihtomaskille? Odottaa sitä seuraavaa pandemiaa, joo tahi sitten sitä että äidyn sukset hommaamaan.
Annoin kaverille matkalle mukaan, kun lähti Rodokselle. Auttaa pitämään röörit paremmin puhtaana siellä noen ja tuhkan keskellä.
Koronahan ei enää koskaan tule poistumaan. Aiotko käyttää maskia koko loppuikäsi?