Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet MASKEILLE?

Vierailija
26.07.2023 |

Odottaako ne kaapissa seuraavaa pandemiaa vai oletko heivannut pois?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt joissakin pihatöissä, kun pöllyää, ja myrkyttämisessä. En tiedä, auttavatko ne juuri mitään siinä, ehkä vähän. Ihan kiva kun nyt on kuitenkin jotain kotona, että voi laittaa, jos vaikka harjailee jotain oikein pölyistä terassinalusta tms.

Vierailija
22/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niitä ihan hirveästi, kun miehen työpaikalta jaettiin laatikoittain eikä tullut käytettyä kuin murto-osa. Tuolla ne vievät tilaa keittiön yläkaapissa. Tekisi mieli heittää pois, mutta ehkä katson vielä tämän talvikauden, yritetään näköjään herätellä taas lintuinfluenssaakin. Tosin noi on FFP1 joten eipä ne kai enää kelpaakaan minnekään. Mieletönhän tuo maskisirkus oli ja se jätteen määrä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin maskia vuosina 20 ja 21 ehkä kymmenen kertaa. Yksi elämäni parhaista päätöksistä.

Vierailija
24/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa kaapissa. Kyllä niitä vielä jossain vaiheessa tulee tarvitsemaan :)

Vierailija
25/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossapa noita on hyllyssä. Voimme käyttää flunssa-aikoina.

Vierailija
26/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla edes ollut kuin se yksi maski, mitä käytin näön vuoksi kaupassa ettei mummot pelästy. Senkin heitin ajat sitten pois, kun alkoi olla aika törkyisen näköinen.

Vierailija
27/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän noilla ffp2-maskeilla mitään? Jos niin flunssa-aaltojen aikaan saattaisin koittaa välttää tartuntoja. Vähän väliä on nykyään jotain minkä takia ei ois aikaa sairastaa, ja oli koronan aikaan muutenkin kiva kun en ollut kertaakaan kipeänä

Vierailija
28/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän siivotessa ja muissa pölyisissä hommissa. MYös kun pesen koiraa (muuten lentää karvat suuhun)

Kuivapesu koiralle?

Vierailija
29/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain olen käyttänyt maskia viimeiset kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
30/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mmnäkään ostanut mutta töistä saatiin

Vierailija
31/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa rasia on vielä tallessa. Terveyskeskuksessa niitä vielä pitäisi käyttää, niin on sitä varten autossa.

Vierailija
32/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoatakaan ostanut. Kankaisia tuli työnantajalta jne. Ne heitetty roskiin. Olivat muutenkin minusta ajatuksen tasollakin jo ällöttäviä. Saati kun näki ihmisten ensin koskevan esim. julkisen paikan ovenkahvaan. Sitten kaivavan likaisen taskun/laukun pohjalta tällaisen monesti käytetyn kankaisen maskin, joka vielä istui kasvoille huonosti. Ja koko ajan sitä niillä käsillä justeerattiin pysymään naamalla. Että isompi hyöty olisi ollut oikeasti ilman; Olisi koskenut kahvaan joo, mutta jättänyt naaman räpimisen sikseen.

Äitini antoi paketin kertakäyttöisiä. Pari mennyt lapselle, kun leikkii eläinlääkäriä. Itse käytin taannoin kun pesin uunia ja uunipeltiä (aine oli tujua). Myös pölyisissä varaston siivouksissa jne olen käyttänyt. Tämä tosin jo kauan ennen koronaa. 

Vierailija
33/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmaiseksi työnantajalta ja niitä vielä löytyy kaapista. Tulee lähinnä käytettyä pölyävissä askareissa. Esimerkiksi kun hion puuta, lakaisen pölyistä terassia jne. Olen siitepölyallerginen ja keväällä kun siivoaa siitepölyjä terassilta, niin huomaan että voin illalla huomattavasti paremmin kun on ollut siivouksen ajan maski kasvoilla (=vähemmän siitepölyä nenään ja suuhun).

Vierailija
34/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikoittain olen käyttänyt maskia viimeiset kolmekymmentä vuotta.

Jo joku paskapää alapeukutti. Tule itse vetämään pölyt keuhkoihisi.

Vierailija
35/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan noista jotain hyötyä kun siivoaa ulkovarastoa (myyräkuume)?

Ei ole ainakaan niistä kangasmaskeista/kirurginmaskeista. Kuten ei ollut hyötyä koronaakaan vastaan. Tarvitset FFP3-maskin.

Vierailija
36/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää missä tahansa sisätiloissa. Välttyy flunssalta ja koronalta.

Vierailija
37/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellessa laitan aina maskin, eli käyttöä on, jos ymmärrätte mitä tarkoitan..

Vierailija
38/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ne odottaa kaapissa seuraavaa pandemiaa. Sellainen tulee taatusti lähivuosina, ei ihminen mitään opi.

Vierailija
39/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pandemian alussa viisi kangasmaskia. Se yksi ja ainoa, jota käytin on edelleenkin autossa. Muut lienevät myyntipakkaksessaan ties missä.

Vaikka käytin vain yhtä ja samaa maskia, en saanut koronaa.

Vierailija
40/50 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskeja koska maskit suodattavat pierun hajua.

Korona voi näet levitä pierun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi