Mä en ymmärrä miksi ihmiset laittaa verhot väärinpäin ikkunaan
Kommentit (27)
Minun ymmärrykseni mukaan meillä ei ole vielä mitään direktiiviä tai säännöstä, joka määräisi verhojen suunnan. Jokainen saa sen valita aivan oman mielensä mukaisesti, eikä siitä tarvitse täällä kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa...minä laitan kaikki verhot niin, että ne miellyttävät itseäni eikä muita. Eli niin että 99% näen niiden kauniiden itse eikä niin että kadulla kerran päivässä näkevät ne.
ps. en omista itseeni liimautuvaa suihkuverhoa vaan niin ison suihkutilan, missä on kaksi suihkua ilman mitään verhoja.
Anarkisti ja toisinajattelija!
Rikkaissa kodeissa verhot ovat kaksipuoleiset. Alajuoksuun on ommeltu pysyvästi painot.
No totta kai verhot laitetaan niin päin, että se ns. oikea puoli on sisälle päin. Me asukkaat niitä itse katselemme jatkuvasti joten miksi pitäisi olla näkyvillä taustapuoli? Ei meidän ikkunoista edes näy mihinkään kadulle tai tielle. Naapurit näkee osan ikkunoista.
Mulla on makuuhuoneessa pimennysverhot, joiden ikkunapuoli on musta, vähän kiiltävä ja luultavasti ulos päin näyttää että olisin ripustanut jätesäkin ikkunaani. Jos olisin gootti olisin ripustanut toisin päin😂
Verho on sisustuselementti. Jos se ei ole kaksipuolinen on varsin tyhmää laittaa kuviot seinään päin.
Jos naapurien pitäisi nähdä ne pitää olla koko ajan verhot kiinni. Kuka sitä paitsi kulkiessaan tuijottelee ikkunoita, pyöräillessä täytyy seurata liikennettä.
Minä laitan poikittain, lattialta ylöspäin.