Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ymmärrä miksi ihmiset laittaa verhot väärinpäin ikkunaan

Vierailija
25.07.2023 |

Sama juttu noiden suihkuverhojen kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan ne ylösalaisin ja alhaalta ylöspäin roikkumaan.

Minä laitan poikittain, lattialta ylöspäin.

Vierailija
22/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ymmärrykseni mukaan meillä ei ole vielä mitään direktiiviä tai säännöstä, joka määräisi verhojen suunnan. Jokainen saa sen valita aivan oman mielensä mukaisesti, eikä siitä tarvitse täällä kiistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...minä laitan kaikki verhot niin, että ne miellyttävät itseäni eikä muita. Eli niin että 99% näen niiden kauniiden itse eikä niin että kadulla kerran päivässä näkevät ne.

ps. en omista itseeni liimautuvaa suihkuverhoa vaan niin ison suihkutilan, missä on kaksi suihkua ilman mitään verhoja.

Anarkisti ja toisinajattelija!

Vierailija
24/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaissa kodeissa verhot ovat kaksipuoleiset. Alajuoksuun on ommeltu pysyvästi painot.

Vierailija
25/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai verhot laitetaan niin päin, että se ns. oikea puoli on sisälle päin. Me asukkaat niitä itse katselemme jatkuvasti joten miksi pitäisi olla näkyvillä taustapuoli? Ei meidän ikkunoista edes näy mihinkään kadulle tai tielle. Naapurit näkee osan ikkunoista.

Vierailija
26/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makuuhuoneessa pimennysverhot, joiden ikkunapuoli on musta, vähän kiiltävä ja luultavasti ulos päin näyttää että olisin ripustanut jätesäkin ikkunaani. Jos olisin gootti olisin ripustanut toisin päin😂

Vierailija
27/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verho on sisustuselementti. Jos se ei ole kaksipuolinen on varsin tyhmää laittaa kuviot seinään päin.

Jos naapurien pitäisi nähdä ne pitää olla koko ajan verhot kiinni. Kuka sitä paitsi kulkiessaan tuijottelee ikkunoita, pyöräillessä täytyy seurata liikennettä.