Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut ihanan nuoren naisen, mutta on alkanut tuntua että hän ansaitsisi parempaa kuin minut

Vierailija
25.07.2023 |

Nähtiin viime kuussa ekan kerran ja sovimme hiljattain seurustelusta, mutta nyt on tullut sellainen fiilis että olenko tälle naiselle riittävän hyvä kumppani. Jotenkin käy sääliksi että hän joutuu mun kanssa olemaan yhdessä. En pidä itseäni hirveän hyvänä ihmisenä enkä ole kovin hyvän näköinenkään. Nautin hänen kanssaan olemisesta ja rakkauden tunteita on, mutta jotenkin en vaan näe itseäni hyvänä poikaystävänä. Miten voisin päästä tästä tunteesta eroon😔

M26

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta kuin, että minut jätti mies juuri tuosta samaisesta syystä ja se tuntuu todella inhottavalta. Koska olisin rakastanut häntä ja halunnut olla, mutta olen kuulemma liian hyvä.

Tuo saa vain olon sellaiseksi, että miten mun pitäisi itseäni huonontaa, että en olisi hänelle liian hyvä.

Miestä ei vain kiinnostanut. Eiköhän se ole se totuus.

Harmillista kuulla. Tässä nyt ei ole kyse siitä että mua ei kiinnostaisi, en vaan pidä itseäni hyvänä poikaystävämateriaalina ja en halua että kukaan joutuu mun kanssa yhdessäolosta kärsimään

Ap

Mitä vikaa sinussa sitten on?

Se että olen erilainen, lyhyt ja kasvoista ruma. Toki kauneus on katsojan silmissä mutta melkein kuka tahansa mies on omasta mielestäni parempi kumppanivaihtoehto kuin mä

Oletteko siis tavanneet vain pimeässä, vai kuljetko paperipussi päässä ja korkokengät jalassa? Oikeasti nyt nuori mies, älä viitsi. Luota tyttöystäväsi ymmärrykseen ja järkeen. Jos olet kelvannut hänelle tähän asti, mikä sinä olet väittämään, että hän on väärässä?

Muutama terapiakäynti voisi olla hyväksi, jos et pääse noiden ajatusten yli muuten. Saatat jopa halveksia tyttöystävääsi, kun hän ei ymmärrä sitä minkä sinä, ja mitätöit hänen arvoaan, jotta se vastaisi paremmin omia mitättömyydentunteitasi. Jos näin on, olet avun tarpeessa, ettet pilaa suhdettanne. Ja vieläpä täysin turhaan.

Vierailija
42/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta hanki b4ll1t, äijä. Surkiaa ja hengetöntä valittamista. Kaiva ittestäs se mies esille ja pidä se. Et sä mikään surkimus ole naises arvostaa sua mutta ny pitäs alkaa arvostaa itte itteensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla