Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tavannut ihanan nuoren naisen, mutta on alkanut tuntua että hän ansaitsisi parempaa kuin minut

Vierailija
25.07.2023 |

Nähtiin viime kuussa ekan kerran ja sovimme hiljattain seurustelusta, mutta nyt on tullut sellainen fiilis että olenko tälle naiselle riittävän hyvä kumppani. Jotenkin käy sääliksi että hän joutuu mun kanssa olemaan yhdessä. En pidä itseäni hirveän hyvänä ihmisenä enkä ole kovin hyvän näköinenkään. Nautin hänen kanssaan olemisesta ja rakkauden tunteita on, mutta jotenkin en vaan näe itseäni hyvänä poikaystävänä. Miten voisin päästä tästä tunteesta eroon😔

M26

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kiinnosta nii vaihda johonki joka sut ansaitsee💁

Vierailija
2/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti täysin oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et ole. Naisesi haluaa sali-Maken, mutta Sali-Make kelpuuttaa vain harvat. Sorry brother.

Vierailija
4/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei kiinnosta nii vaihda johonki joka sut ansaitsee💁

Kyllä multa kiinnostusta löytyy häntä kohtaan

Ap

Vierailija
5/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti täysin oikeassa.

Niin kai sitten

Ap

Vierailija
6/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin, että minut jätti mies juuri tuosta samaisesta syystä ja se tuntuu todella inhottavalta. Koska olisin rakastanut häntä ja halunnut olla, mutta olen kuulemma liian hyvä.

Tuo saa vain olon sellaiseksi, että miten mun pitäisi itseäni huonontaa, että en olisi hänelle liian hyvä.

Miestä ei vain kiinnostanut. Eiköhän se ole se totuus.

Vierailija
7/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta kuin, että minut jätti mies juuri tuosta samaisesta syystä ja se tuntuu todella inhottavalta. Koska olisin rakastanut häntä ja halunnut olla, mutta olen kuulemma liian hyvä.

Tuo saa vain olon sellaiseksi, että miten mun pitäisi itseäni huonontaa, että en olisi hänelle liian hyvä.

Harmillista kuulla. Tässä nyt ei ole kyse siitä että mua ei kiinnostaisi, en vaan pidä itseäni hyvänä poikaystävämateriaalina ja en halua että kukaan joutuu mun kanssa yhdessäolosta kärsimään

Ap

Vierailija
8/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista kuulla. Tässä nyt ei ole kyse siitä että mua ei kiinnostaisi, en vaan pidä itseäni hyvänä poikaystävämateriaalina ja en halua että kukaan joutuu mun kanssa yhdessäolosta kärsimään

Ap

Eiköhän se toinen tiedä itse milloin kärsii. Ehkäpä hän ei omasta mielestään kärsi ollenkaan?

Vierailija
9/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luultavasti ainoa asia isompi asia mistä hän kanssasi kärsii on surkea itsetuntosi ja surkuttelusi. Eihän hän ole mikään idiootti vaan tietää kyllä ihan itse haluaako olla kanssasi vai ei. Tai varmaankaan ei ole. Naiset eivät yleensä ole kenenkään kanssa, johon tyytyvät, vaan jos hän on kanssasi, se johtuu siitä että hän haluaa.

Jos nyt oletetaan että kyse on terveestä, aikuisesta ihmisestä.

Vierailija
10/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nainen sitten on hyvä? Ethän tiedä hänestä vielä mitään jos vasta kuukauden olette tapailleet

Vierailija
11/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meinaat huonommuudentunteen vuoksi sabotoida mahdollisuutesi rakkauteen? Tuo ei kerro niinkään sinun huonoudestasi tai edes naisen upeudesta, vaan jostain sinun työstämättömästä traumastasi tai tunnelukostasi. Et ole huono, se on vaan oma subjektiivinen kokemuksesi.

Vierailija
12/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisesi ansaitsee jonkun paremman kuin sinä, niin ole hänelle se parempi äläkä surkuttele. Me ihmiset kasvetaan ja muututaan. Joskus huonoon suuntaan joskus hyvään.

Vierailija
13/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä antaa sen naisen päättää, eikä sinun huonon itsetuntosi.

Vierailija
14/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt vaan kiinni siitä naisesta niin kauan kuin jaksatte toisianne ja nauti.

Ihan ihmeellisiä mietit ja voithan yrittää olla se paras versio itsestäsi.

Vierailija
15/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luultavasti ainoa asia isompi asia mistä hän kanssasi kärsii on surkea itsetuntosi ja surkuttelusi. Eihän hän ole mikään idiootti vaan tietää kyllä ihan itse haluaako olla kanssasi vai ei. Tai varmaankaan ei ole. Naiset eivät yleensä ole kenenkään kanssa, johon tyytyvät, vaan jos hän on kanssasi, se johtuu siitä että hän haluaa.

Jos nyt oletetaan että kyse on terveestä, aikuisesta ihmisestä.

23v nainen kyseessä

Ap

Vierailija
16/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen minkään uhriutujan kanssa halua olla, joten ehkä olisi parempi jättää hänet piakkoin

Vierailija
17/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli meinaat huonommuudentunteen vuoksi sabotoida mahdollisuutesi rakkauteen? Tuo ei kerro niinkään sinun huonoudestasi tai edes naisen upeudesta, vaan jostain sinun työstämättömästä traumastasi tai tunnelukostasi. Et ole huono, se on vaan oma subjektiivinen kokemuksesi.

Näen vaan itteni outona, huonona ja epäviehättävänä ihmisenä. Kovasti nainen kyllä kehuu mua mut jotenkin en vaan meinaa uskoa mitään todeksi😶

Ap

Vierailija
18/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se olisi sun kans, jos ei tykkäisi eli ei hän sua huonona näe.

Että ihan turhaa mietit tuollaisia.

Vierailija
19/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin nuorena samasta syystä miehen, joka oli nimenomaan kiinnostunut minusta, oli ystäväni ja vaikutti sitoutuneelta. Hän oli ehjästä perheestä ja tervehenkinen ihminen. Minulla oli rikkinäinen tausta, jota peittelin häneltä. Kun suhteemme oli muutamien vuosien jälkeen lähentymässä vaihdoinkin hänet lennossa toiseen mieheen. Pian ilmeni, että olin tehnyt pahan virheen. Se uusi mies olikin aivan sairas päästään ja yritti tuhota minut kun jätin hänet. Sen jälkeen toivuin monta vuotta ja opettelin hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja olemaan piilottelematta taustaani. Löysin sittemmin sopivan kumppaninkin.

Juu AP, älä tee samaa virhettä kuin minä, että alemmuudentunnossasi alat suhteeseen jonkun aivan kauhean tyypin kanssa.

Vierailija
20/42 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitten olet "sopinut seurustelusta", jos et olekaan siihen valmis? Sano, että muutit mielesi. Kuulosta luuserilta ja naisen on varmaan parempi olla ilman sinua. Pysy sinkkuna.