Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet ollut parisuhteessa ja rakastunut toiseen, niin miten olet sen tunteen peittänyt?

Vierailija
02.07.2024 |

Vai olerko yrittänyt peittää? Viekö tunteet väkisin mukanaan jossain vaiheessa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut peitettyä osittain, mutta välillä puoliso sanonut että en ole kovin läsnä. Yritän pysyä kiireisenä, että ajatukset ei kiertäisi kehää. Kuormittava tilanne. 

Vierailija
2/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peittänyt ja vältellyt ihastusta ihan sen vuoksi että parisuhteeni on silti paljon tärkeämpi. Oli se kuormittava tilanne ja lopulta päätin että nyt saa riittää, en ole vuosiin enää ihastunut, kumppani on se kaikista tärkein.

En osaa sanoa miten sen tein mutta kukaan muu ei enää pysty herättämään ihastuksen tunteita minussa, ovat vain harmaata massaa ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kun tahdoin olla rehellinen kaikille. Raskasta aikaa se oli. Elämä menee kuitenkin aina eteenpäin.

Vierailija
4/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin kyse ihastumisesta? Kotona on arki jne. Ihastumisia tulee ja menee. Ne on enempi omassa päässä kuin siitä toisessa ihmisessä. Niin kauan kun ei ylitä rajaa tekojen suhteen on ihastuminen ja ylipäätään fantasiointi ok

Vierailija
5/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin kyse ihastumisesta? Kotona on arki jne. Ihastumisia tulee ja menee. Ne on enempi omassa päässä kuin siitä toisessa ihmisessä. Niin kauan kun ei ylitä rajaa tekojen suhteen on ihastuminen ja ylipäätään fantasiointi ok

Juuri näin. Rakastuminen on jo vahvempi tunne että miettimisen paikka.

Vierailija
6/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata peittää tunnetta itseltään, vaikka tavoitteestasi riippuen voikin olla kannattavaa peittää se muilta.

Jos päätät jäädä nykyiseen parisuhteeseen, hyväksy se, että sinulla on tunteita myös toista henkilöä kohtaan. Älä yritä kieltää sitä, mutta älä jää myöskään vellomaan tunteeseen ja lietsomaan sitä. Se menee kyllä ajan kanssa ohi, ja sitähän sinä toivot - vai toivotko?

Vierailija
7/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittelisin tämän jo rakastumiseksi. Reilu vuosi sitten olin ihastunut. En saa tätä henkilöä mielestäni hetkeksikään. Olen alkanut jopa suunnittelemaan aikataulujani sen mukaan, että saisin edes hetken viettää aikaa samassa paikassa tämän henkilön kanssa. Välillä tuntuu jo miltei mahdottomalta pidätellä itseänsä.

Ap.

Vierailija
8/12 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne ei vie mukanaan mutta en myöskään peittele tunteitani.

Vierailija
9/12 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata peittää tunnetta itseltään, vaikka tavoitteestasi riippuen voikin olla kannattavaa peittää se muilta.

Jos päätät jäädä nykyiseen parisuhteeseen, hyväksy se, että sinulla on tunteita myös toista henkilöä kohtaan. Älä yritä kieltää sitä, mutta älä jää myöskään vellomaan tunteeseen ja lietsomaan sitä. Se menee kyllä ajan kanssa ohi, ja sitähän sinä toivot - vai toivotko?

Mä tein näin. Keskityin parisuhteeseen ollen sen rakentaja ja tukipilari, tein helvetisti töitä itseni kanssa, että olisin ymmärtäväisempi puolison tylyyttä ja välinpitämättömyyttä kohtaan, ja sain kun sainkin ihastuksen haalistumaan taustalle. Kunnes tämä tuli yllättäen vastaan ja tunnusti tunteensa mua kohtaan. Niin että jatkanko nyt vaan parisuhteen työmaalla hampaat irvessä? 

Vierailija
10/12 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittelisin tämän jo rakastumiseksi. Reilu vuosi sitten olin ihastunut. En saa tätä henkilöä mielestäni hetkeksikään. Olen alkanut jopa suunnittelemaan aikataulujani sen mukaan, että saisin edes hetken viettää aikaa samassa paikassa tämän henkilön kanssa. Välillä tuntuu jo miltei mahdottomalta pidätellä itseänsä.

Ap.

Trolli. Kulunut aihe. Vaihda levyä. 

Vierailija
11/12 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ensi silmäyksellä ja kosketettuani ihastustani tiesin, etten ole kenekään kanssa tuntenut vastaavaa. Erosin puolisostani pari viikkoa ensitapaaminen jälkeen, ennen kuin mitään ehti tapahtua. Tosin parisuhteeni veteli viimeisiään ja pariterapiakin oli käyty. Oli kyllä oikea ratkaisu. Tämä on ollut elämäni paras vuosi. Nyt kihloissa.

Vierailija
12/12 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin ei tarvitse peitellä, miehesi on tehnyt jotain väärin koska olet rakastunut toiseen.