Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia terveellisiä ruokia teet, jotka maistuvat koko perheelle? Voi olla helppoja tai vaikeita ruokalajeja ja einekset myös ok

Vierailija
25.07.2023 |

Millaisia ruokia teillä syödään? Voi olla alusta itse tehtyjä tai hyödyntää puolivalmiita tai eineksiäkin. Monipuolista ja terveellistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeitto maistuu kaikille. Sen kanssa leipää ja tarjolle pilkottu kasviksia naposteltavaksi tai lisäksi salaatti.

Uunissa kypsennetty lohi, keitetyt perunat, salaattia.

Vierailija
2/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusruokia. Viimeksi tein perunoita ja jauhelihakastiketta. Perunat kun loppui ja kastiketta oli vielä, keitin pastaa kaveriksi. Nyt on uunissa broilerinkoipia riisi-kasvispedillä. Seuraavaksi teen kalaa jos löytyy jotain halpaa punalappuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosekeitto raejuustolla. On hyvää ja maistuu kaikille. 

Vierailija
5/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kuopion kauppahallista jauhettua haukea. Tehdään siitä haukipullia, lisäksi perunoita, uusia pikkuporkkanoita ja kermaviilikastike.

Eilen paistettiin kanansiipiä sipulin kanssa öljyssä, lisättiin purkki tomaatteja, yrttejä, suolaa pippuria ja loraus valkoviiniä. Sai hautua n.20min. Keitettiin spagethia siirrettiin se lämmitettyyn kulhoon, päälle oliiviöljyä, parmesanraastetta ja kanansiipiä kastikkeineen. Oli tosi hyvää.

Vierailija
6/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että tekemäni tonnikalapasta maistuisi lapsillekin!

Pasta kiehumaan. Itse tein viimeksi pinaattispagettia, mutta mikä tahansa käy, mieluiten täysjyvää tai esim linssipastaa.

Kuullota öljyssä paloiteltu iso punasipuli ja muutama valkosipulinkynsi.

Heitä sekaan tarvittava määrä tonnikalaa (itse laitan 4 prk, koska teen ison satsin ja pakastan annoksina)

1-2 pss pinaattia. Itse käytän pakastettua lehtipinaattia, mutta tuore käy hyvin myös.

Pss/pkt rucolaa

Suolaa ja pippuria

Purkki creme frachea

Anna hautua hetki miedolla lämmöllä.

Vierailija
7/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko, kinkkukiusaus, nakkikeitto, uunirisotto, broilerikermakastike ja riisi, karjalanpaisti ja perunat, kasvissosekeitto, nachopelti, pizzaa, uunijuurekset ja broileria pellillä. Lihapullat ja perunat, pastabolognese.