Kaikki muuttuu paskaksi mihin Disney koskee
Nyt woketettiin Lumikki.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0ba5ed5a-b9e8-4180-b5fc-df720c…
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ne pilas starwarssin, mä en ikin anna anteeks sitä
Lucas pilasi itse star warsin.
Tai ainakin ne markkinointiheput jotka ei kykene näkemään star wars tuotetta ilman darth vaderia. Aina vaan uutta peliä ja leffaa ja sarjaa tungetaan siihen samaan lyhyeen aikaikkunaan jossa vader oli olemassa koska sen vaderin on näyttäydyttävä jossain kohtaa juonta.
Huvitti muuten yksi päivä jossain lehdessä jossa lueteltiin viimeaikojen leffafloppeja. Yksi niistä oli joku noista star warseista joka ei tuottanut kuin miljardin ja oli siis jollain oudolla laskimella laskettuna floppi :D
wikipedian mukaan näyttelijän äitinäiti on kolumbiasta ja isä itäeuroopasta. jotten ei peli ole kokonaan meetetty.
Ohis,
En ymmärrä miksi _alkuperäisiä_ juttuja pitää ns. väkisin muuttaa.
Minua hämäsi/ärsytti jo 90-luvulla(?) tullut sarja Okalinnut, kun perheen vanhin lapsi ei "tarpeeksi" eronnut sisaruksistaan kuten kirjassa kuvailtiin, juonen kannalta oleellinen asia.
Ymmärrän että halutaan näyttää ja nähdä vähemmistöjä leffoissa, mutta miksi pitää 'pilata' Vanhat Tarinat, miksei luoda uusia...?!
Jos kirjailija jostain syystä kuvailee tietynlaiseksi, miksi se pitää muuttaa? Miksei filmatisoida esim. kirjoja, joissa pääroolissa on ns. 'halutunlainen'?
Vierailija kirjoitti:
wikipedian mukaan näyttelijän äitinäiti on kolumbiasta ja isä itäeuroopasta. jotten ei peli ole kokonaan meetetty.
Näyttelijä on minun silmääni vaaleaihoinen, mutta palstalla mennään sekaisin sanasta "latino" ja luullaan, että se tarkoittaa jotain tiettyä ihonväriä.
odotan edelleen disneyn versiota tarzanista. uskaltaako ne laittaa tummaihoisen roikkuun liaaneissa ja eleleen apinoiden kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
odotan edelleen disneyn versiota tarzanista. uskaltaako ne laittaa tummaihoisen roikkuun liaaneissa ja eleleen apinoiden kanssa :D
No eihän sellaista versiota erottaisi apinoiden elämää seuraavasta luontodokumentista.
Innolla odotan Violent Shit -leffojen jenkkiversiota Disneyltä. Muuttuvatkohan vielä pskemmiksi? ;D
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan niitä mieslapsia, jotka käyvät imdb:ssä antamassa huonot pisteet sen perusteella, jos leffassa miehet pussaa.
Tuollainen on vastareaktio vasurisilakoiden maailmanlaajuiselle normiaktivismille.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että uuden elokuvan juoni on jo liian kaukana alkuperäisestä voidakseen tulla nimetyksi Lumikin uudeksi versioksi.
Puhutteko nyt Disneyn uudesta elokuvasta Hiekkuli ja Seitsemän Keskimittaista Äijää?
Eli siis viittaan siihen että nimiroolin näyttelijän iho ei ole lumen- vaan hiekanvärinen joten ihmetyttää että miksi hän olisi saanut keneltäkään lempinimeksi Lumikki, eikä elokuvassa ole kääpiöitä.
Miksi niitä pitää olla juuri seitsemän? Onko se ainoa säilytetty asia.
Mahtaakohan elokuvan Lumikki edes laittaa seitsikon kotia kuntoon vai onkohan taas yksi vihainen ja voimaantunut sankari lisää. Sadun Lumikkihan ei voimaantunut vihaiseksi vaan löysi harmonian ja onnen muiden ihmisten kanssa. Pitääpä katsoa, mutta en kyllä odota liikoja.
Disney on wokettanut kovat tappiot ja osake sukeltaa kokoajan. En laita euroakaan mihinkään disneyn tuotteeseen.
Ehdotin lapsille , että mennään teatteriin katsomaan pieni merenneito. He näkivät trailerin ja sanoivat, että eivät halua. Koska Arielin viehätys on punaiset hiukset ja näyttelijä ei muistuta lainkaan piirrettyjen Arielia eikä pienempänä lahjaksi saatua Ariel barbieta. No ei sitten menty.
Mun mielestä noihin vanhoihin Disneyn elokuviin ei saisi tehdä uusia versioita.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin lapsille , että mennään teatteriin katsomaan pieni merenneito. He näkivät trailerin ja sanoivat, että eivät halua. Koska Arielin viehätys on punaiset hiukset ja näyttelijä ei muistuta lainkaan piirrettyjen Arielia eikä pienempänä lahjaksi saatua Ariel barbieta. No ei sitten menty.
Etkö ole opettanut pentujasi woke-tavoille? Oletko joku 8persu?!
Tässä on ne uuden lumikkileffan seitsemän "oletettua".
https://staticg.sportskeeda.com/editor/2023/07/93b83-16894073165503-192…
Mitä mieltä retkueesta?
Vierailija kirjoitti:
Ohis,
En ymmärrä miksi _alkuperäisiä_ juttuja pitää ns. väkisin muuttaa.
Minua hämäsi/ärsytti jo 90-luvulla(?) tullut sarja Okalinnut, kun perheen vanhin lapsi ei "tarpeeksi" eronnut sisaruksistaan kuten kirjassa kuvailtiin, juonen kannalta oleellinen asia.
Ymmärrän että halutaan näyttää ja nähdä vähemmistöjä leffoissa, mutta miksi pitää 'pilata' Vanhat Tarinat, miksei luoda uusia...?!
Jos kirjailija jostain syystä kuvailee tietynlaiseksi, miksi se pitää muuttaa? Miksei filmatisoida esim. kirjoja, joissa pääroolissa on ns. 'halutunlainen'?
Lue Orwellin Vuonna 1984, niin sitten ymmärrät. Vallasta ja vallankäytöstä tässä on kyse.
Disney muuttui paskakso 2000 jälkeen. 2008 jälkeen kaikki viihde jenkeistä muuttui paskaksi, koska kirjoittajat menivät lakkoon ja tilalle otettiin halpatyövoimaa, joka ei osaa kirjoittaa kunnon tarinoita ja viihdettä. Jos nykyään haluaa katsoa edes minkään tasoista viihdettä niin pitää lähes katsella 90-luvun kamaa. Kaikki nämä Marvelit ja supersankarit on täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vet woke, go broke.
Aasia hyötyy kun länsimainen viihde on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika sanoi kans ettei tykkää koska oli tottunut näkemään sitä Arielia punahiuksisena ja kauniina.
Vaikuttaa siltä, että uuden elokuvan juoni on jo liian kaukana alkuperäisestä voidakseen tulla nimetyksi Lumikin uudeksi versioksi.