Mistä 60- vuotias nainen saisi seksiä?
Kommentit (34)
Kelpaisko 53v mies hauskanpitoon ?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Itellä fetissi vanhempiin naisiin ja olen 41v mies. Sääli, että vanhemmat naiset eivät ainakaan netissä usko, että olisin tosissaan. Kyllä siis varmasti löytyy muitakin, kuin minä. Parisuhdetta en nyt kuitenkaan haluaisi.
70-80-kymppiset oletettavasti on makaillut haudassa jo jonkin aikaa. Kelpaisiko alle satavuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Entä 43 vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Entä 43 vuotias
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Entä 43 vuotias
Ei
Kun olet kranttu niin ole ilman.
Tuu ruskaviikoille lappiin, tarjontaa riittää, sen kuin valitset.
Oman ikäisistäsi saat.
Muita kysymyksiä ?
Seksisivustolla parin 60+ naiselle löytyy tulijaa ikähaarukassa 18-78. Sinkulle varmaan samat. Todennäköisesti saat juurikin ja nimenomaan seksiä ihan riittävästi. Parisuhde on ehkä toinen juttu.
Kari1967 kirjoitti:
No hei.... mieti nyt asiaa itse myös uudestaan!! 60 nainen.
Sun paras aika meni jo ja olisit silloin nussinut itsesi kylläiseksi kun se oli mahdollista.Nyt nauti elämän muista tarjoamista mahdollisuuksista
Oletko itse pystynyt joskus nussimaan itsesi kylläiseksi, eli niin paljon, ettei jonkun ajan päästä tahdo lisää? Miten se tehdään?
Osmokas kirjoitti:
Hajujen myötä nautintoon ja seksisuhde kuntoon
Mä haistelen jopa omia ja NIIN tykkään.
Eritteet tekee nautinnon. Hiki jase kusi ja mällit... niin hyviä. Vielä jos pari päivää kuivunut niin aivan mahtava kiihotus alusta.
Jopa pieruverkkarit on hyviä. Mä joskus iltaisin käsken vaimoni pieraisemaan mun tyynyyn, niin saan nukahtamaisillaan haistella hänen peppuaukon tuoksua mihin just tehtiin seks.Harmi vaan kun hän tosi harvoin siihen suostuu
yesyes kirjoitti:
Itellä fetissi vanhempiin naisiin ja olen 41v mies. Sääli, että vanhemmat naiset eivät ainakaan netissä usko, että olisin tosissaan. Kyllä siis varmasti löytyy muitakin, kuin minä. Parisuhdetta en nyt kuitenkaan haluaisi.
OIkeat sanamuodot ovat: "nukahtamaisillani" ja "tosissani".
Kuuskymppinen nainen on kovaa valuuttaa nuorten miesten parissa.
Oma rouva(luvalla) on käynyt tyttöjen retkellä Rukalla. Mökkiin on tiettyjen sivustojen kautta järjestetty noin 30 v miehiä. Viimeksi oli ottanut suihin ja antanut panna takaapäin. Nuori Uros oli ollut kiimassa ja nauttinut 60 v rouvan posliini pillusta.
Jos olet yksin liikkeellä eikä lähellä ole laskettelukeskusta ,niin sitten. Riippuu missä asut.
Varaa Airbnb asunto ja treffit nuoren uroon kanssa. Myös baarista löytyy pilluhalukkaita uroita. Sieltä sitten nussimaan.
Tämä vaatii vähän vaivaa mutta toimimalla onnistuu.
Nussi nauti ja anna lempeä.
Naapurin Reiskalta tai joltain muulta mieheltä tai vaikka naiseltakin pyytämällä. Lisäksi on kaupallisia palveluntarjoajia.
Gang bang ilta Kirkkonummen kartanolla. Seuraava kerta syksyllä. Ilta kaikille halukkaille.
yesyes kirjoitti:
Mitä tässä tapauksessa tarkoittaa että olet tosissasi?
No hei.... mieti nyt asiaa itse myös uudestaan!! 60 nainen.
Sun paras aika meni jo ja olisit silloin nussinut itsesi kylläiseksi kun se oli mahdollista.
Nyt nauti elämän muista tarjoamista mahdollisuuksista