Lue keskustelun säännöt.
*Eloisat perjantaina*
15.12.2006 |
Mulla on muutaman päivän ollut vähän hiljaiseloa, kun olen ollut ihan mielettömän väsynyt. Tuntuu ettei mikään unimäärä riitä ja iltapäivisin saa ihan töitä tehdä, että pysyy hereillä. Nyt on alkanut aamupahoinvointi lisääntymään ja eilen melkein jo joutui vessaan ryntäämään.... joka kerta kun syö niin tulee mielettömän huono olo. Ja nykyään mulla on muuten mielettömän isot daisarit:D Mieskin hymyili, että on ne kyllä aika tavalla kasvanut... ja kipeät kun mitkä...
koskas teillä on ekat nauvolat? Mulla on 28.12. Kuunnellaakohan siellä mahdollisesti jotain sydänääniä?
esmaralda rv 6+1
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vihdoinkin sain joulukortit postiin. Miks AINA KAIKKI pitää jättää niin viimetinkaan? Flunssakin tekee tuloaan. Esikko just paranemassa, kuopuksella täysillä päällä ja mulla tuloillaan. Kivakiva.
Stefylle pahoitteluhalit :(
Eka neukkis mulla on 21.12, eikä sillon vielä meillä kuunnella sydänääniä. Meillä kunnellaan ekan kerran ekassa lääkärineuvolassa rv10-12.
Vatsan koko: mulla ei ainakaan vielä näy, eikä juurikaan tunnu mahaa. Onpahan mulla tota vatsanpeitettäkin sen verran että ennemmin se tuntuu kun näkyy sitten kun sen aika on. ;D
Hajuista: mulla kans yököttää tietyt hajut. mm meidän eteisen kaappi, missä säilytetään kenkiä, niin se miehen jalkahien haju yöööks... Ja tänään kun tultiin metrolla ja jollain oli pitsaa siinä vaunussa niin meinasin yökätä. Metro oli muutenkin ihan tupaten täynnä onnettomuuden takia. Oli kuuma jne niin ei siinä muuta tarvitakkaan.
Työnimet: meillä on kaikissa raskauksissa ollut työniminä sukunimet. Ei siis meidän, vaan ihan joku mikä nyt on ekana tullut mieleen. Esim. virtanen, mäkelä, hakkarainen :D Joo, on vähän hölmöä mutta se on sellainen mun ja miehen inside juttu jota muut ei tajua :)
Sonna 7+1