~**~Enskattaret perjantaihin~**~
Ja tässä linkki eiliseen pinoon:http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9079173&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (26)
Poppis ja Makkara: mun mies sanoi vitsinä kaverilleen, ettei viitsi tammikuussa lähteä mihinkään kauas, kun ei tiedä koska vaimo poikii!!!Siis vitsit, että otin pulttia, vaikka tiesin sen heittäneen vitsinä. Sanoin vaan, etten ole mikään s****nan lehmä, vaikka nykyään siltä näytänkin, kun maha roikkuu ja utareet on isot.
Han: Mun mies oli ekassa neuvolassa sekä nyt ollut kaksi kertaa, kun kuunneltiin sydänääniä ekstrakerralla (normaalisti niin aktiivinen pikkumies oli pari päivää hiljaa) ja kun tutkittiin mitä supparit oli tehnyt tilanteelle. Muuten olen käynyt yksin. Ja sit tammikuun alussa meillä on synnytysvalmennus ja synnytystapa-arvio ym.jutut, niissä haluaa olla mukana.
sjt+pikkumies 33+3
Pakko kommentoida.. sjt, täällä taitaa ammua yks lehmä myös. Poppikselle jo tossa aamusta kerroinkin kun meidän ukko viime joulun alla esitteli mut yhdelle vanhalle koulukaverilleen TIINEENÄ olevana avovaimonaan... eipä esitellyt toista kertaa. Meinas ukko lentää killuttimistaan lamppuun roikkumaan sillä kerralla :D
Leenis oli kaipaillut mammajumppa DVD:tä.. Ois muuten aika kiva jutska! :) Mullakin on vakaa aikomus jumppailla ensi vuoden puolella kotosalla.. (Sitten kun on tilaa uudessa kodissa) Tosin itse kun jumppia ohjaan, on sinänsä aika helppo keksiä mitä tehdä, mutta aina se on helpompaa kun on joku jota seurata.. Että mäkin otan vinkit iloisena vastaan!
Kandi ¿ arvelinkin että se kävelevä doppler on sun miehus! ;) Hih! Kyllä munkin mies on yrittänyt kuulostella masun päältä. Aina sieltä on joku syke kuulunut mutta mä jotenkin ymmärsin että se saattais olla jotain istukan ¿ääntelyä¿ kun se on niin ¿vahva¿ syke ja tosi tasainen ¿ ihan niin kuin ois mun oma.. Mene ja tiedä. Kovasti odotetaan että Tiitiäinen ottaisi ja potkaisisi isukkia poskeen joku kerta.. ;)
LiVellä oli ultraterkkuja! IHANAA! Musta on aina niin ihana kuulla noita ultrauutisia!!! Varmasti ihan mieletön fiilis.. :)
Mua oikeesti ihan ääneen hekotutti ¿ onneksi olen yksin kotona ;) ¿ noi teidän kommentit (tai miesten kommentit) poikimisesta, tiinenä olemisesta yms.. LOL Aika hauskoja! Tosin en tiedä kuin hauskaa se ois kun oma mies moista kommentoisi..
Taidan alkaa valmistella iltapalaa kullalleni joka kohta tulee punttikselta mun luo. Josko avaisin sille vaikka punkkupullon ruoan kaveriksi. :) Kohta se saa ihmetellä että kuinka mun maha on kasvanut taas 3 päivän aikana (ei olla nähty since KE-aamu).. Hih!
Voikaahan paksusti kaikki ja mukavaa viikonloppua!
Mammis + Tiitiäinen
[color=red]En ole ehtinyt viime aikoina palstailemaan, enkä näin ollen oikein kunnolla pinojakaan lukemaan. Mutta kuulumisia tulin kertomaan sen verran että SAIN TYÖPAIKAN! Aloitan maanantaina ja saan jatkaa niin kauan kuin vaan pystyn töissä olemaan. Mieletöntä, työnantaja valitsi minut kaikkien hakijoiden joukosta, vaikka tiesi raskaudestani! Kyse on kuitenkin määräaikaisesta työsuhteesta, mutta että töitä kuitenkin, mulla kun nyt opiskelut loppuu ensi viikolla (en tosin vielä valmistu kun opinnäytetyö on kesken, mutta varmaan tammikuussa saan sitten lähihoitajan paperit) niin onpahan isompi äitiyspäivärahakin sitten turvattu kun on töitä! Mutta nyt on kiirus taas, pitää syödäkin välillä! :)
T:Titi rv8+5[/color]
Huh!! Nyt on lanttulaatikot ja porkkanalaatikot tehty. Tein mummille ja isällenikin samalla:) Ens viikolla sit perunateatteri edessä kun perunalaatikkoa alan väsäilemään..
Olin siis neuvolassa piipahtamassa. Katsoi ultralla (kun meillä sellainen neuvolassa on). Poitsu on edelleen samassa paikassa vasemmalla pää alaspäin, peppu ylöspäin ja potki ultrassakin suoraan istukan kohtaan, eli siksi ei tunnu vieläkään liikkeet! Sanoi että tosi tukevasti on siinä omalla paikallaan eikä varmaan siitä lähde mihinkään kääntyilemään, ajatella kaveri ollut rv13 saakka samassa asennossa jos lähtövalmiina pää alhaalla:))
Paineet oli ok
Pissi puhdas
hb laskenut taas, nyt oli 109 eli rautaa pitäis lähteä ostamaan. Aika hyvin laskenut tuolta 150 lähtölukemista:(
Painoa tullut +400g/vko, yhteensä 7kg:(((((((
Sf-mitta kasvanut 2 viikossa 22 --> 27,5, eli taas ollaan normaalilla käyrällä!
Eli täällä jatketaan rauhallisin mielin joulun odotusta, liikkeet tuntuu sitten kun poitsu isompi ja potkii ohi istukan:=)
Titille onnittelut työpaikasta! Ihana kun tuollaisia työnantajia löytyy:)
Tulipa omaa napaa, mut nyt lähdettävä katsomaan ettei porkkanalaatikot pala uuniin. Viikonloppuja!
Aurora
Pikainen pyörähdys tänne :) Täytyy kiirulla kirjoitaa joulukortit postiin vielä ennen viittä!
Eilen käytiin tosiaan miehen kanssa alkuraskauden ultrassa yksityisellä. Jännitti ihan kamalasti, mutta suotta :) Siellä köllötteli ihan oikeassa paikassa viikkoja vastaava ihmisen alku! Ja sykki vimmatusti :) Eli totta se siis on - meille on tulossa vauva. Saatiin tuloste mukaan, ja illalla sitten ihmeteltiin moista hätäisesti parisenttistä kaveria. Aamulla sitten oksennettiinkin taas sen kunniaksi ;)
Nyt tonttuhommiin! Palailen viikonloppuna lukemaan muidenkin turinat :)
LiVe rv 8+1