Nainen , oletko yllättänyt miehesi runkkaamasta kaverisi kuvan äärellä ?
Oletko yllättänyt miehesi runkkaamasta naiskaverisi kuvan äärellä esim face/insta yms ?
Kommentit (5)
En mutta ex oli lähettänyt kaverilleni kuvan munastaan ig:ssä ja kertonut runkanneen hänen kuvilleen kun oltiin vielä yhdessä
Ei kuville mut sika jäi kiinni kaverin pikkuhousujen haistelusta
joo olen. mun mies tosi komea ja miehekäs, en olisi ikinä uskonut. kuva jolle teki sitä on mun hyvä kaveri ja vielä tuuhea partainen mies!
En ole saanut sitä itse teosta kiinni, mutta kun olin tietokoneella ja avasin kuvankäsittelyohjelman, niin laitoin hiiren "open recent files"-kohtaan, niin tuli vähän outoja tiedostonimiä.
Kun avasin niitä, niin se oli kuvannut salaa ystävääni, kun se oli nukahtanut sohvallemme.
Se oli ilmeisesti varovasti laittanut sen haaroja auki ja kuvannut sitten. Oli sillä sentään farkut jalassa.
Saatoin hieman huutaa sille ja käskin sen poistamaan kaikki kuvat. Ja jos ne kuvat ilmestyy jostain, niin sanoin ilmoittavani poliisille. Ystävälle en ole kertonut, koska tilanne hävettää niin pirusti.
Mieheni myönsi runkanneensa kuville.
Pahempaa. Löysin siivotessa sänkynsä alta kuivuneen sperman tahriman kuvan hänen urheijoukkueen saunaillasta jossa jätkät lauteilla leikkimielisesti varustuksiaan pullistellen. Mies kai nukahtanut runkun jälkeen ja piilottanut kuvan unohtaen sen sängyn alle. En ole ottanut puheeksi - vielä. N25