Kuinka saada varattuna miehenä jostain tietyltä varatulta naiselta ?
Kommentit (17)
Itse lähtisin liikenteeseen tämän varatun naisen puolison kautta, yrittäisin manipuloida avoimeen suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Samoilla menetelmillä kuin muiltakin. Ja kuten aina, välttämättä ei saa, vaikka mitä tekisi ja kuinka monta vuotta yrittäisi.
Totta.Joten parempi yrittää useampaa jos se parantaisi mahdollisuuksia saada joltain
Hankalaa voi olla. Itse ainaki varattuna oon lähtenyt salasuhteeseen vain vapaan miehen kanssa. Aina. En ota iki varattua vaikka kuinka yrittäisi. Mun mielestä se on niin väärin sitä naista kohtaan. Onko kukaan muu nainen samanlainen? Ja turha niiden valittaa ketkä ei sitä tee hyvä teille mutta ne naiset ketkä sortuu salaseksii niin mitä ajattelette.
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa voi olla. Itse ainaki varattuna oon lähtenyt salasuhteeseen vain vapaan miehen kanssa. Aina. En ota iki varattua vaikka kuinka yrittäisi. Mun mielestä se on niin väärin sitä naista kohtaan. Onko kukaan muu nainen samanlainen? Ja turha niiden valittaa ketkä ei sitä tee hyvä teille mutta ne naiset ketkä sortuu salaseksii niin mitä ajattelette.
Kaksinaismoralismisi kukoistaa.
Kyllä varatut naiset mielellään ottaa tutun ja turvallisen varatun miehen salaiseksi
Ihan suora ehdotus. Jos ei innostu niin asia jää siihen ja jos innostuu niin voitte tehdä ihan mitä vaan
Riippumatta miehen parisuhdestatuksesta, kun mies haluaa kaunotarta, hänen pitää flirttailla, ihan jokaiselle kaunottarelle, mutta jokaiselle erikseen, eri paikoissa.
Kun mies flirttailee, tietää kaunotar siitä että mies ihailee ja himoitsee häntä, ja sitten mies onkin usein kaunottaren mielessä, muun muassa silloin kun hän kiukuttelee oman miehensä kanssa, silloin kun hänellä on luppoaikaa, jopa ruokaillessaan. Ilman varmaa tietoa miehen seksuaalisesta kiinnostuksesta, ei yksikään kaunotar koskaan sipsuttele miehen eteen, antautuakseen.
Flirtti ei saa olla rankkaa, eikä usein toistuvaa, mutta se pitää olla selkää ja silti sanatonta. Esimerkiksi jos kaunottarella on minihame niin lyhyt reisien ihaileminen (silmillä) ja sitten soveltuvassa tilanteessa kuiskaus "waauuuu", on erittäinkin riittävä. Mitä tahansa kaunotar paljasteleekin, sitä miehen pitää ihailla, paljaat varpit, paljaat nilkat, paljas napa, jne., sillä kaunotar aina paljastelee tarkoituksella, aina, ja kaipaa niin kovasti kuulla kuinka viehättävä ja haluttava hän on, siksi he meikkaavat ja ehostavat itseään kauniimmaksi kuin ovat. Esimerkiksi lyhytkestoinen ihailu pää hieman kenossa, hymyillen, ja siitä suoraan parin sekunnin kysyvä/kuuma katse suoraan silmiinsä, edelleen hymyillen. Tai jalkapeli pöydän alla, ja sitten katse, jalkapeli yksin ei ole selvä viesti koska lyhyt osuma voi olla vahinkokin. Tai reiden ropeloiminen vieressä istuessa. Tai peffan käpälöiminen käveltäessä, tai niskan/alaselän sormeileminen halaten tervehtiessä, mitä tahansa mikä kertoo kaunottarelle yksiselitteisen selkeästi että miehen mielestä kaunotar on seksikäs ja erittäin haluttava, mutta ilman sanoja.
Noin joka toinen kaunotar on niin tyytymätön suhteeseensa että on seksuaalisesti utelias, kunhan vain joku mies flirttailee. Moni kaunotar myös haluaa kokea jotain uutta, sellaista mitä ei kotiseksissä saa kokea, se on siis eduksi jos mies voi tarjota leikkeihin sellaisia perversioita jotka kaunottaria erityisesti kiinnostaa.
Puhumalla usein miten onnistuu, vaikka haastava tilanne ja epätoivoinen, ellei jopa neuroottinen.
Tämän palstan kautta ei kyllä onnistuu. Kannattaa yleensä jutella ilman selvää yrittämistä. Tätä kun on vähän aloitettu, voi varovasti siirtyä lievän kaksimielisyyden puolelle, hyvin varovasti. Riittävä varovaisuus ja toistot tuovat avun.
Tuossa ylenpänä on vinha totuus, jos nainen pukeutuu paljastavasti hän haluaa huomiota. Ja usein kaikilta miehiltä.
Jos nainen lähtee uimaan ei hän mene uimaan, vaan paljastelemaan miehille ja keräämään huomiota.
Mitä enemmän nainen meikkaa ja pukeutuu paljastavasti sitä narsistisempi nainen yleensä on. Ja sitä riippuvaisempi muiden miesten huomiosta. Ja tilaisuuden tullen kyllä sitä seksiä antaakin, koska seksi on väline saada nostetta olemattomalle itsetunnolleen. Mitään moraalisia pidäkkeitä näillä viimeisen päälle huolitelluilla naisilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ylenpänä on vinha totuus, jos nainen pukeutuu paljastavasti hän haluaa huomiota. Ja usein kaikilta miehiltä.
Jos nainen lähtee uimaan ei hän mene uimaan, vaan paljastelemaan miehille ja keräämään huomiota.
Mitä enemmän nainen meikkaa ja pukeutuu paljastavasti sitä narsistisempi nainen yleensä on. Ja sitä riippuvaisempi muiden miesten huomiosta. Ja tilaisuuden tullen kyllä sitä seksiä antaakin, koska seksi on väline saada nostetta olemattomalle itsetunnolleen. Mitään moraalisia pidäkkeitä näillä viimeisen päälle huolitelluilla naisilla ei ole.
Enpä tiedä. Minulla on tosi huono itsetunto, en esiinny enkä paljastele, en laittaudu. Uimassa käyn luonnonvesissä yksin, en halua uida edes mieheni kanssa useinkaan, se on omaa aikaa. En meikkaa ollenkaan. Totta on etten myöskään petä enkä hae huomiota muilta miehiltä.
Mutta tunnen useamman kauniisti laittautuvan naisen ja heidän itsetuntonsa taso ja huomionhakuisuutensa vaihtelee suuresti. Samoin kai uskollisuutensa. Nainenhan voi laittautua ja esiintyä räväkästi myös itseilmaisun takia. Kaikki ne meikki -ja asustetyylit eivät miehiä edes viehätä.
Itse yritän olla mahdollisimman huomaamaton ja olen kyllä silti saanut aika suoraakin huomiota eli ihan hyvin voisi pettää jos kiinnostaisi. Vaan ei kiinnosta.
Samoilla menetelmillä kuin muiltakin. Ja kuten aina, välttämättä ei saa, vaikka mitä tekisi ja kuinka monta vuotta yrittäisi.