Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindistä tulee Henkan omaishoitaja

Vierailija
25.07.2023 |

10 v kuluttua. Ei vaan typerä tyttö tajua sitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi setämiehet juoksevat nuorten tyttöjen perässä, eikö oman ikäinen nainen olisi paljon parempi vaihtoehto?

Ehkei omasta ikäluokasta löydy sopivaa? Olen käynyt useamman 40v naisen kanssa treffeillä niin kaikilta on puuttunut lapsenomainen kiinnostus asioihin, intohimo uuden oppimiseen ja uusiin seikkailuihin. Samanlaista väsymystä, ryytymystä ja staattisuutta ei ole nuoremmissa ainakaan yhtä paljon.

Mutta "teini"draamaa senkin edestä. Ei jaksa, mutta okei, että joku jaksaa.

M 42

Vierailija
22/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy jättää Henkan kun vaikeuksia tulee. Miksi ei jättäisi? Elämä edessä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi setämiehet juoksevat nuorten tyttöjen perässä, eikö oman ikäinen nainen olisi paljon parempi vaihtoehto?

Ehkei omasta ikäluokasta löydy sopivaa? Olen käynyt useamman 40v naisen kanssa treffeillä niin kaikilta on puuttunut lapsenomainen kiinnostus asioihin, intohimo uuden oppimiseen ja uusiin seikkailuihin. Samanlaista väsymystä, ryytymystä ja staattisuutta ei ole nuoremmissa ainakaan yhtä paljon.

Ja sinäkö olet se ikuinen mieslapsi? Ei vaan sä olet sitten törmännyt tuollaisiin naisiin. Ei se tarkoita että kaikki naiset olisi tuollaisia 40v iässä.

Ei tietenkään kaikki mutta selvästi suurempi osa verrattuna 25-30-vuotiaisiin naisiin. Niistä muutamasta harvasta elämästä innostuneesta ja maailman avoimena näkevästä nelikymppisestä sinkkunaisesta taistelee iso miesporukka.

Vierailija
24/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö olet se ikuinen mieslapsi? Ei vaan sä olet sitten törmännyt tuollaisiin naisiin. Ei se tarkoita että kaikki naiset olisi tuollaisia 40v iässä.

Ei tietenkään kaikki mutta selvästi suurempi osa verrattuna 25-30-vuotiaisiin naisiin. Niistä muutamasta harvasta elämästä innostuneesta ja maailman avoimena näkevästä nelikymppisestä sinkkunaisesta taistelee iso miesporukka.

Jep jep, miehet kun ovat keski-iässäkin kaikki elämästä innostuneita ja maailman avoimena näkeviä seikkailijoita. :D

Vierailija
25/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies olla hyvässä kunnossa. Mutta tyylillisesti ovat hyvin erilaisia, jotenkin eri tyyppisiä.

Vierailija
26/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin limainen toi Henkka. Ulkonäkökin jämähtänyt jonnekin menneisyyteen. Henkka sai elävän seksinuken ei muuta.

Vierailija
27/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cindy jättää Henkan kun vaikeuksia tulee. Miksi ei jättäisi? Elämä edessä :-)

Tämä on ennustettavissa. Tulevaisuudessa Cindi haluaa itselleen viriilin miehen, ei mitään geriatrian potilasta vaipoissaan.

Vierailija
28/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"lapsenomainen"

Vierailija
29/29 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ei tee kaikkia miehiä "nuoremmaksi". Ihmiset vaan elähtävät ja siinä kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi