Cindistä tulee Henkan omaishoitaja
Kommentit (29)
"Monien on ollut vaikeaa ymmärtää Cindin, 20, ja Henkan, 53, rakkautta. Nyt he kertovat, millaisia ennakkoluuloja isoon ikäeroon parisuhteessa yhä kohdistuu."
"Rakkautta ilmassa" kunnes rahat loppuu, sen näkee tytön naamasta.
En ole ikinä ymmärtänyt miten muiden parisuhde on niin kova paikka monelle.
Miksi setämiehet juoksevat nuorten tyttöjen perässä, eikö oman ikäinen nainen olisi paljon parempi vaihtoehto?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi setämiehet juoksevat nuorten tyttöjen perässä, eikö oman ikäinen nainen olisi paljon parempi vaihtoehto?
Ehkei omasta ikäluokasta löydy sopivaa? Olen käynyt useamman 40v naisen kanssa treffeillä niin kaikilta on puuttunut lapsenomainen kiinnostus asioihin, intohimo uuden oppimiseen ja uusiin seikkailuihin. Samanlaista väsymystä, ryytymystä ja staattisuutta ei ole nuoremmissa ainakaan yhtä paljon.
Mistä tiedät että ne on juuri ne miehet jotka juoksevat nuorten naisten perässä? Entäpä jos se on toisinpäin? Tai entäpä jos kumpikaan ei erityisesti juokse, mutta törmäävät jossakin elämän vaiheessa ja huomaavat että toisen kanssa on hyvä olla? Ja eivät anna ennakkoluulojen häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei omasta ikäluokasta löydy sopivaa? Olen käynyt useamman 40v naisen kanssa treffeillä niin kaikilta on puuttunut lapsenomainen kiinnostus asioihin, intohimo uuden oppimiseen ja uusiin seikkailuihin. Samanlaista väsymystä, ryytymystä ja staattisuutta ei ole nuoremmissa ainakaan yhtä paljon.
Juurikin näin. Itse 45v:nä myös muutaman noin ikäiseni kanssa treffaillut. Kaikilla ollut alkuunsa innostusta lähteä vaeltelemaan Lappiin. Sitten kun olen kertonut että tapaan tehdä 2-3 noin viikon vaellusta vuodessa teltta/autiokämppämajoituksilla niin kummasti menee vaikeaksi...
Ei se välttämättä noin mene, koska elämä on hirveän arvaamatonta. Se monta kymmentä vuotta vanhempi saattaa olla kymmenen vuoden kuluttua nuoremman omaishoitaja. Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, että se on todella harvinaista, esimerkiksi MS-taudin kaltainen sairaus voi viedä nuoreltakin terveyden.
Kuinka niin 10vuoden päästä? Voi tulla 40vuoden päästä tai sitten ei tule ollenkaan vaan Henkka menee suorilta jaloilta. Tai sitten Henkasta tulee 10v päästä Cindin omaishoitaja kun Cindi joutuu pyörätuoliin onnettomuuden takia. Aika hyvä kristallipallo pitää olla että voi sanoa kumpiko on ensin hoidettavassa kunnossa, kun kumpikin nyt tuntuu olevan ihan tikissä.
30-40 vuoden kuluttua voi tulla omaishoitaja, jos ovat hengissä
https://www.vauva.fi/keskustelu/5214886/cindi-20-ja-henkka-53-ika-vain-…
Tästä on jo 15 sivua keskustelua, silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Itse 45v:nä myös muutaman noin ikäiseni kanssa treffaillut. Kaikilla ollut alkuunsa innostusta lähteä vaeltelemaan Lappiin. Sitten kun olen kertonut että tapaan tehdä 2-3 noin viikon vaellusta vuodessa teltta/autiokämppämajoituksilla niin kummasti menee vaikeaksi...
Pitääkö se akka joka kerta mukana olla?
👀
Hmmm
No, jos tyttönen on siinä omasta halustaan ja sisäinen maailma voi olla sellainen, että heillä ne kohtaavat.
Anna olla.
Nauti omasta suhteestasi ympäröivään maailmaan.
Ei kannata panostaa seiskaan.
Voi olla että ero tulee tai ei tule.
Seiska kyllä kertoo ja voidaan taaaas paheksua toisten elämää. 👀😩😬
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ne on juuri ne miehet jotka juoksevat nuorten naisten perässä? Entäpä jos se on toisinpäin? Tai entäpä jos kumpikaan ei erityisesti juokse, mutta törmäävät jossakin elämän vaiheessa ja huomaavat että toisen kanssa on hyvä olla? Ja eivät anna ennakkoluulojen häiritä.
Mulle ja mun rakkaalle miehelle kävi täsmälleen tällä tavalla. Löysin vanhemmasta miehestä elämäni rakkauden, sielunkumppanin ja parhaan ystävän. Jokainen hänen kanssaan viettämämi päivä on ollut toinen toistaan onnellisempi:)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö olet se ikuinen mieslapsi? Ei vaan sä olet sitten törmännyt tuollaisiin naisiin. Ei se tarkoita että kaikki naiset olisi tuollaisia 40v iässä.
Vierailija kirjoitti:
"Rakkautta ilmassa" kunnes rahat loppuu, sen näkee tytön naamasta.
Todennäköistä. Tyttö itse halusi tavata mahdollisimman pian, ettei ukkoa viedä käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Setämies Henkka elää Cindyn kanssa viimeistä "nuoruuttaan". Pian on papalla vanhuuden vaivat ja Tena vaipat. Cindy on liian nuori käsittääkseen, kuinka häntä käytetään vain hyväksi. Henkka kouluttaa Cindystä omahoitajan. Katkeroituuko Cindy elämän mittaiseen huijaukseen?
Miten niin elämän mittaiseen? Eiköhän friidu nosta kytkintä viimeistään siinä vaiheessa kun henkka alkaa paskoa vaippaan.
Setämies Henkka elää Cindyn kanssa viimeistä "nuoruuttaan". Pian on papalla vanhuuden vaivat ja Tena vaipat. Cindy on liian nuori käsittääkseen, kuinka häntä käytetään vain hyväksi. Henkka kouluttaa Cindystä omahoitajan. Katkeroituuko Cindy elämän mittaiseen huijaukseen?