Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
1101/1126 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen eräs tuntemani pariskunta, jossa mies 27 ja nainen 21. Katsoin vierestä kun mies manipuloi ja käytti nuoren naisen naiiviutta hyväkseen ja tyttö/nainen ei tajunnut millaisen hyväksikäyttäjäpedarin kanssa on yhdessä. Ilmeisesti ovat jo eronneet ja toivottavasti tyttö sai apua suhteen jälkeen

Yleensä pedarit hyväksikäyttävät lapsia. 21 ei enää ole lapsi.

Veetit käyttävät ped0fiili-sanaa väärin. Sekin on ped0filiaa, jos 21-vuotias nainen seurustelee 27-vuotiaan kanssa. Ja varmasti itse hehkutetaan jos joku teinipoika saa pllua naisopettajaltaan. Onhan tuo 21-vuotias nainen ja 27-vuotias mies kuitenkin vielä pieni ikäero, nuorempi mahdollisesti opiskelee lisää ja vanhemmalla jo ammatti mahdollisesti. Kuitenkin vielä nuoria molemmat. 18-vuotias ja 53-vuotias ovat jo oikeasti eri maailmaa, eri aikakautta eläneet. Välillä tuntuu siltä, että täysi-ikäisyyden rajaa voisi nostaa 21 ikävuoteen. Kyllä minusta 18-vuotiaana olo tuntui vielä lapselta.

Oikea termi on efebofilia.

Samaa mieltä olen efebofilia-termistä, jos kyse on 45-vuotiaasta aikuisesta ja teineistä harrastamassa seksiä sukupuoleen katsomatta. Ei ole nyt mitään puolustelua, onhan tuo 17-vuotias ja 45-vuotias aika hurja ero kun toisella jo koulut takana ja toinen on astumassa aikuisuuden maailman velvollisuuksineen. Ped0fiili sanana on niin paisunut, että 30-vuotiastakin 18-vuotiaan naisen kanssa kutsutaan jopa ped0filiaksi. Ei varmaan vielä kasarilla kutsuttu 30-vuotiasta miestä ped0fiiliksi, jos tällä oli 20-vuotias tyttöystävä.

- lainaamaasi kommentoija

Tuo on naisten hysteriaa lokeroida ikäisensä laadukkaat miehet jotka eivät heitä halua. Voi verrata siihen että jotkut miehet haukkuvat huo_ksi naista joka ei suostu seksiin.

On outoa jos 24v mies ottaa 16 vuotiaan seurustelukumppaniksi. Tai 32v ottaa ainoastaan 21 vuotiaan, muu ei käy. Että suomalaisten miesten ihanne on pelkästään se. Eivät muut naiset ota itseään huomattavasti vanhempia miehiä tyyliin 40v ottaisi 50-65 vuotiaan miehen, vain siksi ettei omanikäiselle käy. Sinkkuna ovat mieluummin. 

40 vuotias nainen ei kelpuuta 50 vuotiasta miestä? Höpö höpö. Minä olen 50 V mies enkä halua yli 35 v naista. Ei ole mitään syytä kun voin saada alle kolmekymppisiä jos ei muuten niin rahalla. Vanhoilla naisilla ei ole mitään tarjottavaa. Olkaa te mammat salskeiden teinipoikien kanssa niin minä olen 20-30 naisten kanssa. Käy mulle paremmin kuin hyvin.

Vierailija
1102/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen eräs tuntemani pariskunta, jossa mies 27 ja nainen 21. Katsoin vierestä kun mies manipuloi ja käytti nuoren naisen naiiviutta hyväkseen ja tyttö/nainen ei tajunnut millaisen hyväksikäyttäjäpedarin kanssa on yhdessä. Ilmeisesti ovat jo eronneet ja toivottavasti tyttö sai apua suhteen jälkeen

Veetit käyttävät ped0fiili-sanaa väärin. Sekin on ped0filiaa, jos 21-vuotias nainen seurustelee 27-vuotiaan kanssa. Ja varmasti itse hehkutetaan jos joku teinipoika saa pllua naisopettajaltaan. Onhan tuo 21-vuotias nainen ja 27-vuotias mies kuitenkin vielä pieni ikäero, nuorempi mahdollisesti opiskelee lisää ja vanhemmalla jo ammatti mahdollisesti. Kuitenkin vielä nuoria molemmat. 18-vuotias ja 53-vuotias ovat jo oikeasti eri maailmaa, eri aikakautta eläneet. Välillä tuntuu siltä, että täysi-ikäisyyden rajaa voisi nostaa 21 ikävuoteen. Kyllä minusta 18-vuotiaana olo tuntui vielä lapselta.

Samaa mieltä olen efebofilia-termistä, jos kyse on 45-vuotiaasta aikuisesta ja teineistä harrastamassa seksiä sukupuoleen katsomatta. Ei ole nyt mitään puolustelua, onhan tuo 17-vuotias ja 45-vuotias aika hurja ero kun toisella jo koulut takana ja toinen on astumassa aikuisuuden maailman velvollisuuksineen. Ped0fiili sanana on niin paisunut, että 30-vuotiastakin 18-vuotiaan naisen kanssa kutsutaan jopa ped0filiaksi. Ei varmaan vielä kasarilla kutsuttu 30-vuotiasta miestä ped0fiiliksi, jos tällä oli 20-vuotias tyttöystävä.

Tuo on naisten hysteriaa lokeroida ikäisensä laadukkaat miehet jotka eivät heitä halua. Voi verrata siihen että jotkut miehet haukkuvat huo_ksi naista joka ei suostu seksiin.

On outoa jos 24v mies ottaa 16 vuotiaan seurustelukumppaniksi. Tai 32v ottaa ainoastaan 21 vuotiaan, muu ei käy. Että suomalaisten miesten ihanne on pelkästään se. Eivät muut naiset ota itseään huomattavasti vanhempia miehiä tyyliin 40v ottaisi 50-65 vuotiaan miehen, vain siksi ettei omanikäiselle käy. Sinkkuna ovat mieluummin. 

40 vuotias nainen ei kelpuuta 50 vuotiasta miestä? Höpö höpö. Minä olen 50 V mies enkä halua yli 35 v naista. Ei ole mitään syytä kun voin saada alle kolmekymppisiä jos ei muuten niin rahalla. Vanhoilla naisilla ei ole mitään tarjottavaa. Olkaa te mammat salskeiden teinipoikien kanssa niin minä olen 20-30 naisten kanssa. Käy mulle paremmin kuin hyvin.

Olet tietenkin. Sen minkä mammapalstalla räyhäämisltäsi ehdit. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi on ihan maailmanlaajuinen juttu eikä pelkästään suomalaisten miesten. Sellaista se evoluutio on.

Ulkomailla osa pitää nuoremmista myös juu. Mutta jos ihanne on 18-20v se voisi olla miehen lapsi! Ulkomailla on vanhemmillakin naisilla kumppani tai keski-ikäisillä. Paitsi niillä jotka eivät halua riesakseen miestä, ainakaan väärää. Sopiva on eri asia.

Vierailija
1104/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä ihmisillä on että ollaan tälläisestäkin kateellisia. He ovat onnellisia yhdessä se on kaikesta tärkeintä. Ja miehellä on iäntuomaa itsevarmuutta mihin nainen tai no nuori rakastunut.

Minusta tuntuu että palstalla tätä ihmettelevät juuri he jotka ovat pareja +-5vuoden ikäerolla.

Ikä on vain numeroita. Ja tiesittekö että aika se on ihmisten keksintö , ja täten määräytyy myös meidän ikämme. Saatamme todellisuudessa olla jokainen tyyliin tuhat vuotiaita kun kuolemme. Aika on suhteellinen käsite. Ikä määräytyy kuluneesta ajasta. Älkää helvetissä siis aikaan takertuko tässä asiassa.

Totta mies voi olla tuon isä iän puolesta VAAN KUN EI OLE!. Hän on hänen rakas ja rakastettunsa. Hyvä näin. Onnellisia ihmisiä ei voi koskaan olla liikaa tämän kaiken keskellä, kateellisia senkin eestä. Nyt riitat +50 ottakaa sitä veikkoanne +60 kaulasta kiinni halatkaa ja todetkaa rakastavanne toisianne.

Eihän tuollainen ole keneltäkään pois että on suhteita joissa toinen on vanhempi. Tiesittekö että myös moni 18vuotias voi käyttäytyä kuin 40vuotias. Ja niinpois päin.

Suomessa kun mennään ja tullaan joka asiassa jäljessä täällä toitotetaan koulussa kuinka timo8 vuotta voi olla isompana kaunis nainen, ja ritva 9v voit olla isona oikein komea mies. Jumalauta tuo on sairautta. Ei se että timo 50 on tiinan 18 kanssa.

Naurettavuuden huippu että joku todella kuvittelee palstalaisten olevan "kateellisia" jostain vanhemmasta mieskumppanista, joka ei ole heidän makuun edes. Kyllä ollaan enemmän huolissaan nuoresta naisesta, joka ei saa nuoren ihanaa omaa elämää, vaikkei baareissa kävisikään. Vaikka nyt miten ihailisi Erikaa, kaikki miehet eivät ole Dannyja!

Vierailija
1105/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi nuori nainen näyttää Tuksun ja Erika Vikmanin rakkauslapselta! :o Toki kolmekymppiseltä sellaiselta.

Onko tässä aie kehittää julkkisura tai laulajanura? Kohulla eteenpäin? Hyvä tietenkin jos on onnellinen.

Vierailija
1106/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,voi daaaam kun en saa Henkan tapaista teinijen ja nuorten naisten kuolaajaa joka arvostelee naisia asteikolla 1-10, voi kyynel kun taas vietiin henkiseltä iältään teini käsistä!!:D

Vierailija
1107/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ottaa noin paljon vanhempi mies.

Vierailija
1108/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuvottavan oloinen äijä.

N52

Vierailija
1109/1126 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinhead OConnor kuoli tänään. Miäköhän keskusteltavaa näillä kahdella esim. on hänestä? Ei mitään, naikkonen ei välttämättä edes tiedä, kuka hän oli.

Tiedän itse, mitä se on kun kunppani tuollaisella ikäerolla. Ei ole mitään vähänkään syvällisempää keskusteltavaa.

Kanivaihe päättyy kaikilta joskus. Sitten pitäisi alkaa rakentaa suhdetta.

Olen muutaman vuoden tuota Henkkaa vanhempi enkä osaisi keskustella mitään kovin syvällistä liittyen Sinead O'Connoriin. Olen toki tiennyt, että hän on irlantilainen laulaja ja olen aina muistanut hänen ulkonäkönsä. Mutta mitä tulee musiikkiin, niin muistan hämärästi joitain videoita kasarilta MTV:stä (Music Television). Mutta sen jälkeen en ole häntä kuunnellut enkä todennäköisesti tällä hetkellä tunnistaisi hänen biisejään tai ääntään. Kaikki ei kaikkia kiinnosta, niin yksinkertaista se on.

Ja ylipäätään, onko syvälliset keskustelut sinulle vain sitä, että jutellaan julkkiksista ja siitä, mitä tapahtui 20 tai 30 vuotta sitten?

Vierailija
1110/1126 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuunnelleet näiden podcastia?

Jouduin viimeisimmän jakson jättämään kesken jatkuvan niinkuttelun takia. Ongelma etenkin Cindillä, joka saattaa yhdessä lauseessa sanoa neljä kertaa niinku.

Henkan puolelta oli myös hyvin mautonta nauraa omalle kännisekoilulle ja keksiä törttöilyn jälkien johtuvan Mikkelin panttivankidraamasta. Siellä kuitenkin kuoli myös ulkopuolinen panttivanki sekä useampi loukkaantui.

Vierailija
1111/1126 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero! Siis kunhan on tarpeeksi nuori

Vierailija
1112/1126 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja tytär jos ei tietäisi mistä kyse. 

Vierailija
1113/1126 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie tyttö näkee vanhassa äijässä.

Vierailija
1114/1126 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita, jotka kuvaavat sitä milloin parasta ennen-aika on lopussa.

Vierailija
1115/1126 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Reijo-Setä 41 v ja Pikku-Marjukka 8 v? Onko silloinkin ikä vain numero? Onko?

Vierailija
1116/1126 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen riittävästi älykkyyttä omaava henkilö ymmärtää että ihmisen aivot muovautuvat lapsuudesta aikuisiksi vasta 25 ikävuoden tienoilla, eikä tästä syystä koskaan itse aikuisena seurustelisi alle 25-vuotiaan kanssa. Ainoa syy, kun tämän kerran tietää, seurustella teinin kansssa on oma kehvaisuus tai se että haluaa hyväksikäyttää toista.

Mitä hemmettiä. Oon aikuinen mies (27) ja tyttöystäväni 23. Tekeekö se musta jonkun hyväksikäyttäjän?

Vierailija
1117/1126 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis rakkaustarina.

Vierailija
1118/1126 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö nää styylaa?

Vierailija
1119/1126 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö näyttää halvalta hutsulta ja äijä elähtäneeltä homolta.

Vierailija
1120/1126 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on vanhan näköinen mies ikäisekseen. Hyvä että löysi niin nuoren naisen, että silmä ei ole harjaantunut näkemään keski-ikäisistä miehistä kenellä on terveet elintavat ja kenellä ei...

Kaiketi se molemminpuolinen hyväksikäyttökin on jonkinlaista onnea.