Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!
– Voisitko näyttää paperit?
Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…
Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.
Kommentit (1126)
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen vetovoima on todella tärkeää. Ehkä heillä on upeaa seksiä.
Ainakin miehellä on. Muulla ei niin väliä olekaan.
Minua näissä isojen ikäerojen parisuhteissa häiritsee se, että ne eivät ole henkisesti tasavertaisia. Vaikka kuinka ihmiset muuta väittäisivät. Vanhempi osapuoli on aina henkisesti niskan päällä. Hänellä on enemmän elämänkokemusta. Sillä kaksikymppisellä ei koskaan voi olla viisikymppisen elämänkokemusta.
Usein näissä käy niin, että nuorempaa osapuolta parisuhde kaduttaa jälkikäteen. Vasta itselle iän karttuessa ymmärtää, ettei parisuhde ollut tasavertainen.
Vierailija kirjoitti:
Minua näissä isojen ikäerojen parisuhteissa häiritsee se, että ne eivät ole henkisesti tasavertaisia. Vaikka kuinka ihmiset muuta väittäisivät. Vanhempi osapuoli on aina henkisesti niskan päällä. Hänellä on enemmän elämänkokemusta. Sillä kaksikymppisellä ei koskaan voi olla viisikymppisen elämänkokemusta.
Usein näissä käy niin, että nuorempaa osapuolta parisuhde kaduttaa jälkikäteen. Vasta itselle iän karttuessa ymmärtää, ettei parisuhde ollut tasavertainen.
Miksi pitäisi olla tasavertaista? Se on parisuhde eikä kilpailu. Erilaisuus on hienoa.
Minä tiedän lähipiirissä muutaman 20 v ikäeroa tapauksen. Yhteistä näille tapauksille on se, että nainen on ollut parikymppisenä pitkään yksin eikä yhtään seurustelukumppania ole ollut. Sitten kolmekymppisenä aloittavat parisuhteen 20 v vanhemman miehen kanssa. Nuo miehet ovat ihan tavallisia, eivät mitään rikkaita. Miehillä on aiemmasta liitosta alaikäiset lapset, osalla vielä päiväkoti-ikäiset eli erosta ei ole kauaa.
Itselle on jäänyt olo, että nämä kolmekymppiset ovat päätyneet parisuhteeseen 20 v vanhemman miehen kanssa, kun pelkäävät jäävänsä pysyvästi yksin. Ehkä eivät uskoneet saavansa ikäistään kumppania. Surettaa ihan valtavasti näiden kolmekymppisten puolesta. Ovat mukavia ihmisiä ja olisivat kyllä löytäneet ikäisensä puolisot, jos olisivat malttaneet etsiä. Eikä nämä kolmekymppiset mieti sitä todellisuutta, mikä on 20 v päästä. Nämä kolmekymppiset myös luopuivat mahdollisuudesta saada biologisia lapsia, koska miesten mukaan heidän lapsilukunsa on jo täysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkka varmaan nöyränä ajattelee että itsellä ei ole enää niin väliä mutta munille tekee hyvää.
Ikäero ei tunnu jos kumpikin on aikuisia
Tuossa asetelmassa tyttö on lapsi
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen ufomiehen
Henkka kävis hänen veljestä
juhan af grann?
Vierailija kirjoitti:
CINDI on hyvin seksikäs pakkaus. Hyvä kroppa.
Muulla ei sitten teillä miehillä olekaan väliä, ei henkiset arvot tai syvälliset arvot,naiset on teille vaan p"llua,tissiä,prsettä ja kiinteää lihaa,naiset on teille vaan näyttelyesineitä joita arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu olevan,näiden miehien kanssa ei pysty keskustelemaan mistään vakavasti.
Sitten kun cindi vanhenee niin Henkka vaihtaa taas nuorempaan:D varmaan 25 wee on sille jo liian "vanha":D
Olen hieman ihmetellyt tätä nykytrendiä jossa aikuinen nainen infantilisoidaan päätöksentekoihin kykenemättömäksi tahdottomaksi objektiksi tällaisissa tapauksissa.
Jos 22v miljonääri malli viettää Dicaprion kanssa aikaa niin "Eihän hän nyt oikeasti voi haluta olla vanhemman miehen kanssa! Tyttöparka aivopesty miehen toimesta!"
Ihmettelen. Tytöllä kuitenki mahdollisuus priimalihaan niin mielummin mussuttaa nahistunutta alenakkia. Puusta puonnu kenties? Mies selvä ped ari. Menis alle 18v ja alle 16v:ki takaan ja alleviivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen eräs tuntemani pariskunta, jossa mies 27 ja nainen 21. Katsoin vierestä kun mies manipuloi ja käytti nuoren naisen naiiviutta hyväkseen ja tyttö/nainen ei tajunnut millaisen hyväksikäyttäjäpedarin kanssa on yhdessä. Ilmeisesti ovat jo eronneet ja toivottavasti tyttö sai apua suhteen jälkeen
Yleensä pedarit hyväksikäyttävät lapsia. 21 ei enää ole lapsi.
Veetit käyttävät ped0fiili-sanaa väärin. Sekin on ped0filiaa, jos 21-vuotias nainen seurustelee 27-vuotiaan kanssa. Ja varmasti itse hehkutetaan jos joku teinipoika saa pllua naisopettajaltaan. Onhan tuo 21-vuotias nainen ja 27-vuotias mies kuitenkin vielä pieni ikäero, nuorempi mahdollisesti opiskelee lisää ja vanhemmalla jo ammatti mahdollisesti. Kuitenkin vielä nuoria molemmat. 18-vuotias ja 53-vuotias ovat jo oikeasti eri maailmaa, eri aikakautta eläneet. Välillä tuntuu siltä, että täysi-ikäisyyden rajaa voisi nostaa 21 ikävuoteen. Kyllä minusta 18-vuotiaana olo tuntui vielä lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo Cindi ja haluaisin noin paljon vanhemman miehen, niin ottaisin ainakin nuorekkaan ja hyvännäköisen. Esimerkiksi mulla on tosi ihana viisikymppinen mies, mutta hän ei kyllä koskaan alkaisi seukata vakavasti tyttärensä ikäisen tytön kanssa.
N54
Äijä elää vielä 50 vuotta ja vaihtaa välillä tuoreempaan.
Oli ihan pakko katsoa kommentteja vain siksi, kun viime aikoina ollut enemmän juttuja, joissa nuori mies ja vanhempi nainen, joihin jotkut kommentoineet, että jos olisi toisin päin, tulisi sika-huutelua ja dislikeä avlta. Ja nämä kommentit vaan saaneet dislikeä.
No nyt sitten oli toisin päin juttu, jossa vanhus ei edes vaikuttanut täysin pedarilta ja kommentit täynnä sika-huutelua ja dislikeä :D
Miltähän tuntuis olla niin ennalta-arvattava ja suvaitsematon? Ainakin kokemattomalta ja pelokkaalta ;)
Olin itse parikymppisenä arka ja melko kokematon. Ei olisi ollut kiva jos kumppanina olisi ollut kaiken kokenut puuma.