Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako treffien jälkeen kysyä, miksi toinen ei halua enää tavata?

Vierailija
24.07.2023 |

Onko noloa? Ja totuus voi sattua.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei aina halua kuulla totuutta. Itse en halunnut tavata edellista reffikumppania toista kertaa koska mies oli minusta jotenkin naisellinen, eleet ja ilmeet. Ei tuota ääneen viitsi sanoa, minkä toinen sille voi. Varmasti on jonkun toisen naisen makuun sopiva. 

Vierailija
42/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kehtaa, mutta liian usein naisilla ei ole tarpeeksi vaginaa kertoa totuutta.

Ulkonäköpuutteet ovat ylivoimaisesti yleisin syy antaa pakit mutta miten usein kuulet tuota syynä pakkeihin?

Ei oikeastaan ikinä.

Miehet voivat heittäytyä todella aggressiiviseksi kuullessaan totuuden.

Jep, hyvä haukkua naisia pelkureiksi kun ottaa huomioon miten hulluja miehet osaavat olla saadessaan pakit :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toinen olisi maailman parhaimman näköinen, fiksuin ja rikkain, niin jos ei ole sitä seksuaalista vetovoimaa ja kiinnostusta toiseen, niin ei vain toimi. Miksi pitää tivata yhtään mitään.

Ei tarvitse tarvitse. Ei tarvitse Silti aina joskus tuntuu erinomaisen pahalta kun ei pysty tai kykene hahmottamaan mikä itsessä on sellaista, ettei toinen -sellainen johon itse on ennättänyt jo hetken kokea vetoa ja kiinostusta- ei ole kiinnostunut.

Miksi niin moni muu vaikuttaa ja tuntuu löytävän ja kohtaavan mahd. parisuhdekumppaninsa niin paljon mutkattomammin ja helpommin.

Miksi itse on se, joka saatetaan haluta kavertiki tai ystäväksi mutta ei parisuhdekumppaniksi? - Itse inhon ja itsesyytökset ovat toisinaan aika vahvat.

Mutta ei ei minullekaan kuka tahnsa kelpaisi.  Olen jo päässyt epätoivoisuudestani eroon. Mutta aina välillä syttyy toivon, liekki siitä, että ehkä tänä kesänä kunnes taas huomaan, että kesä on taas mennyt ja olen yhtä sinkku kuin ennenkin.

Vaik mikäs tässä ollessa. Parisuhde on kuitenkin vain mahdollisuus ei velvollisuus.

Miehiä sekä naisia, tiedustele Suomessa käyntiä: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Amazonista saa huokeaan hintaan kummallekin sukupuolelle kivoja stailistin luomia vaatepaketteja. Couples cards pelin lisäisin vaatetilauksen kylkiäiseksi.

Vierailija
44/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kehtaa, mutta liian usein naisilla ei ole tarpeeksi vaginaa kertoa totuutta.

Ulkonäköpuutteet ovat ylivoimaisesti yleisin syy antaa pakit mutta miten usein kuulet tuota syynä pakkeihin?

Ei oikeastaan ikinä.

Kerran sanoi miehelle joka tuli kadulla iskemään. Hän siis ihan kysyi johtuuko ulkonäöstä etten halua treffeille ja totesin että joo. Tyyppi katosi paikalta aika nopeasti.

Vierailija
45/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse välittäisi kysyä, koska kaikkien kanssa nyt vaan ei kemiat kohtaa, ja se on hyväksyttävä. Tai jos haluat välttämättä kysyä niin tee se rennosti ja hyvällä asenteella äläkä laita mitään romaania tai montaa viestiä asiasta.

Vierailija
46/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ollut oma itsesi, niin mitä teet sillä tiedolla? Et kai ala muuttaa itseä toisten mielipiteiden takia? 

Useinhan nuo syyt ovat vielä sellaisia että käytännössä mitään ei olisi tehtävissä. Jos en esimerkiksi pidä jonkun ulkonäöstä niin harvemmin kyse on asiasta jota edes pystyy muuttamaan, vaan naaman pitäisi olla kokonaan toisenlainen. Ei auta mikään erilainen hiustyyli tms.

Vierailija
47/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen kysyminen ole kovin hyödyllistä. Tekee kiusallisen olon toiselle, ja mitä todennäköisimmin se toinen ihminen vaan keksii jonkun mahdollisimman tahdikkaan tekosyyn, säästääkseen kysyjän tunteita. 

Vierailija
48/48 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa kysyä, mutta saatko rehellistä vastausta on toinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi