Mitä tekisit juuri nyt, jos raha ei olisi este?
Tarkoitan tällä hetkellä. Jätetään asunnon ja käyttötavaroiden ostamiset pois. Miten hemmottelisit itseäsi, mistä nauttisit?
Kommentit (57)
Minulle itseni hemmottelu on nimenomaan kotiin/asuntoon satsaamista. Mutta jos se kerta on rajattu pois, niin laittaisin kuntoon nuo autonraadot tuosta pihasta, volkkari golf menisi siskolle käyttöön ja itselleni laittaisin tuon saabin paraatikuntoon. Golfiin menisi ehkä tonni, mutta saappiin menisi jo pelkkään maalaukseen viitisen tonnia, pohjaremppa pari-kolme tonnia jne. Parikymmentätuhatta varmaan riittäisi.
Personal trainer, hieroja, hermoratahieroja, joogaretriitti. Personal trainerin kanssa kuntosalia ja kövelylenkkejä. Ryhmäliikuntaa. Parempaa ruokaa (tuoretta kalaa ja tuoreita marjoja).
Pysyvästi vaihto ouolipöivätyöhön.
Ottaisin töistä palkatonta ja lähtisin reissuun.
Matkustaisin luksusasuntoautolla pitkin Suomea ja Lappia vielä elokuun loppuun. Majoittuisin kuitenkin kivoissa hotelleissa ja kylpylöissä ja söisin hyvissä ravintoloissa hyviä ja laadukkaita ruokia ja ostelisin smoothieita jne. Kävisin hemmotteluhoidoissa ja voisin tehdä mitä mieleen pälkähtää matkan varrella, vuokraisin ehkä jossain ison veneen miehistöineen.
Muuttaisin pysyvästi mökille asumaan, irtisanoutuisin töistä. Pyhittäisin loppuelämäni jonkin esim. marjapensaslajikkeen kehittämiseen.
Hemmottelupuolella tuskin mikään muuttuisi. Tai no, kävisin varmaan värjäyttämässä kulmakarvani.
Mutta muuten. Ai että, perustaisin yrityksen! Ja jos tietäisin, että voisin sen tehdä, täsmentäisin nyt suunnitelmaa nyt kovaa vauhtia!
Kävisin plastiikkakirurgilla, kohentamassa nokkaa vihdoinkin..
Joo,ja olen mies kaiken lisäksi, mutta pari onnettumuutta naamalleen rampilla aikoinaan. teki aika rujon nenän ulkomuodon .
Kävisin jättämässä hyvästit harvoille sukulaisille, mitä ei ole nähnyt vuosikymmeniin. Köyhänä pitää tyytyä kirjeisiin.
Ottaisin välittömästi loparit ja menisin mökille pariksi viikoksi miettimään (=ryyppäämään), että mitä sitä alkaisi tekemään.
Jos ei ole rahaa, ei se mikään este voi olla.
Jos raha ei olis este palkkaisin siivoojan, vihaan siivoomista niin paljon etten siivoa ollenkaan... Sitten ostaisin just niitä vaatteita mitä haluaisin. Oikeastaan sisustaisin tämän kämpän. Ei mulla ole oikeastaan mtn. Kaiken olen tuhonnut. Njoo mietin taas valvotun yön jälkeen kuolemaa. Elämässäni ei ole mtn mikä kiinnostaisi
Palkkaisin personal trainerin, kyplpylähoidot, hieronnan jne, kävisin yksityisellä lääkärillä ja hammaslääkärillä, kampaajalla ja manikyrillä jne...hemmottelua tuhansilla vielä nyt vanhuuden kynnyksellä. Nyt leikkaan itse hiukset, odottelen aikaa omaoitajalta, jos vielä joskus näkisi sen oudon otuksen=lääkärin jne.
Olettaen, että sitä rahaa olisi kunnolla, jatkuvaan käyttöön, vuodesta toiseen. En olisi enää päivääkään kuntouttavassa työtoiminnassa tms vastaavassa sonnassa, enkä hakisi ruokajaon ruokaa. Ostaisin uuden imurin, vedenkeittimen ja mikron, myös pesukoneen. 3 ensimmäistä rikki, pyykit pesen pesutuvalla. Ulkomaille haluaisin myös reissuun.
Palkkaisin alan miehen. Sitten hakisin uusia vaatteita ja meikkejä ja sidukkaa ja menisin danssaamaan diskoteekkiin.
Sitten kävisin Korkeasaaressa ja Hiivatissa.
Lopuksi facial ja syvärentoutus. Ehkä hiukan jotain luksushuumetta.
Ihan tavallista.
Lähdettäisiin koko perhe etelään pois vesisateista. Johonkin missä ei oo liian kuumakaan, kyllä maailmassa aina paikkoja löytyy jos raha ei oo este.
Lähtisin kiertämään maailmaa. Laivalla.
Ostaisin lentoliput Ausseihin tai Uuteen-Seelantiin ja olisin siellä turistiviisumilla 3kk. Asuisin hotelleissa tai airbnb.